Sisarusväkivalta

Onko teidän perheessä ollut sisarus väkivaltaa?

Ihmettelen kovin miten vielä nykypäivänä olisi.

https://yle.fi/uutiset/3-11667515

Itse pidän huolta ettei väkivaltaa tapahtu kuulin kun toisen äiti kertoi lastensa tappelevan jatkuvasti taas itse pidän sitten kotona ettei tapahdu kuri on oltava.
9131
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Jotain rysyä oli pienempänä, mutta aina on tultu kuitenkin juttuun. Nytkin vaikka sisko on 48 ja mä 42, niin ollaan parhaimpia ystäviä ja kamuja.

Äänestä
  • Aloittaja

Se on kyllä hyvä juttu. Välit ovat säilyneet.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Se on kyllä hyvä juttu. Välit ovat säilyneet.

Jep.

Äänestä

• Aloittaja

Disse kirjoitti:

Jep.

Itselläni ei ole mutta taas sukukokouksissa huomaa hoitolapsien kokoontuvan ympärille olen siten merkittävämpi heille kun taas on ollut niin vahvasti heidän tukenaan, omat muutaman vuoden heitolla sisarukset ovat sitten ihan eriytyneitä ja lisäksi taas vanhimmaiset lapset jotka kokenut itsensä taas äidikseni myös siten kohtelee minua.

Joten on erikseen myös estäisit välit yhden sisaren kanssa on hyvät välit vaikka noiden toisten kanssa en tule juttuun.

Joten se on mutkikas ketju.

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Itselläni ei ole mutta taas sukukokouksissa huomaa hoitolapsien kokoontuvan ympärille olen siten merkittävämpi heille kun taas on ollut niin vahvasti heidän tukenaan, omat muutaman vuoden heitolla sisarukset ovat sitten ihan eriytyneitä ja lisäksi taas vanhimmaiset lapset jotka kokenut itsensä taas äidikseni myös siten kohtelee minua.

Joten on erikseen myös estäisit välit yhden sisaren kanssa on hyvät välit vaikka noiden toisten kanssa en tule juttuun.

Joten se on mutkikas ketju.

Olipas huonosti kirjoitettu kirjoitus virhe taas.
    Estäisit = etäiset( siis pitkä matka)

Äänestä

On. Psykologista ja yllyttämistä vanhimman narsistin puolesta. En ole ollut enää vuosiin siihen yhteydessä. Yksi terveellisimmistä päätöksistä koskaan. Biologia ei määrittele oikeaa perhettä.

Äänestä

"Veljeni löi, töni, potki, kiusasi, häiritsi ja härnäsi. Sain mustelmia, joista kaveritkin kyselivät."

Vanhempi veli minuakin hakkasi.

Äänestä
  • Aloittaja

Sisareni juoksi puukko kädessään perässäni jouduin suojakseni nostaa jakkaran.

Äänestä

Ei todellakaan ole ollut lapsuuden perheessäni sisarusväkivaltaa, eikä myöskään omien lasten kesken. Joskus he tietty riitelivät mutta riita sovittiin nopeasti.

Sisarusväkivaltaa on ollut ja on yhä monissa perheissä. Johtamisen ongelma vanhemmilla, siihen pitäisi puuttua lujasti.

- Sheena

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Onko teidän perheessä ollut sisarus väkivaltaa?

Ihmettelen kovin miten vielä nykypäivänä olisi.

https://yle.fi/uutiset/3-11667515

Itse pidän huolta ettei väkivaltaa tapahtu kuulin kun toisen äiti kertoi lastensa tappelevan jatkuvasti taas itse pidän sitten kotona ettei tapahdu kuri on oltava.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu