Jokos olette jouluhommia tehneet

Anonyymi

Minä en..enkä juuri aio tehdäkään. Miksi pitää aina vuoden lopulla siivota hulluna ja laittaa krääsään ja läskiin rahat. Kinkku olkoon kaupassa. Syököön ne jotka on kuin Kinkkuja itsekin.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai on tehty!! Se on sitä perinnettä.. Lapset kaipaa kaikenlaista, paketteja runsaasti. Ja ruokapöydissä, kuten Jouluna kuuluu ollakin, on kaikenlaista herkkua graavikaloista isoon kinkkuun!!! Perinteitä, joita mikään ei pysty horjuttaan, ja jotka pysyvät suomalaisissa kodeissa yhä vain vuodesta kauas kantamattomiin vuosiin!

• Anonyymi

Ei todellakaan tarvitse siivota hulluna, kun on pitänyt kodin siisteystason ylläpitosiivouksista huolen. Jokaisella tämä siisteystaso johon on tyytyväinen on oman persoonan vaatimusten mukainen.Perinteet ovat sitäkin että haluaa katsella ja kuunnella sitä lapsuudenajan enkelikellon valoa ja hentoa kilinää.

• Anonyymi

Ei mitään tehtynä, enkä myöskään tee. Lahjoja en osta, enkä myöskään halua. Lapsillekkaan en ole valehdellut joulupukista. Te jotka moista pötyä lapsille syötätte, hävetkää.

• Anonyymi

mamujen juhala.. ota siemen multa........

• Anonyymi

Mitä on elämä ilman perinteisiä tapoja juhlia esim.juhannusta, vappua ja tätä niin kaunista joulunaikaa. Lahjat lapsille ja muille läheisille tuo hyvän mielen ja joulunajan ruoka korostaa juhlan merkitystä.

• Anonyymi

Stressi vapaata on elämä ilman edellä mainittuja.

• Hyva veljem. Sina kaanty todistelemma Jahova?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stressi vapaata on elämä ilman edellä mainittuja.

Vähästäpä sinä stressaannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähästäpä sinä stressaannut.

Minä en stressaannu mistään, lähinnä ajattelin teitä muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en stressaannu mistään, lähinnä ajattelin teitä muita.

Voi oletpa sinä sydämmellinen. joulu on aikaa jolloin unohdetaa omat halut ja sen sijaan muistetaan lähimmäisiä.

• Anonyymi

Kyllä. Kuusi koristeltu ja joulukala suolassa

• Anonyymi

Mikä kala? Ei maistu suomalaisille enää lipeäkala, oli pinossa -30%..

• Anonyymi

Kaikki on siivottu. Ikkunankarmitkin hammasharjalla pesty. Ja matot sekä verhot ja liinat pesty. Seinät pesin juuriharhalla ja lattiat räjäytetty emäksisellä pesuaineella. Leiponut ole kaksi kiloa torttuja, kilon pipareita, neljä kuivakakkua, kolme rusinapitkoa. Vielä teen kaikki laatikot, sienisalastin, lasimestarin sillin ja rosollin itse. Kynttilöitäkin on valettu ja jäälyhtyjä sekä jätkänkynttilöitä veistän itse. Että riittää tekemistä. Tehkää perässä.

• Anonyymi

Eipä taida sulla olla rahaa krääsään tai kinkkuun.
      Syö heinää.

• Anonyymi

Ei oo rahasta kiinni. Varmaan enemmän kuin sinulla. Ostanko sinulle kinkun senkin kinkku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo rahasta kiinni. Varmaan enemmän kuin sinulla. Ostanko sinulle kinkun senkin kinkku?

Pitta olla huve joolumieli. Ei haasta riita toise kansa. Tontu kurki ikunsa takkana onko kiltisti.

• Anonyymi

Nut kalkana ja risipuro tarjota

• Anonyymi

Syökää kanaa! syökää kanaa! hutaa possuparka.

• Anonyymi

Sominaane kun posu liihavae

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sominaane kun posu liihavae

Hyve ota laski kiini ja purista..vamo paana 120kg ja mine van 70 kg. Ole hoka poikka.

• Anonyymi

koko kaupunki on koristautunut kauniiden valojen ja kuusien kanssa jouluasuun.Todella kaunista katseltavaa iltalenkillä.

• Anonyymi

Mä ostin kympillä metrinmittaisen tontun! Vahvarin päällä stondaa ja tuottaa hyvää joulumieltä. :)

• Anonyymi

Osaako se tanssia jytkeen tahtiin😁

• Anonyymi

Ei, lanteet sievällä naamalla puuttuu. Sitten olisi melkein kaikki. Byääääh

• Anonyymi

Piparkakut ja piparkakkumökki tehdään tietysti itse tehdystä taikinasta koti tuoksuu joululle ja maku on taatusti tuhat kertaa maukkaampi kuin kaupan halpis taikinasta tehdyt.

• Anonyymi

Ei ne minusta ainakaan nuo paremmat pakastetaikinat mitään halpoja ole...kovin kalliiksi tule kotitekoinenkaan😄

• Anonyymi

Piparkakut on pahoja, tortut on pahoja, lanttulaatikko on pahaa, lihaa en syö. Syön porkkanalaatikkoa jos kutsu joulupöytään käy. Sitten kotona odottaa vegepizza ja cokista.

• Anonyymi

Huh mikä uikuttaja liikenteessä...voi olla ettemme syö 5v päästä mitään...

• Anonyymi

YLE teki

PS ykkönen

• Anonyymi

Kiljupytty on käymässä (kotiviini)
        pesuhuoneen nurkassa .
        Siinä on jouluruoka , joka maistuu kaikille
        ja tuo Joulun tunnelmaa .

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3454
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2688
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      397
      2675
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1807
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1435
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1340
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1046
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      77
      1015
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      73
      876
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      839
    Aihe