Mies ampui vaimonsa teloitustyyliin kerrostalon pihalla Lahdessa
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007643552.html?share=226cab5838f24736fcd183572ccfdc60
Mies otti oikeuden omiin käsiinsä
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ne miehet sekoaa. Naiset ei.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Naiset tekevät miehet hulluiksi.
Mies ei erota mitä metsästää. Nainen erottaa, aseet kiellettävä miehiltä.
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei erota mitä metsästää. Nainen erottaa, aseet kiellettävä miehiltä.
Nyt luin tuon uutisen. Kamala tapaus :(. Mutta joo, kaiken maailman hulluille aseita annetaan.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Nyt luin tuon uutisen. Kamala tapaus :(. Mutta joo, kaiken maailman hulluille aseita annetaan.
Myöhäistä kauhistella.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Nauretaan sitten?
No susta voi uskoa mitä vaan ole hyvä
Anonyymi kirjoitti:
No susta voi uskoa mitä vaan ole hyvä
Kysyinkin sitä sulta. Kiellät järkytyksen tunteen, joten mitä teet?
- Anonyymi
By Your Command, The Imperial Leader.
- Anonyymi
Jännämies, nainen valitsi jännämiehen ja kuoleman. Eikö aivoissa raksuta jos mies omistaa aseen niin mies ons illoin jännämies.
- Anonyymi
Suomessa sitten noita jännämiehiä riittää. Maaseutu on ihan pullollaan jänniksiä. Joka ainoa vanhempi maatalon isäntä on jännämies ja valtaosa nuoremmistaki.
- Anonyymi
Taas suomimies tappoi naisen.
- Anonyymi
"vaimon kotimaassa Sambiassa."
Ei kannata huolia suomalaista miestä. Anonyymi kirjoitti:
"vaimon kotimaassa Sambiassa."
Ei kannata huolia suomalaista miestä.Mahtoivatko sikäläiset Sambian persut hihkua ilosta? siitäs sai akka, mitäs otti ulkkisäijän..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mahtoivatko sikäläiset Sambian persut hihkua ilosta? siitäs sai akka, mitäs otti ulkkisäijän..
Sambo hoitaa miehen vankilassa.
Leipäveittiä jo terotetaan.
- Anonyymi
Naisen ei kannata ottaa miestä ollenkaan elämäänsä. Naiselle vaarallisin paikka on parisuhde. Tilastot kertoo.
- Anonyymi
Juuri näin, vihollinen vuoteessa.
- Anonyymi
K&K -mies ei tapa. Vain jännämies tappaa, mutta nainen ei kostu k&k-miehestä
- Anonyymi
Miehille ei pitäisi antaa raastinrautaa enempää käteen eikä oikein sitäkään..
- Anonyymi
Voikohsn korona vaikuttaa aivoihin?
- Anonyymi
Taas korkeastikoulutettu jännämies vauhdissa
- Anonyymi
Korkeasti koulutetuillahan noita metsästysaseita tosiaan eniten on. Eihän nyt muut hirvimettälle lähe ku yliopistopamput.
- Anonyymi
Lihava ätmikurppa, joka ei saanut suomalaista naista.
- Anonyymi
Vantaan vitun-nuolijat lähtivät kuriin jo vihdoin tuli uusia määryksiä taas Uudelle Maalle...
- Anonyymi
Nainen valitsee ja nainen valitsee jännämiehen ja kuolema tulee nuorena.
- Anonyymi
Persujuntti?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862