Kuten otsikossa jo tulikin, niin haluan aloittaa suhteen neitseellisen täysi-ikäisen naisen kanssa..Sen tarkemmin ei iällä ole väliä. Suhteen laadunkaan ei tarvitse olla kiveen hakattu. Sen voi aloittaa fwb-juttuna, mutta voin olla myös avoimin mielin parisuhteelle, mikäli ajan mittaan molemmista alkaa siltä tuntumaan. Kuitenkin ihan vaan fwb-suhde riittää minulle vallan mainiosti.. En ole sen kummemmin elämässä matkalla mihinkään kun perheen perustaminenkaan ei kummittele takaraivossa. Elän päivän kerrallaan ja toisihan se vakkari tähän varmasti uusia virikkeitä elämää rikastuttamaan.
Ei ole oikestaan väliä mistä päin olet, jos päästään molemmat ajelemaan/liikkumaan..Näin pitkästäkin välimatkasta saadaan kohtuullinen. Majoituksiahan voi ottaa ihan minne vaan. Sähkiksen kautta näistä sitten enemmän.
Etsin neitseellistä naista suhteeseen.
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset antaa neitsyytensä rikollisille väkivaltaisille miehille. Kai olet sellainen.
No yksi ylinopeus-sakko löytyy..Tuolloin ymmärsin, et rajoitusten mukaan ajamalla aina ja kaikkialla asia ei tule koskaan toistumaan.
Ps. Olet väärässä. Kyllä minulle on useampi neitsyys annettu.. En kerää neitsyyksiä, mutta suhteet eivät ole aina ikuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1314681Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv742692Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801705Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 47905
- 66892
- 21873
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122863Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N70847Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799