palstalaisen haluaisit palaavan palstalle? :)
Kenen vanhan
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä minä sinustakin välitän. =)
minä välitän kaikista kilteistä ja mukavista ihmisistä.
ne ovat harvassa. kaikkialla on raadollista, tuhmuus ja itsekkyys vain
lisääntyvät ajan myötä, ei hemmetti.
minulla on oikeastaan pitkästä aikaa hyvä olo ja mietin vain itseäni,
niin sen kuuluu mennä tässä porkkanavaltiossa, niin sen kuuluu mennä. =)
mutta ovet on avoinna aina minun luonani kilteille ihmisille, aina virpomisen aikaan,
jos he haluavat tulla maistelemaan suklaakonvehteja, niin isoja kuin pieniäkin. ;) - Anonyymi
Kiltin miehen :)
T. kiltti nainen- Anonyymi
Täällähän minä olen :)
T. kiltti mies
Toivoisin kaikkien hyvin kirjoittajien palaavan takaisin palstalle. Haluaisin tästä palstasta taas vilkkaan, iloisen ja vauhdikkaan palstan, niin kuin se oli silloin parhaina vuosina.
Niin noh, ainahan sitä voi toivoa ...- Anonyymi
syystä, ettemme työmaan melussa ehdi juoruilemaan
toivon betoniraudottajieni paluuta palstalle
- Anonyymi
Eeehhmmm se bloodbrothan verenvuotaminen tänne palstalle oli liian extreeemiä
ha-öärha-rhahr-ahr-hpwsaerfa-ääha-rarha-öhra-hrahraöhrä - Anonyymi
Enainakaan sinua gempsu
- Anonyymi
En kenenkään. Olette kaikki idiootteja.
- Anonyymi
Hossi vois kertoa oliko se Michael Landon niin pahasti suvakki kuin miltä vaikuttaa Pieni talo preerialla
ha-rha-rha-rh-ahr-ahr-ahr-arha-r-arh-arh-arh-ahr-ahr-ah-rahhhdösödsä - Anonyymi
Jos nimenomaan wanhan---nih--eikö yb ole wanhin?
vai lieneekö ji
o
kuollut wanhainkodissa???
Mist shit munei saatais?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960