No niin. Yritän selittää asiani mahdollisimman tyhjentävästi ja selkeästi. Olen miettinyt, että olenko bi vai homo. Tiedän, että seksuaalisuus ei ole yksioikoista. Monesti ihminen ei ole 100 % homo tai hetero vaan jotain siltä väliltä. Olen 25 vuotias jätkä. Huomasin kiinnostukseni jätkiin noin 13 vuotiaana. Tunteelliset ihastukset ovat kohdistuneet enemmän naisiin ja lihallinen himo miehiin. Tosin on myös tuntunut, että mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo ja olen kiihottunut kun vastapuoli on bi top. Siinä ikään kuin alistuu puoliksi heterolle mikä tuntuu "kivan sovinistisen ihanalle". Olen myös monesti sanonut olevani bi. Mietin, että onko homoksi esittäytyminen vain "kielletyn hedelmän" maistamista ja siksi kiihottavaa.
Olenko bi vai homo?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sinun itsesi selvitettävä 🤗
- Anonyymi
Aika merkityksetön asia millaiseksi itsensä leimaa tai mitä on. Jos vaikka vaan tapailisit rauhassa ihmisiä ja katsoisit ketkä kiinnostavat ja millä tavoin, sukupuolesta riippumatta. Pääasia taitaa olla, että olisit mahdollisimman rehellinen itsellesi siitä mitä aidosti sisälläsi tunnet ja mitä tarvitset. Omien aitojen tarpeiden löytäminen ja huomioiminen on tärkeää meille kaikille.
- Anonyymi
No jos sillä on jotain väliä, niin kyllähän sinä ni-seksuaali olet. Homo on kiinnostunut vain miehistä.
- Anonyymi
Bi-ihmiseltä vaikutat, jos sillä nyt on jotain väliä.
- Anonyymi
Sinä itse tiedät parhaiten. Rauhassa voit asiaa selvittää. Seksuaalisuus on ihana asia ja monimuotoinen. Kuulostaa ihanalta kun voit nauttia monin tavoin!
- Anonyymi
Hobittina meni tietty aika, kunnes löysin sisäisen murmelin. Senkin vaihdoin sittemmin lähes sopulismiin. Silti kahta en vaihda ja toinen on ensimmäinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756