Maaliskuun alun upea musaketju

Vihdoinkin toimituksemme postilaatikko on saatu murrettua auki, ja voimme jälleen ottaa vastaan musatoiveita ilman pimeältä maiskahtavaa käsikauppaa.

Tämä on ensimmäinen käteemme osunut toive loputtomien toiveiden linjalla.

(naurua)

https://www.youtube.com/watch?v=TsTFVdcpLrE

19

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiesittekö että olette kaikki siellä?

Lisäksi paikantamisemme mallit ovat kehittyneet niin tarkoiksi, että tiedämme täsmälleen missä me menemme.

(hirn)

• Tiedämme missä reindeer loppuu ja missä brokeback alkaa. Täällä on lunta ja pakkasta.

Tykkäsin varttuneesta Lisa Simpsonista enemmän.

Tuolla ajanjuoksun tahdilla moottorisänky ja henkilönostin lähestyvät nopeasti.

• Tämä väite tai otaksuma ei ole ihan tuulesta temmattu tälle tarjottimelle, sillä ihanat japanialaiset astronördet ovat laskeneet positiomme hämmentävällä tarkkuudella.

Tutustukaa asiaan.

(kikatusta)

• Thymallus kirjoitti:

Tiedämme missä reindeer loppuu ja missä brokeback alkaa. Täällä on lunta ja pakkasta.

Tykkäsin varttuneesta Lisa Simpsonista enemmän.

Tuolla ajanjuoksun tahdilla moottorisänky ja henkilönostin lähestyvät nopeasti.

Antaisin sieluni päästäkseni seisomaan keskelle lumikenttiä, lakeuksia ja jäämeren suolaista tuulta.

Täällä sataa ahdasta, mustaa vettä.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Ottaisin japanialaisen astronörden messiin. Japanialaiset astronördet ovat kuuluisia siitä että heillä on mitä olla.

(naurua)

https://topasianbeauty.files.wordpress.com/2014/03/60597-japanese-beauty.jpg?w=640&h=472

Turistit tervetuloa. Täällä nämä paikalliset matkailuyrittäjät vinkuvat jostain rajoituksista.

Valoa pimeyteen ja taidetta seinälle. Usein kun keskustelen Funeaun kanssa, näen tämäntyyppisen kangastuksen:
        https://umami.fi/wp-content/uploads/Tirronen_Objekti_14_Kahlaaja_Kouvolan_taidemuseo_Poikilo_kuva_Johannes_Wiehn_press.jpg

• Funeau kirjoitti:

Ottaisin japanialaisen astronörden messiin. Japanialaiset astronördet ovat kuuluisia siitä että heillä on mitä olla.

(naurua)

https://topasianbeauty.files.wordpress.com/2014/03/60597-japanese-beauty.jpg?w=640&h=472

Kun japanialainen astronörde seisoo lähes painottamana suomalaisella hangella keskellä ei mitään, hän on kuin kotonaan Hokkaidōlla, josta syyskurjet ovat huutaneet itsensä pois pelloilta.

Hän seisoo maan päällä, meren yllä ja taivaiden takana.

(hihitystä)

• Thymallus kirjoitti:

Turistit tervetuloa. Täällä nämä paikalliset matkailuyrittäjät vinkuvat jostain rajoituksista.

Valoa pimeyteen ja taidetta seinälle. Usein kun keskustelen Funeaun kanssa, näen tämäntyyppisen kangastuksen:
        https://umami.fi/wp-content/uploads/Tirronen_Objekti_14_Kahlaaja_Kouvolan_taidemuseo_Poikilo_kuva_Johannes_Wiehn_press.jpg

Mjuu

Amos Rexissä olisi odotettu Epygtinäyttely, mutta nyt en enää osaa sanoa. Lisäksi on mainittava, etten tiennyt että muillakin kuin minulla on täällä jonkinlainen käsitys kuvasta.

Täällä pääasiallisesti nojataan sanoihin.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjuu

Amos Rexissä olisi odotettu Epygtinäyttely, mutta nyt en enää osaa sanoa. Lisäksi on mainittava, etten tiennyt että muillakin kuin minulla on täällä jonkinlainen käsitys kuvasta.

Täällä pääasiallisesti nojataan sanoihin.

(naurua)

Amoksessa kävin avajaisnäyttelyssä, jotain japanilaista keinorevontulitykitystä pörräsi katossa. Vapaavuori näyttää olevan pistämässä lapun luukulle.

Viikon keskivaiheilla lupasi tänne selkenevää, jospa näkisi aitoja revontulia.

• Thymallus kirjoitti:

Amoksessa kävin avajaisnäyttelyssä, jotain japanilaista keinorevontulitykitystä pörräsi katossa. Vapaavuori näyttää olevan pistämässä lapun luukulle.

Viikon keskivaiheilla lupasi tänne selkenevää, jospa näkisi aitoja revontulia.

Elät jumalten kämmenellä.

En nyt sanoisi olevani kateellinen, mutta jotain sen suuntaista.

• Funeau kirjoitti:

Elät jumalten kämmenellä.

En nyt sanoisi olevani kateellinen, mutta jotain sen suuntaista.

Käymässä vaan, mutta niinhän me kaikki.

Tämä on kakkostukikohta. Lomalla täytyy päästä eteläisemmän suomen mustasta vedestä pois.

Sulla ei varmaan tällaisesta ole päässyt kokemusta syntymään, mutta jos olisit mökillä fiilistelemässä sunnuntai-iltana klo 23.30, ja ainoa juotava olisi edelliseltä reissulta jäänyt puolikas punkkupullo, niin mitä tehtäis? Etikka tuoksahtaa joltisestikin. Avattuna n. 4 kk.

• Thymallus kirjoitti:

Käymässä vaan, mutta niinhän me kaikki.

Tämä on kakkostukikohta. Lomalla täytyy päästä eteläisemmän suomen mustasta vedestä pois.

Sulla ei varmaan tällaisesta ole päässyt kokemusta syntymään, mutta jos olisit mökillä fiilistelemässä sunnuntai-iltana klo 23.30, ja ainoa juotava olisi edelliseltä reissulta jäänyt puolikas punkkupullo, niin mitä tehtäis? Etikka tuoksahtaa joltisestikin. Avattuna n. 4 kk.

Mjaa

Kaataisin sen johonkin pataruokaan.

Asiasta (Aasiasta) toiseen. Näin aivan kummallisia näkyjä, sillä jokin tässä jumitti. Mä olin tuolla hyvin kaukana pohjoisessa taannoin, ja kesken kaiken jokin siinä pysähtyi; yleensä sitä vain vedellään kuin tahtipuikko tai älykello, mutta nyt kävi niin että stoppi tuli.

Tätä on hieman vaikea kuvailla, sillä se on eräänlainen kokonaisuus. Mä tiputin roinat pois selästä ja heitin takin tundralle.

Jäämereltä puhalsi tuuli.

Olin siinä noin vartin vapaa kaikesta, sitten tuli kylmä.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Asiasta (Aasiasta) toiseen. Näin aivan kummallisia näkyjä, sillä jokin tässä jumitti. Mä olin tuolla hyvin kaukana pohjoisessa taannoin, ja kesken kaiken jokin siinä pysähtyi; yleensä sitä vain vedellään kuin tahtipuikko tai älykello, mutta nyt kävi niin että stoppi tuli.

Tätä on hieman vaikea kuvailla, sillä se on eräänlainen kokonaisuus. Mä tiputin roinat pois selästä ja heitin takin tundralle.

(naurua)

Eli siis ihmiselämälle voi syntyä merkitys vain yhden katoavan hetken vuoksi.

En osaa paremmin muotoilla.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

(naurua)

Pääsen tunnelmaan. Itse en suostu koskaan taivaltamaan tavoitteella. Aina täytyy olla mahdollisuus pötkähtää kanervikkoon.

"Olin siinä noin vartin vapaa kaikesta, sitten tuli kylmä."

Todellisuuden kasvot joutuu lopulta aina kohtaamaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Katson huvikseni loppuratkaisua tuossa Big Bother -ohjelmassa, kun Arttu sai jo potkut mutta jatkaa, kummallista...

• Heitä televisio ulos ikkunasta ja ala keskustelupalstataiteilijaksi.

(naurua)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ottakaa lääkkeenne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe