😌
- M -
Aamulla kun heräsin, niin oli pitkästä aikaan kerrankin levollinen, rentoa mieli .. herättynä hymyilin, kun tiesin sinua jossain siellä ja toivomassa myös minulle hyvä ..
Tuore aamukahvi ja aamupala kruunasi hyvän olon ja minulla oli pitkästä aikaan rauha sydämessä .. kaiken lisäksi oli vielä pieni jouluinen tunnelma, mitä koin lapsena viimeksi.
Valitettavasti ei se kestä kyllä kauan, mutta parempi se, kun ei mitään!
Hyvää huomenta! ..
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, edes hetken jos on hyvä olo, se pitkittyy vähitellen, jos teet asioita oikein.
Olen elellyt normien mukaan, uni paranee, pitkittyy. Samalla energiat lisääntyy, on virkeämpi olo.
Myönnän, minulla on tyhjä, paha olo, jos meidän ” välit ” ei oo kunnossa.- Anonyymi
Ja varjon siellä runsahan
Luo koivut tuuheat.
On kultaa peili lahdelman
Ja aallot vilppahat
Sen onni onpi kallehin
Ken siellä rakastaa.
Sielt' usko onpi syntyisin
Se sinne kaihoaa. Hmm ..
En kyllä tiedä, olenko minä justiin se henkilö, ketä ajattelit ..
En kyllä tiedä, että minulla ja hänellä olisi mitään epäselvyyksiä ..
Ja jos on, niin en kyllä tiedä mistään mitään! 😔Sivusta_Vain kirjoitti:
Hmm ..
En kyllä tiedä, olenko minä justiin se henkilö, ketä ajattelit ..
En kyllä tiedä, että minulla ja hänellä olisi mitään epäselvyyksiä ..
Ja jos on, niin en kyllä tiedä mistään mitään! 😔Ja P.S. minun viestit ovat ainoastaan Mika nimiselle henkilölle, ei muille .. 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760