Black Friday ja tyttöjen ilta

Hihih, tää on kyllä niin paras päivä vuodesta! Oon jo pitkin viikkoa ja varsinkin tänään shoppaillut ja tehnyt toinen toistaan kivempia löytöjä 🤩 Ja päivän nimikin on niin onnistunut. Tiedättehän, "once you get black, you'll never go back" 🤭

Illalla olisi tarkoitus viettää tyttöjen iltaa Saritan perheen kotona Liljalaaksossa. Vertaillaan vähän mitä vaatteita ja aikuisten leluja ollaan osteltu 😊

Tässä kun on väistämättä tullut oltua aika paljon auton ratissa niin radiosta on tullut ihan mielettömiä etnobiisejä 🤩 Esim. tämä https://www.youtube.com/watch?v=jQfhft9fzr4 ja tämä https://www.youtube.com/watch?v=zOnOwUvYL14

Illalla vähän viiniä ja hauskanpitoa 😍

20

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *etkobiisejä 😂😂😂

    • Anonyymi

      Tuollainenhan on aika mukavaa ja hauskaa tyttöjen ilta ja jos vielä löytää jotain ostoksiakin..

    • Anonyymi

      Miksi miehet aina hihittävät, kun esittävät naista?

      • Anonyymi

        Täältä näköjään poistetaan tietynlaiset viestit niin pitää muotoilla eri tavoin...

        Tämä turkulainen ap ei ole tavannut oikeita naisia, joten tämä hänen naishahmonsa on siksi pelkkä stereotypioihin pohjautuva hihittelijä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täältä näköjään poistetaan tietynlaiset viestit niin pitää muotoilla eri tavoin...

        Tämä turkulainen ap ei ole tavannut oikeita naisia, joten tämä hänen naishahmonsa on siksi pelkkä stereotypioihin pohjautuva hihittelijä.

        Eipä ole vaikea arvata kehen turkulaiseen tässä nyt yritetään viitata, mutta en ihan pääse kärryille että kuinka typerä joku ketjusta poistettu viesti onkaan ollut, jos nyt postaat uudestaan tollasta hölynpölyä. No aloittaja kylläkin on turkulainen, mutta miksipä Jansku ei aikuisena naisena olisi muita naisia tavannut 🙄 Eikä hän mikään stereotypioihin pohjautuva hahmo ole, vaan tavallinen turkulainen nainen, eikä ainakaan mun tietääkseni kukaan muu ole vastuussa hänen hihittelyistään kuin hän itse.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Eipä ole vaikea arvata kehen turkulaiseen tässä nyt yritetään viitata, mutta en ihan pääse kärryille että kuinka typerä joku ketjusta poistettu viesti onkaan ollut, jos nyt postaat uudestaan tollasta hölynpölyä. No aloittaja kylläkin on turkulainen, mutta miksipä Jansku ei aikuisena naisena olisi muita naisia tavannut 🙄 Eikä hän mikään stereotypioihin pohjautuva hahmo ole, vaan tavallinen turkulainen nainen, eikä ainakaan mun tietääkseni kukaan muu ole vastuussa hänen hihittelyistään kuin hän itse.

        Ei näköjään sovi sun nimimerkkiäsi käyttää, vaan täytyy kiertoilmaisuja käyttää. Muuten sisältö sama.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Eipä ole vaikea arvata kehen turkulaiseen tässä nyt yritetään viitata, mutta en ihan pääse kärryille että kuinka typerä joku ketjusta poistettu viesti onkaan ollut, jos nyt postaat uudestaan tollasta hölynpölyä. No aloittaja kylläkin on turkulainen, mutta miksipä Jansku ei aikuisena naisena olisi muita naisia tavannut 🙄 Eikä hän mikään stereotypioihin pohjautuva hahmo ole, vaan tavallinen turkulainen nainen, eikä ainakaan mun tietääkseni kukaan muu ole vastuussa hänen hihittelyistään kuin hän itse.

        Tuliko hyvä mieli kun sait ”janskuna” viestin palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä näköjään poistetaan tietynlaiset viestit niin pitää muotoilla eri tavoin...

        Tämä turkulainen ap ei ole tavannut oikeita naisia, joten tämä hänen naishahmonsa on siksi pelkkä stereotypioihin pohjautuva hihittelijä.

        Haima-ana on sormi ilmoita-napilla valmiina poistattamaan viestit, joissa tuodaan esille hänet näiden janskujen takana.


    • Anonyymi

      No tiinalla on puumailut täysillä menossa. Ukko kotona

      • Anonyymi

        Tyttöjen illassa puumaillaan ihan satasella.kiltimmätki haksahtaa.poikien illassa haetaan silikonialaikäistä yhdenillanhyväksikäyttöä. Näin on nähty kun silmät on päässä. Sori.ja uskotelkaa jatkossakin mitä tahdotte. Uskollinen ihminen ei riskeeraa.ymmärtää että ihminen on heikko. Menee yhdessä. Oikeaa rakkautta se.💎


    • Anonyymi

      Toivottavasti Suomessa ei tule samanlaista lootinkiä (mikäs tämä termi nyt onkaan suomeksi, siis kun kaupoista ryöstellään tavaraa esim. mellakoiden yhteydessä?) kuin USAssa.

    • Anonyymi

      BLM tapolaa ei saa halventaa.

    • Etkö ole jo liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?

      • Anonyymi

        Ei ikä ratkaise, jos kyse on harhoista kuten periksen tapauksessa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tässä mielenkiintoisia kuvia kilpa-autosta jolla voitettiin Daytona24h kilpailu viime talvena ja tiimin yhtenä sponsorina näyttääkin olevan samaisen kaverin yritys joka kaiketi markkinoi jotain ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponentteja dynaamisesti ja joustavasti nykyaikaisen kuluttajan tarpeisiin: https://aijaa.com/UOrgaf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mielenkiintoisia kuvia kilpa-autosta jolla voitettiin Daytona24h kilpailu viime talvena ja tiimin yhtenä sponsorina näyttääkin olevan samaisen kaverin yritys joka kaiketi markkinoi jotain ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponentteja dynaamisesti ja joustavasti nykyaikaisen kuluttajan tarpeisiin: https://aijaa.com/UOrgaf

        Peris, kyllä Denny Hamlin on voittanut 2 viimeisintä Daytonaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mielenkiintoisia kuvia kilpa-autosta jolla voitettiin Daytona24h kilpailu viime talvena ja tiimin yhtenä sponsorina näyttääkin olevan samaisen kaverin yritys joka kaiketi markkinoi jotain ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponentteja dynaamisesti ja joustavasti nykyaikaisen kuluttajan tarpeisiin: https://aijaa.com/UOrgaf

        Mistä animaatiosta/tietokonepelistä toi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä animaatiosta/tietokonepelistä toi on?

        Haima antin modista


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe