Miesmakunne?

Anonyymi

Millainen mies on komea?

65

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellainen, joka on syntyessään mies.

      • Sulla ei ole paljon vaatimuksia.


      • Jäin lukemaan tätä juttua. Oikeassahan Joakim on. Ei transmies ole biologinen, synnynnäinen mies vaan mies identiteetin/miessukupuolen identiteetin omaava biologinen nainen, joka "kopioidaan" mieheksi, vaikkapa hormonein ja leikkauksin.

        Ihan pläkki juttu. Vaikka itsekin omaan maskuliinin identiteetin elikkäs transsukupuolisen identiteetin. Henkiseltä olemukseltani olen miestyypillisempi mitä naistyypillinen. Kehodysforiaakin on vaihtelevalla volyymilla. Juuri nyt ei.

        Helpompaa olisi olla mieheksi syntynyt, jos nyt näin kaavamaisesti ja jääräpäisesti roolitetaan miehet ja naiset. Sanotaan hottentotti vaan. :)



      • J-76 kirjoitti:

        Ei varsinaisesti mun maun mukkaan, mutta komea.

        https://media.gq-magazine.co.uk/photos/5d13aeeed7a70174d8bbc009/master/w_1280,c_limit/01-gq-16nov18_b.jpg

        Ja hän myös. Wau.

        https://i.redd.it/iwvczzhypuj21.jpg


      • J-76 kirjoitti:

        Ja hän myös. Wau.

        https://i.redd.it/iwvczzhypuj21.jpg

        Ja kumpikin on transmiehiä, siis syntyjään naisia. Ylemmällä on naisen genitaalit edelleen, alempi Balian on käynyt korjausleikkauksen läpi. Neonpenis siis.


      • Anonyymi

        No tietenkin, on urheiluauto.....

        t. Susiruma mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tietenkin, on urheiluauto.....

        t. Susiruma mies

        Miestä valittiin nyt, ei autoa. Vaikka onhan tuo Chervoletin Camaro siisti peli sekin. Kelpais molemmat. ;)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Miestä valittiin nyt, ei autoa. Vaikka onhan tuo Chervoletin Camaro siisti peli sekin. Kelpais molemmat. ;)

        Chevrolet. Öitä.


    • Tykkään sellaisista söpöistä homopojista.

      • Anonyymi

        Ootsä joku ämmä hä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootsä joku ämmä hä?

        Ehkä olen, ehkä en ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootsä joku ämmä hä?

        Tyttökaveri, ei ämmä. :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viikinkimäinen

    • Anonyymi

      Pitkä, tumma ja urheilullinen. 😘

    • Anonyymi

      Ihminen (vaatimus 1)
      joka elää (vaatimus 2)
      ja joka on käytännöllinen (vaatimus 3)
      ja kunnioittaa elämää. (Vaatimus 4)

      • Anonyymi

        Komea? Luetun ymmärtäminen on naiselle kova juttu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea? Luetun ymmärtäminen on naiselle kova juttu...

        Vastasin suoraan kysyttyyn kysymykseen mutta väännän vielä rautalangasta jos sattuu olemaan niin että joku ei ymmärtänyt:
        Komea mies on ihminen, joka on elossa, ja joka on käytännöllinen ja kunnioittaa elämää.

        (Suurin osa ihmisistä näyttää puolielottomalta suorittavalta robotilta, joka epäkäytännöllisesti hamuaa materiaa ja mammonaa, yrittää päteä eli joka ei kunnioita elämää)
        (Kun sitten tapaa ihmisen joka on elossa, ei siis suorita puolikuolleen näköisenä velttona muumiona tai ylipinkeänä patsaana elämää, vaan on eloisa elämänvoimainen itsensä, huomaa kohdanneensa aidon komean.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin suoraan kysyttyyn kysymykseen mutta väännän vielä rautalangasta jos sattuu olemaan niin että joku ei ymmärtänyt:
        Komea mies on ihminen, joka on elossa, ja joka on käytännöllinen ja kunnioittaa elämää.

        (Suurin osa ihmisistä näyttää puolielottomalta suorittavalta robotilta, joka epäkäytännöllisesti hamuaa materiaa ja mammonaa, yrittää päteä eli joka ei kunnioita elämää)
        (Kun sitten tapaa ihmisen joka on elossa, ei siis suorita puolikuolleen näköisenä velttona muumiona tai ylipinkeänä patsaana elämää, vaan on eloisa elämänvoimainen itsensä, huomaa kohdanneensa aidon komean.)

        Luetun ymmärtäminen ja ymmärtäminen on naiselle kova juttu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen ja ymmärtäminen on naiselle kova juttu...

        Oliko luetun ymmärtäjä nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin suoraan kysyttyyn kysymykseen mutta väännän vielä rautalangasta jos sattuu olemaan niin että joku ei ymmärtänyt:
        Komea mies on ihminen, joka on elossa, ja joka on käytännöllinen ja kunnioittaa elämää.

        (Suurin osa ihmisistä näyttää puolielottomalta suorittavalta robotilta, joka epäkäytännöllisesti hamuaa materiaa ja mammonaa, yrittää päteä eli joka ei kunnioita elämää)
        (Kun sitten tapaa ihmisen joka on elossa, ei siis suorita puolikuolleen näköisenä velttona muumiona tai ylipinkeänä patsaana elämää, vaan on eloisa elämänvoimainen itsensä, huomaa kohdanneensa aidon komean.)

        Tässä mies minun MAKUuni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin suoraan kysyttyyn kysymykseen mutta väännän vielä rautalangasta jos sattuu olemaan niin että joku ei ymmärtänyt:
        Komea mies on ihminen, joka on elossa, ja joka on käytännöllinen ja kunnioittaa elämää.

        (Suurin osa ihmisistä näyttää puolielottomalta suorittavalta robotilta, joka epäkäytännöllisesti hamuaa materiaa ja mammonaa, yrittää päteä eli joka ei kunnioita elämää)
        (Kun sitten tapaa ihmisen joka on elossa, ei siis suorita puolikuolleen näköisenä velttona muumiona tai ylipinkeänä patsaana elämää, vaan on eloisa elämänvoimainen itsensä, huomaa kohdanneensa aidon komean.)

        Tämä on kova, hyvin riivitty auki, tuli ajateltavaa, kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin suoraan kysyttyyn kysymykseen mutta väännän vielä rautalangasta jos sattuu olemaan niin että joku ei ymmärtänyt:
        Komea mies on ihminen, joka on elossa, ja joka on käytännöllinen ja kunnioittaa elämää.

        (Suurin osa ihmisistä näyttää puolielottomalta suorittavalta robotilta, joka epäkäytännöllisesti hamuaa materiaa ja mammonaa, yrittää päteä eli joka ei kunnioita elämää)
        (Kun sitten tapaa ihmisen joka on elossa, ei siis suorita puolikuolleen näköisenä velttona muumiona tai ylipinkeänä patsaana elämää, vaan on eloisa elämänvoimainen itsensä, huomaa kohdanneensa aidon komean.)

        No tämä on aika hyvä pointti. Sopii myös naisen kohdalle.

        Sanoisin vielä 5. kohdaksi hymyn. Kaunis hymy, missä tulee läpi aitous, itseensä tyytyväisyys ja elämänilo, niin vaikea on enää kauniinpaa naista etsiä..

        Tietty näitä on yllättävän harvassa... Ei uskoisi, mutta kyllä tuollainen nainen erottuu. :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin suoraan kysyttyyn kysymykseen mutta väännän vielä rautalangasta jos sattuu olemaan niin että joku ei ymmärtänyt:
        Komea mies on ihminen, joka on elossa, ja joka on käytännöllinen ja kunnioittaa elämää.

        (Suurin osa ihmisistä näyttää puolielottomalta suorittavalta robotilta, joka epäkäytännöllisesti hamuaa materiaa ja mammonaa, yrittää päteä eli joka ei kunnioita elämää)
        (Kun sitten tapaa ihmisen joka on elossa, ei siis suorita puolikuolleen näköisenä velttona muumiona tai ylipinkeänä patsaana elämää, vaan on eloisa elämänvoimainen itsensä, huomaa kohdanneensa aidon komean.)

        Olen samaa mieltä. Ulkonäköä tärkeämpää on se mitä löytyy pään sisältä, ja kohtaako maailmankuvan sekä tämän käytös muita ihmisiä kohtaan. Tottakai sitä ensin kiinnittää ulkonäköön huomiota, mutta miehen sisin on se, joka vaikuttaa eniten siihen sopiiko toinen itselleen puolisoksi vai ei.

        Sanotaan että miehet valitsevat puolisokseen äitinsä kaltaisen naisen. Mutta kyllä nainenkin hyvin usein valitsee isänsä kaltaisen miehen.

        Kun tarkemmin muistelen miehiä joiden kanssa olen joko ollut parisuhteessa, muutoin tekemisissä, tai ihastunut elämäni aikana, ovat kaikki olleet tummia. Muistaakseni yhtään vaaleaa ei ollut joukossa. Isäni oli tumma - ennen hiusten harmaantumista- ja hän on ruskeasilmäinen. Äitini taas vaalea. Joo-o, aikalailla näöltään isäni kaltaisia.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ulkonäköä tärkeämpää on se mitä löytyy pään sisältä, ja kohtaako maailmankuvan sekä tämän käytös muita ihmisiä kohtaan. Tottakai sitä ensin kiinnittää ulkonäköön huomiota, mutta miehen sisin on se, joka vaikuttaa eniten siihen sopiiko toinen itselleen puolisoksi vai ei.

        Sanotaan että miehet valitsevat puolisokseen äitinsä kaltaisen naisen. Mutta kyllä nainenkin hyvin usein valitsee isänsä kaltaisen miehen.

        Kun tarkemmin muistelen miehiä joiden kanssa olen joko ollut parisuhteessa, muutoin tekemisissä, tai ihastunut elämäni aikana, ovat kaikki olleet tummia. Muistaakseni yhtään vaaleaa ei ollut joukossa. Isäni oli tumma - ennen hiusten harmaantumista- ja hän on ruskeasilmäinen. Äitini taas vaalea. Joo-o, aikalailla näöltään isäni kaltaisia.

        Mä luulen, että mun kohdalla noi naiset on olleet vähän samalla tavalla "äijämäisiä" luonteeltaan, kun mun mutsi... se ei ole ikinä ollut mikään primpsessatyyppi ja on kätevä käsistään ja osaa kaikenlaista laidasta laitaan. Rauhallinen ja päättäväinen, sekä äärimmäisen kiltti. Ehkä lasten äiti ei sovi tähän kategoriaan, mutta kaikki muut kyllä. :o)

        Isä taas on suoraansanottuna aikas lapanen... siis mukava mies, mutta liiankin mukava. Liekö siksi sisko sitten ikisinkku? :oD

        Spegulaatio on keskustelujen suola. :oD


    • Anonyymi

      Millainen nainen on komea?

    • Anonyymi

      Ei kiroile, kunnioittaa ja arvostaa muita, ei ole käärme eikä kettu. Luottamuksen arvoinen, ei tupakoi, on tipaton. Liikunnallinen ja osaa nauraa itselleen. Sisäsiisti ja tottelevainen.

      • Anonyymi

        Komea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea?

        Nimenomaan KOMEA


      • Muuten nyökkään, mutta toi sisäsiisti ja tottelevainen kuulostaa muulta kuin itsenäiseltä ihmiseltä. Muita kunnioittava ja arvostava luultavasti on sisäsiisti luontaisesti, tottelevaista ei saa kuin ihmisestä joka ei arvosta itseään (eikä siten muitakaan) ja sellaista ei kukaan halua kotiinsa asumaan.


    • Anonyymi

      Tyttyöjen mielestä hassu juttu: painoin itseäni sormella, tuntui pahalle: koska pikkusormessa oli huolimattomasti leikattu kynsi ja se...

    • Anonyymi

      Parrakas mies, jolla on iso ja karvainen masu. Mikään ei ole yhtä kiihottavaa.

      • Anonyymi

        Masu ei ole kiihottava sana. Vatsakas mies taas voi olla, riippuu miehestä :)


    • Mjoo

      Siis niin kuin mies.

      Mikä mies on, on yhtä hyvä kysymys kuin se että mikä nainen on tai olisi.

      Jos olisin perusmirri, niin luultavasti lisääntyisin kaukana täältä ja kääriytyisin tarinoihini puitteissa, joita ei minulle ole.

      (hirn)

    • Anonyymi

      Komea voi olla monella tavalla.

    • Anonyymi

      Aito mies, jolle ei ole jälkeen päin kiinnitetty munaa.

      • Anonyymi

        Irtomunilla varustettu on aina ylläri pylläri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Irtomunilla varustettu on aina ylläri pylläri.

        Heh. :D


    • Anonyymi

      Ristiverfinen rfigne horrestor tietyssti eli Elli siniset silmät ja ruskea tukka = ristiveri.

    • Anonyymi

      Mikko Leppilampi. Huh mikä mies 😚

      • Anonyymi

        Joo on ja sitten myös ex-Mikko, nykyinen Frank eli herra Ylppö.


    • Anonyymi

      Mahdoton määritellä. Mies saa nopeasti mitätöityä ulkomuotonsa möläyttämällä jotain typerää.

    • Anonyymi

      Vain komea, vai sellainen josta itse pidän? Stereotyyppisen komeita miehiä on paljon, mutta aika harva on itsestäni kiinnostava.

      • Anonyymi

        En pidä ollenkaan stereotyyppisen komeista miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä ollenkaan stereotyyppisen komeista miehistä.

        Harvemmin minäkään. Muutama poikkeus kuitenkin on.


    • Anonyymi

      Parstaisankavetin lempinimi voisi olla: Partashirviö.
      Oikeasti itsellänin on suuria ja pieniä karvanleikkuulaitteita.

      Voi leikkailla viiksiä ja mitä nyt huvittaakin sitten oman mielen mukaan.

      t. Philips Von Braun.

    • Pitää olla hyvät tissit ja perse👌

      • Anonyymi

        Siis ehdottomasti ja hoikka kroppa.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä idea ostella jotain joulun värisiä paitoja kuten itse... tummaa purppuraa ja seillaista, oma perinteenikin sitten tuollainen.

    • Anonyymi

      Mutta niin, ei välttämättä sillä naisen tai no niin ulkonäöllä ja käyttämättömyydellä on merkitystä... mutta ei paljon muulla.

    • Anonyymi

      Rustuverinen eli sinisilmäinen ja tummat hiukset = ristiverinen henkilö.

    • Se mies, jonka olen itse valinnut, se asuu meillä ja nukkuu mun vieressä. :D

      Saako julkkiksista valita muutaman komean tapauksen? Niissä silmä lepää ihan muuten vaan.

      TOP 3:

      1. Henry Cavill (britti)
      2. Eric Bana (aussi)
      3. Giulio Berruti (ital.)

      • Anonyymi

        Samoin se mies, jonka olen itse valinnut Siksi Oikeaksi viereeni.
        Hän on sisäisesti ja ulkoisesti kaunis, sosiaalinen, emotionaalinen, eroottinen, ulkoilmaihminen, maaseudun Mies, ...


      • 4. Pekka Pakkanen ( aviomies/Suomi)


    • Anonyymi

      Nukkuu vieressä no aika hassusti sanottu, monikin kai haluaisi nukkua vieressäsi... pitää nyt itse katsoa tuota ohjelmaa että kuka voittsaa big botherin...

      Kerrassaankin ehkä noniin huvittavaa: haluaa nukkua tuon jonkin tytön vieressä..

      • Anonyymi

        Sanos nyt reistaako mielenterveys ja miten pahoin, käytätkö siihen mitään lääkkeitä?


    • Anonyymi

      Minä! :D

    • Anonyymi

      Tuollainen funeau-tyyppinen.

    • Anonyymi

      Itselle komea mies ei automaattisesti tarkoita ulkoisesti hyvännäköistä vaan "se joku" pilke silmässä ja asenne.

      • Anonyymi

        Minulle ei koskaan komea ole hyvännäköinen. Miehessä pitää olla karismaa ja oikeanlaista kemiaa. Ja niistäkin käy vain tietyt, joita ei voi määritellä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe