Silloin nähdään voittaako Denny Hamlin kolmannen kerran putkeen Daytonan. Se olisi neljäs voitto kokonaisuudessaan Hamlinille.
https://www.google.fi/amp/s/www.sportingnews.com/us/amp/nascar/news/daytona-500-winners-list-of-past-champions-most-wins-in-nascar-history/1idsq9227ezt41jnk3w1jbjopb
Daytona500 ajetaan taas helmikuussa
64
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten joo Daytona 500 Floridassa, jännä peli, tietokonepeli autoilla :D Kuulepas kerrostalot vain vilisee kun kaasupoljinta painaa :D
- Anonyymi
Kun pitää olla kaikkia erilailaisia ohjaimia, niin tuo peli oli kyllä huvittava floridan kerrostalojen sisällä ajaa autolla kovaa vauhtia, kerrostalot vilisee hyvin silmissä ja kovaa vauhtia.. daytona beach, joku sellainen autopeli.
- Anonyymi
Kerrassaan hauska peli tuollainenkin, mutta niin polkimet ja auto-ohjaimet... kerrostalot vilistää vieressä silmissä tuollaisessa, vauhti on autopelissä kovaa ;D
- Anonyymi
Moom, Niin... tuollaiset pelit ovat hauskoja sinänsä, jos oikeasti autollakin tuollaisia vasuhteja tai mitä muutakin teet, kuolet aivan varmasti, mutta peleissä ei kuole oikeasti.
Nyt on ketjun aloittelijalla vähän faktat hukassa 🙁
2019 ja 2020 mä voitin Daytona500 Nascar-kisan Toyota Camrylla meinaan. Siinä vaadittiin kyllä luotettavuutta ja kestävää tekniikkaa kun ajettiin tuo 500 mailia eli noin 800km noin 330km/h taulussa kaasu pohjassa ympäri Daytonan ovaalia.
Samaten Daytona24h kestävyyskisa urheiluautoille on viimeiset kolme vuotta mennyt Penetratorsin autokunnalle. Viimeksi kokoonpanolla Porari-Royal-Escuella, 2019 Porari-Royal-Royal Jr. ja 2018 Porari-Royal-Kvyat.
Indianapolis500-kisaan osallistuin 2018 Ed Carpenter Racing -tiimissä ja sijoituin neljänneksi, 2019 oman porukkamme tiimillä yhteistyössä P234 Genuine OEM Quality Volvo Parts -sponsorimme kanssa ja tuolloin voitin. Tänä vuonna osallistuin niin ikään oman tiimimme autolla ja olin jälleen neljäs.
Le Mans 24h kisaan osallistuimme yhdessä Bicky Royal miehen ja hänen poikansa kanssa 2018 ja 2019, jolloin molemmilla kerroilla napsahti luokkavoitto.
Mukavaa sunnuntaita kaikille 🤗- Anonyymi
😂 alotuksessa taisi peris olla kyse todellisesta Daytona-kisasta 😄
- Anonyymi
Aiotteko tulevaisuudessa ottaa laihakaula-Kullervon kuskiksi vai oletteko jo laittaneet meiliä siitä suomi24 sähköpostistanne Sergio Perezin suuntaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotteko tulevaisuudessa ottaa laihakaula-Kullervon kuskiksi vai oletteko jo laittaneet meiliä siitä suomi24 sähköpostistanne Sergio Perezin suuntaan?
Kuulin Vakkella tornihuhun, että itse Max Verstappenille tarjotaan paikkaa periksen mielikuvitustallissa. Kutsu esitetään Suomi24-sähköpostilla, joka järjestelmänä lakkautettiin viime vuodenvaihteessa.
Anonyymi kirjoitti:
😂 alotuksessa taisi peris olla kyse todellisesta Daytona-kisasta 😄
Niinhän siinä varmasti olikin, mutta miksi ihmeessä puhuttelet mua "periksenä"? 🤔 Kuitenkin kaksi ihan eri henkilöä kun ollaan.
Unohtui muuten mainita tuosta ansioluettelosta, että viime vuonna tuurasin mahataudissa ollutta Colton Hertaa Indycar-sarjan päätösosakilpailussa Laguna Secan radalla. Ja voittohan sieltäkin napsahti kotiin.Anonyymi kirjoitti:
Ensin mainittu ei sano ainakaan mulle yhtään mitään, enkä tiedä olisiko Perezillä ja hänen meksikolaisilla tukijoillaan kiinnostusta lähteä mukaan näinkin pienehköön suomalaiseen projektiin. Varmaan hänen katseet on enemmänkin Red Bullin kuin Varissuon suuntaan. Todennäköisesti tammikuussa osallistumme Daytona24h kisaan mun, Bicky Royal miehen ja joko venezuelalaisen Javier Escuellan tai britin Micah Bellin voimin. Paraikaa on neuvottelut käynnissä kyseisten kuskien taustajoukkojen sekä pääyhteistyökumppanimme P234:n kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin Vakkella tornihuhun, että itse Max Verstappenille tarjotaan paikkaa periksen mielikuvitustallissa. Kutsu esitetään Suomi24-sähköpostilla, joka järjestelmänä lakkautettiin viime vuodenvaihteessa.
Eihän periksellä mitään mielikuvitustallia ole kuin korkeintaan jossain peleissä, jotka hän aikuisena tervejärkisenä miehenä tajuaa tietenkin fiktioksi 🙄 Ja olihan hänellä oma karting-tiimikin aikoinaan. Mutta Penetrators, Jyystech, mitä nimiä milloinkin olemme käyttäneet, on ihan oikea tiimi tai sanotaanko että talliporukka.
Enkä ainakaan mä ole kuullut mitään huhuja Max Verstappenista, mutta siinäpä vasta olisikin kova vahvistus tiimiimme. Ja asennekin on Maxilla ja isäukko Jos:lla jo valmiiksi Penetratorsin henkeen ja toimintakulttuuriin sopiva, joten ilman muuta hän on tervetullut tiimiimme tilanteessa jos kokee ettei halua jatkaa Red Bullilla eikä Mersulta aukea paikkaa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
paksuniska-make kirjoitti:
Niinhän siinä varmasti olikin, mutta miksi ihmeessä puhuttelet mua "periksenä"? 🤔 Kuitenkin kaksi ihan eri henkilöä kun ollaan.
Unohtui muuten mainita tuosta ansioluettelosta, että viime vuonna tuurasin mahataudissa ollutta Colton Hertaa Indycar-sarjan päätösosakilpailussa Laguna Secan radalla. Ja voittohan sieltäkin napsahti kotiin.Sun on peris aika mennä kallonkutistajalle jo :)
- Anonyymi
Unohtui muuten mainita tuosta ansioluettelosta, että viime vuonna tuurasin mahataudissa ollutta Colton Hertaa Indycar-sarjan päätösosakilpailussa Laguna Secan radalla. Ja voittohan sieltäkin napsahti kotiin.Hurjaa miten ihmisellä voi sekoittua taru ja todellisuus kuten sinulla peris.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurjaa miten ihmisellä voi sekoittua taru ja todellisuus kuten sinulla peris.
Perishän kertoi jo kauan sitten miten on vajoamassa yhä syvemmälle tohon liljalaaksolaiseen rinnakkaistodellisuuteen.
- Anonyymi
Eihän periksellä mitään mielikuvitustallia ole kuin korkeintaan jossain peleissä, jotka hän aikuisena tervejärkisenä miehenä tajuaa tietenkin fiktioksi 🙄 Ja olihan hänellä oma karting-tiimikin aikoinaan. Mutta Penetrators, Jyystech, mitä nimiä milloinkin olemme käyttäneet, on ihan oikea tiimi tai sanotaanko että talliporukka.
Enkä ainakaan mä ole kuullut mitään huhuja Max Verstappenista, mutta siinäpä vasta olisikin kova vahvistus tiimiimme. Ja asennekin on Maxilla ja isäukko Jos:lla jo valmiiksi Penetratorsin henkeen ja toimintakulttuuriin sopiva, joten ilman muuta hän on tervetullut tiimiimme tilanteessa jos kokee ettei halua jatkaa Red Bullilla eikä Mersulta aukea paikkaa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Periksellä vaan silmät niin loistaa
Makena kun hän spämmätä saa 🎶🎶🎶 Anonyymi kirjoitti:
Periksellä vaan silmät niin loistaa
Makena kun hän spämmätä saa 🎶🎶🎶Eihän Peris liity tähän ketjuun tai muhun muuten kuin että hänen yrityksensä toimi tiimimme sponsorina 🙄 Peris on ihan eri tyyppi, reilut kymmenisen vuotta mua nuorempi, aika paljonkin hoikempi, eikä hänelle kasva sasikaljua niin hän ei vetele samalla tavalla jyystärikaljua kuin minä. Että ei ainakaan mun mielestä pitäisi olla pienintäkään sekoittamisen vaaraa.
- Anonyymi
Hamlin esittelyssä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Denny_Hamlin
Kolmas voitto putkeen 2021 olis poikkeuksellisen kova suoritus. - Anonyymi
Haahhaha et ilmeisesti tiedä missä olet syntynytkään?
- Anonyymi
Ana syntyi peltoautossa paattisilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ana syntyi peltoautossa paattisilla
Ensimmäiset sanat olivat: täältä tulee porari brumm brumm 🏎
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäiset sanat olivat: täältä tulee porari brumm brumm 🏎
Ainakin rupesi poraamaan, kun kätilö vähän selkään oli taputellut...
- Anonyymi
Nyt taisi Porarille aueta näytönpaikka formuloissa Haassilla! 😁
- Anonyymi
Edullinen satuolento pienelle tallille👌
Anonyymi kirjoitti:
Edullinen satuolento pienelle tallille👌
Satuolento sulla on housuissas.
Mutta onhan Haas:n väellä tiedossa esim. mun sähköpostini, niin kyllä he varmasti ottavat yhteyttä jos katsovat että olisin sopiva tuuraamaan, mutta vähän epäilen. Ei kuitenkaan ole formula ykkösistä ajokokemusta ja muutenkin tallille tuli todennäköisesti nyt hyvä tilaisuus ajattaa näitä Ferrarin juniorikuskeja, jotka mahdollisesti ajaa tallissa ensi vuonna.- Anonyymi
Satuolento sulla on housuissas.
Mutta onhan Haas:n väellä tiedossa esim. mun sähköpostini, niin kyllä he varmasti ottavat yhteyttä jos katsovat että olisin sopiva tuuraamaan, mutta vähän epäilen. Ei kuitenkaan ole formula ykkösistä ajokokemusta ja muutenkin tallille tuli todennäköisesti nyt hyvä tilaisuus ajattaa näitä Ferrarin juniorikuskeja, jotka mahdollisesti ajaa tallissa ensi vuonna.Samasta ei-olemassa olevasta sähköpostista voi tilata niin mielikuvituspitsan kuin mielikikuvitusformulakuskin :-))
- Anonyymi
Mad Max Verstsappren?
Mutta niin ihan hauskoja jotkut joulun ajan pelit sinänsä pelailla. Oho, ihmeen paljon taas puhutaan musta vaikka en periaatteessa liity aiheeseen juuri mitenkään. No lähinnä sponsorin ja yhteistyökumppanin muodossa, kuten Make tossa sanoikin. Eli maksoin tietyn määrän, että sain firmani mainokset heidän kilpa-autoon, ja teimme sopimukseen myös pykälän, että kun toimitan tietyn määrän esim. pyöränmuttereita, akkuja, tulpanjohtoja, polttimoita, jarrulevyjä jne. niin mahdollisen menestyksen hetkellä osa palkintorahoista kuuluu bonuksena mun yritykselle.
Iltapäivälehdet tai Maikkari kun eivät vaivautuneet Maken tai Penetrators-tiimin saavutuksista uutisoimaan, niin palstaätmit kyllä pitää huolen siitä että aihe pysyy pinnalla.
Ilmeisen onnistunutta markkinointia siis 🙄- Anonyymi
Niin ei löydy yhden yhtä mediaosumaa ”Marco Porarista” muuta kuin tälle palstalle 😂
- Anonyymi
Me Varissuon ohutkaulaisten yhdistyksessä vaadimme tasapuolisuuden nimissä, että joku spämmihahmosi on myös ohutkaulainen eikä vain paksuniska.
Armas Näätä
Varissuon ohutkaulaiset ry. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me Varissuon ohutkaulaisten yhdistyksessä vaadimme tasapuolisuuden nimissä, että joku spämmihahmosi on myös ohutkaulainen eikä vain paksuniska.
Armas Näätä
Varissuon ohutkaulaiset ry.Tälle kannatusta myös Runosmäen Struuma-yhdistyksestä.
Niin onhan se kieltämättä vähän outoa, että sponsori saa suuremman mediahuomion kuin itse urheilija, mutta se taitaa olla lähinnä tän palstan ilmiö. Kuitenkin noita kisoja on katsonut joko paikan päällä, netistä tai tv:n välityksellä valtava määrä ihmisiä ja varsinkin venäläisillä uutissivustoilla on varsin hyviä artikkeleja noista kisoista ja musta henkilönä, mutta en nyt viitsi laittaa mitään linkkiä ettei sensuurin luuta taas viuhua. Mutta en mä kyllä ole törmännyt ikinä ennen missään yhteydessä, että sponsorista keskustellaan enemmän kuin itse kisasta tai urheilijoista. Varmaan moni amerikkalainen tietää, että tänä vuonna Indyn voitti Takuma Sato, mutta paljonko jostain Panasonicista tai muista hänen sponsoreistaan jauhetaan missään 🙄
Mutta kuten peris tossa sanoikin, niin markkinointi taisi olla onnistunutta ja yhteistyökuviomme oli selkeästi win-win tilanne kaikille osapuolille. 😊
Eikä mulla ole mitään spämmihahmoja, joten miksipä mä varta vasten tai jonkun näennäisen tasa-arvon takia loisin mitään ohutkaulaista hahmoa? 🙄 Ja onhan mun kavereista / tän palstan kirjoittajista esim. Periskin nykyään paljonkin hoikempi kuin minä. Että ei me Penetratorsin jäseniä tai heiden kaveripiiriä seulota mitenkään kaulan/niskan perusteella. Enemmänkin ollaan kuntosalilla shortsit kintuissa ja sen jälkeen saunassa äijien kesken 😊😊😊😊😊- Anonyymi
Niin onhan se kieltämättä vähän outoa, että sponsori saa suuremman mediahuomion kuin itse urheilija, mutta se taitaa olla lähinnä tän palstan ilmiö. Kuitenkin noita kisoja on katsonut joko paikan päällä, netistä tai tv:n välityksellä valtava määrä ihmisiä ja varsinkin venäläisillä uutissivustoilla on varsin hyviä artikkeleja noista kisoista ja musta henkilönä, mutta en nyt viitsi laittaa mitään linkkiä ettei sensuurin luuta taas viuhua. Mutta en mä kyllä ole törmännyt ikinä ennen missään yhteydessä, että sponsorista keskustellaan enemmän kuin itse kisasta tai urheilijoista. Varmaan moni amerikkalainen tietää, että tänä vuonna Indyn voitti Takuma Sato, mutta paljonko jostain Panasonicista tai muista hänen sponsoreistaan jauhetaan missään 🙄
Mutta kuten peris tossa sanoikin, niin markkinointi taisi olla onnistunutta ja yhteistyökuviomme oli selkeästi win-win tilanne kaikille osapuolille. 😊
Eikä mulla ole mitään spämmihahmoja, joten miksipä mä varta vasten tai jonkun näennäisen tasa-arvon takia loisin mitään ohutkaulaista hahmoa? 🙄 Ja onhan mun kavereista / tän palstan kirjoittajista esim. Periskin nykyään paljonkin hoikempi kuin minä. Että ei me Penetratorsin jäseniä tai heiden kaveripiiriä seulota mitenkään kaulan/niskan perusteella. Enemmänkin ollaan kuntosalilla shortsit kintuissa ja sen jälkeen saunassa äijien kesken 😊😊😊😊😊Peris-rukka kultatukka, ei ensimmäistäkään media- tai muuta osumaa väitetylle Daytona-voittajalle :)))))))))))))))))))))))) Vain tälle palstalle :D Ei sinänsä tietty ihme kun Google ei tunnista mielikuvitusolentojen mielikuvitussaavutuksia ;)
- Anonyymi
Eikä mulla ole mitään spämmihahmoja, joten miksipä mä varta vasten tai jonkun näennäisen tasa-arvon takia loisin mitään ohutkaulaista hahmoa? 🙄 Ja onhan mun kavereista / tän palstan kirjoittajista esim. Periskin nykyään paljonkin hoikempi kuin minä. Että ei me Penetratorsin jäseniä tai heiden kaveripiiriä seulota mitenkään kaulan/niskan perusteella. Enemmänkin ollaan kuntosalilla shortsit kintuissa ja sen jälkeen saunassa äijien kesken 😊😊😊😊😊Surullisen hahmon ritari olet peris :(
Eikä mulla ole mitään spämmihahmoja, joten miksipä mä varta vasten tai jonkun näennäisen tasa-arvon takia loisin mitään ohutkaulaista hahmoa? 🙄 Ja onhan mun kavereista / tän palstan kirjoittajista esim. Periskin nykyään paljonkin hoikempi kuin minä. Että ei me Penetratorsin jäseniä tai heiden kaveripiiriä seulota mitenkään kaulan/niskan perusteella. Enemmänkin ollaan kuntosalilla shortsit kintuissa ja sen jälkeen saunassa äijien kesken 😊😊😊😊😊Hyvin sanottu bro 👍 Tuollaisella palstan ätmilogiikalla Takun pitäisi olla joku Panasonicin toimitusjohtajan mielikuvitusystävä, tai Kyle Buschin jonkun mystisen Skittles-mainoksen miehen luoma mielikuvituskuski, jos me muka ollaan tiimimme pääsponsorimme vastuuhenkilön "mielikuvitusystäviä" 🙄 Hohhoijaa mikä joukkopsykoosi palstalla taas.
Mutta ilman muuta win-win tilanne meille kaikille osapuolille nämä kisat 😎 Senpä takia jatkanemme samalla kuskikokoonpanolla ja yhteistyössä P234:n kanssa, jos Daytona24h ajetaan tammikuussa. Kuskiemme keskinäinen kunnioitus ja dynamiikka toimii hyvin, ja P234 toimittaa meille ammattitaitoisesti tarvittavia komponentteja Fordiin. Ja Daytona500 Nascar-kisaanhan meiltä löytyykin siihen luokiteltu Camry, joka vaatii ehkä öljynvaihdon viime kisan jälkeen, mutta muuten vaan flat out!- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Hyvin sanottu bro 👍 Tuollaisella palstan ätmilogiikalla Takun pitäisi olla joku Panasonicin toimitusjohtajan mielikuvitusystävä, tai Kyle Buschin jonkun mystisen Skittles-mainoksen miehen luoma mielikuvituskuski, jos me muka ollaan tiimimme pääsponsorimme vastuuhenkilön "mielikuvitusystäviä" 🙄 Hohhoijaa mikä joukkopsykoosi palstalla taas.
Mutta ilman muuta win-win tilanne meille kaikille osapuolille nämä kisat 😎 Senpä takia jatkanemme samalla kuskikokoonpanolla ja yhteistyössä P234:n kanssa, jos Daytona24h ajetaan tammikuussa. Kuskiemme keskinäinen kunnioitus ja dynamiikka toimii hyvin, ja P234 toimittaa meille ammattitaitoisesti tarvittavia komponentteja Fordiin. Ja Daytona500 Nascar-kisaanhan meiltä löytyykin siihen luokiteltu Camry, joka vaatii ehkä öljynvaihdon viime kisan jälkeen, mutta muuten vaan flat out!:))))) eikö sulla ana oo töitä kun jaksat aina vaan satuilla? :D
- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Hyvin sanottu bro 👍 Tuollaisella palstan ätmilogiikalla Takun pitäisi olla joku Panasonicin toimitusjohtajan mielikuvitusystävä, tai Kyle Buschin jonkun mystisen Skittles-mainoksen miehen luoma mielikuvituskuski, jos me muka ollaan tiimimme pääsponsorimme vastuuhenkilön "mielikuvitusystäviä" 🙄 Hohhoijaa mikä joukkopsykoosi palstalla taas.
Mutta ilman muuta win-win tilanne meille kaikille osapuolille nämä kisat 😎 Senpä takia jatkanemme samalla kuskikokoonpanolla ja yhteistyössä P234:n kanssa, jos Daytona24h ajetaan tammikuussa. Kuskiemme keskinäinen kunnioitus ja dynamiikka toimii hyvin, ja P234 toimittaa meille ammattitaitoisesti tarvittavia komponentteja Fordiin. Ja Daytona500 Nascar-kisaanhan meiltä löytyykin siihen luokiteltu Camry, joka vaatii ehkä öljynvaihdon viime kisan jälkeen, mutta muuten vaan flat out!Tässä lista Daytona-voittajista koko historian ajalta. Denny Hamlin on kova, kahden viime kisan voittaja.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Daytona_500 Anonyymi kirjoitti:
:))))) eikö sulla ana oo töitä kun jaksat aina vaan satuilla? :D
Vastasit näköjään vahingossa Bickyn kirjoittamaan viestiin vaikka ilmeisesti puhuttelit mua, eikä kysymyksesi edes liity ketjun aiheeseen, mutta samapa tuo. Tekevälle sattuu.
Onhan mulla töitä, oli tänäänkin suunnilleen koko valoisan ajan, tai no ei ehkä ihan heti aamusta asti. Tein työtäni kun irroitin komponentteja talteen ja myöhemmin iltapäivällä Pääskyvuoren Maan Siirto Virma teki aliurakkana yhden homman kun Jere tuli pyöräkuormaajalla siirtämään pari hankalassa paikassa ollutta autokoria sellaseen paikkaan että metallifirman kuorma-auto saa ne kyytiin ✌️Anonyymi kirjoitti:
Surullisen hahmon ritari olet peris :(
Kuinka niin muka? 🤔 Mua on ennekin palstalla kutsuttu sun tai jonkun muun toimesta samalla nimityksellä ja silloin googletin sen. En edes muista tarkkaan miten se meni, mutta tuon sanonnan syntyperä ja tausta olivat jotenkin jänniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä lista Daytona-voittajista koko historian ajalta. Denny Hamlin on kova, kahden viime kisan voittaja.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Daytona_500Kova ukko on myös Indy500 voittaja 2019 Simon Pagenaud Ranska.
peris234 kirjoitti:
Vastasit näköjään vahingossa Bickyn kirjoittamaan viestiin vaikka ilmeisesti puhuttelit mua, eikä kysymyksesi edes liity ketjun aiheeseen, mutta samapa tuo. Tekevälle sattuu.
Onhan mulla töitä, oli tänäänkin suunnilleen koko valoisan ajan, tai no ei ehkä ihan heti aamusta asti. Tein työtäni kun irroitin komponentteja talteen ja myöhemmin iltapäivällä Pääskyvuoren Maan Siirto Virma teki aliurakkana yhden homman kun Jere tuli pyöräkuormaajalla siirtämään pari hankalassa paikassa ollutta autokoria sellaseen paikkaan että metallifirman kuorma-auto saa ne kyytiin ✌️Niin ja tietty neuvottelin puhelimessa kauppoja tuleville päiville tällä viikolla, että aika vähiin taitaa jäädä aika palstan spämmäämiseen jos sellaiseen olisi jotain halua tai tarvetta.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Onhan mulla töitä, oli tänäänkin suunnilleen koko valoisan ajan, tai no ei ehkä ihan heti aamusta asti. Tein työtäni kun irroitin komponentteja talteen ja myöhemmin iltapäivällä Pääskyvuoren Maan Siirto Virma teki aliurakkana yhden homman kun Jere tuli pyöräkuormaajalla siirtämään pari hankalassa paikassa ollutta autokoria sellaseen paikkaan että metallifirman kuorma-auto saa ne kyytiin ✌️Kumma kun sulla on sama IP-osoite kuin ”bickyllä” ja ”makella” 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peris-rukka kultatukka, ei ensimmäistäkään media- tai muuta osumaa väitetylle Daytona-voittajalle :)))))))))))))))))))))))) Vain tälle palstalle :D Ei sinänsä tietty ihme kun Google ei tunnista mielikuvitusolentojen mielikuvitussaavutuksia ;)
Todellisista Indy ja Daytona ym voittajista tulee haulla satoja google-osumia. Onhan kyse maailmanlaajuista huomiota herättävistä kilpailuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova ukko on myös Indy500 voittaja 2019 Simon Pagenaud Ranska.
Indyn neljäs vuonna 2018 Alex Rossi teki siinä kisassa kovan tempun, 32. ruudusta neljänneksi ja johtikin kisaa yhden kierroksen ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Indyn neljäs vuonna 2018 Alex Rossi teki siinä kisassa kovan tempun, 32. ruudusta neljänneksi ja johtikin kisaa yhden kierroksen ajan.
Alex Rossilla on sekin että että hän on todellinen kuski eikä Paattisten think tankin tuotosta :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armas Näätä
Varissuon ohutkaulaiset ry.Armas Näätä puhuu asiaa.
- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Mutta ilman muuta win-win tilanne meille kaikille osapuolille nämä kisat 😎 Senpä takia jatkanemme samalla kuskikokoonpanolla ja yhteistyössä P234:n kanssa, jos Daytona24h ajetaan tammikuussa. Kuskiemme keskinäinen kunnioitus ja dynamiikka toimii hyvin, ja P234 toimittaa meille ammattitaitoisesti tarvittavia komponentteja Fordiin. Ja Daytona500 Nascar-kisaanhan meiltä löytyykin siihen luokiteltu Camry, joka vaatii ehkä öljynvaihdon viime kisan jälkeen, mutta muuten vaan flat out!Bicky-figuurin esikuva on ”eno”, varhaisteini ikäisten ”ystävä” :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bicky-figuurin esikuva on ”eno”, varhaisteini ikäisten ”ystävä” :/
Näin on, yhdessä vaiheessa periksen bicky-jutut oli täynnä uhoa 14-vuotiaiden pnemisesta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, yhdessä vaiheessa periksen bicky-jutut oli täynnä uhoa 14-vuotiaiden pnemisesta....
Denny Hamlinilla ei tiettävästi ole moisia taipumuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Bicky-figuurin esikuva on ”eno”, varhaisteini ikäisten ”ystävä” :/
Hyi hitto mokomaa lapsiinsekaantujaa 🤮 Pitäisi viedä saunan taakse ja antaa penislihasvarrella oikein kunnon muilutus päin näköä 😠
- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Hyi hitto mokomaa lapsiinsekaantujaa 🤮 Pitäisi viedä saunan taakse ja antaa penislihasvarrella oikein kunnon muilutus päin näköä 😠
14-vuotiaastahan säkin peris joskus haaveilit..
- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
se on ana sitte läimästävä itteäsi :D
- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Ai ei varhaisteineihin sekaantuminen enää olekaan hienoa? #incelp234
- Anonyymi
Mikäs tää mielikuvitusystävien logiikka nyt sitten oikein on? Bickyt ja maket on ok mutta muut ei?
- Anonyymi
Tän ketjun aihe oli muuten kahden viimeisimmän Daytonan voittaja Denny Hamlin.
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tää mielikuvitusystävien logiikka nyt sitten oikein on? Bickyt ja maket on ok mutta muut ei?
Se logiikka tai pikemminkin sarkasmi piili siinä, että kaikkia mun sanomisia palstalla pidetään yleensä lähtökohtaisesti valehteluna tai mielikuvituksen tuotteena. Eikä pelkästään edes mitään sänkyjuttuja, vaan jopa pakkeja, eroja, huonoja treffejä, auton hajoamista jne. jne. Ylipäätään kaikki käännetään päälaelleen.
Siinä missä tämä "eno" teki oikeasti pahaa oikeille lapsille, niin mä olen ehkä joskus vuonna 2012 saattanut trollata "suomityttö14v" nimimerkillä jotain typeriä jyystärikarju-juttuja. Niin yhtäkkiä se ei sitten muka ollutkaan palstaraadin mukaan mitään mun mielikuvituksen tuotetta vaan otsa rypyssä kirjoitettua totisinta totta. Mitä se ei siis ollut.
Ja kyllä, olen myös seurustellut 14-vuotiaan kanssa ollessani itse 16. Ikäeroa meillä oli noin vuosi ja 4kk, mutta en koe että siinä tapahtui suurtakaan vääryyttä. Ja tuskin tapahtui tytön vanhempienkaan mielestä, hyvin tulin heidän kanssaan juttuun kahvipöydässä ja tyttö äitini kanssa.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Se logiikka tai pikemminkin sarkasmi piili siinä, että kaikkia mun sanomisia palstalla pidetään yleensä lähtökohtaisesti valehteluna tai mielikuvituksen tuotteena. Eikä pelkästään edes mitään sänkyjuttuja, vaan jopa pakkeja, eroja, huonoja treffejä, auton hajoamista jne. jne. Ylipäätään kaikki käännetään päälaelleen.
Siinä missä tämä "eno" teki oikeasti pahaa oikeille lapsille, niin mä olen ehkä joskus vuonna 2012 saattanut trollata "suomityttö14v" nimimerkillä jotain typeriä jyystärikarju-juttuja. Niin yhtäkkiä se ei sitten muka ollutkaan palstaraadin mukaan mitään mun mielikuvituksen tuotetta vaan otsa rypyssä kirjoitettua totisinta totta. Mitä se ei siis ollut.
Ja kyllä, olen myös seurustellut 14-vuotiaan kanssa ollessani itse 16. Ikäeroa meillä oli noin vuosi ja 4kk, mutta en koe että siinä tapahtui suurtakaan vääryyttä. Ja tuskin tapahtui tytön vanhempienkaan mielestä, hyvin tulin heidän kanssaan juttuun kahvipöydässä ja tyttö äitini kanssa.Vaikehan sun juttuja on uskoa kun sitkeästi väität mielikuvitushahmojesi maken, bickyn etc olevan todellisia ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikehan sun juttuja on uskoa kun sitkeästi väität mielikuvitushahmojesi maken, bickyn etc olevan todellisia ihmisiä.
Miksi sitten uskot mun olleeni tosissani joskus lähestulkoon 10 vuotta sitten kun trollasin näitä "suomityttö24v" juttuja tai "nainen on parhaimmillaan 16-vuotiaana" juttuja?
Mutta eihän Bicky eikä kumpikaan Make ole mitään mielikuvitusystäviä vaan oikeita turkulaisia miehiä ja mun hyviä kavereita ja yhteistyökumppaneita 😊😊😊peris234 kirjoitti:
Miksi sitten uskot mun olleeni tosissani joskus lähestulkoon 10 vuotta sitten kun trollasin näitä "suomityttö24v" juttuja tai "nainen on parhaimmillaan 16-vuotiaana" juttuja?
Mutta eihän Bicky eikä kumpikaan Make ole mitään mielikuvitusystäviä vaan oikeita turkulaisia miehiä ja mun hyviä kavereita ja yhteistyökumppaneita 😊😊😊*suomityttö14v
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mutta eihän Bicky eikä kumpikaan Make ole mitään mielikuvitusystäviä vaan oikeita turkulaisia miehiä ja mun hyviä kavereita ja yhteistyökumppaneita 😊😊😊Appropo, luuletko että Denny Hamlin voittaa 2021 Daytonan kolmannen kerran putkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikehan sun juttuja on uskoa kun sitkeästi väität mielikuvitushahmojesi maken, bickyn etc olevan todellisia ihmisiä.
Timppa on ainoa miehekäs periksen hahmoista.
Jonninjoutavaa saastutusta..👎
- Anonyymi
SUOMI-Make kirjoitti:
Hyvin sanottu.
-Markku NäätäJoo sun jutut peris
- Anonyymi
Etkö tykkää ympyränajosta?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196