Vesku Jokisella! Nyt tipahti housut ja TVkin lattialle 😂🤣 Ei juma, mikä mies! Kuka tykkää? Oooh! 😱
Grrrrr! Mikä sänkykamarikatse!
26
<50
Vastaukset
R.I.P töllö.
-hiljainen hetki-
.
.
.
Rauha hänen vastaanottokyvylleen, aamen. 😕- Anonyymi
No kato nyt sitä! 😛
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kuollutta töllöö vai? 😕
Jokista! 💪
Anonyymi kirjoitti:
Jokista! 💪
Kuhan kiusasin. 😃
Jok ikinenhän on äijä. 💪😃
Ja vaikka se ulospäin on mitä on, on siellä aika huikee tunneihminen alla. 😬- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kuhan kiusasin. 😃
Jok ikinenhän on äijä. 💪😃
Ja vaikka se ulospäin on mitä on, on siellä aika huikee tunneihminen alla. 😬Kato nyt herra Ylppöökin, kuuma 🔥 en kärsi kattoo oih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato nyt herra Ylppöökin, kuuma 🔥 en kärsi kattoo oih!
Nyt tulee parisängyn lakanat!
Anonyymi kirjoitti:
Herra Ylpöllä on syvä ääni, mutta itse mies on sellainen hiirulainen. Vesku Jokinen on keskiverto suomalaistallukka.
Anonyymi kirjoitti:
Heh... sano vielä, että se Reino Nordin on ihku... 😂
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Herra Ylpöllä on syvä ääni, mutta itse mies on sellainen hiirulainen. Vesku Jokinen on keskiverto suomalaistallukka.
Olen naisvastine ylpölle. Ylppö kokee tunteet samalla tavalla kuin minä. Joku siinä kaverissa koskettaa. Eikä vesku oo kyllä tallukka :)
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Heh... sano vielä, että se Reino Nordin on ihku... 😂
No onhan se! 🔥 on kuule reiskan keikoilla naulattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prkl! Bailattu*
Anonyymi kirjoitti:
🤢🤢🤢 No nyt tuli huono olo... lipevämpiä yökkösanoituksia tuskin on kellään muulla..🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulattu eih v...😁😂
Anonyymi kirjoitti:
Naulattu eih v...😁😂
No itse pitäisi ollakin naula päässä Reiskan keikella. Maata pöydän alle 3 promillen kemiallisen unitilan syvimmässä sopukassa. 😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
🤢🤢🤢 No nyt tuli huono olo... lipevämpiä yökkösanoituksia tuskin on kellään muulla..🤮🤮🤮
Hemmetin hyvää tanssimusaa! Älä sä nyt hannaa
Totuttele. Lanteista se lähtee Anonyymi kirjoitti:
Hemmetin hyvää tanssimusaa! Älä sä nyt hannaa
Totuttele. Lanteista se lähteeLantrista? Ranteesta... jos Reiskasta kyse... klukluklu...
https://comps.canstockphoto.com/drunk-man-fallen-down-on-the-ground-in-stock-photo_csp15656529.jpg
Kippishhh! 😬
- Anonyymi
Yääääk
- Anonyymi
Kuka siellä?
- Anonyymi
Taisit katsoa huutokauppakeisaria.
- Anonyymi
Hahahahaha ei se ukko aiheuta mussa mittään 😂😅
Jaa se jolla on klamydia?
- Anonyymi
Klamydian Vesku!
- Anonyymi
Mut enivei tämä oli hauska jakso 😂😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852