Onko Yamaha kitarat mitään tekemättömiä?
Eikös kumminkin vanhat 60-70 luvun Yamaha sähkökitara ylin ole ihan kelpo pelejä.
Yamaha kitarat
2
388
Vastaukset 2
- Anonyymi
Lieneekö mitään tekemättömiä vaan minulla tuossa telineessä nojailee Yamaha SA2200 -2016vm. Loistava peli, ammattilaisten suosima pro-malli.
Tiukassa vertailussa vuoronperään Gibson ES335 ja tuo Yamaha veti pidemmän korren. Mm mikkien puolitus, parempi viimeistely, soundieroahan noista ei löydä edes kultaisilla korvilla varustettu hifi-puristi.- Anonyymi
Ali-arvostettuja merkkejä on paljon. Monien muiden merkkien kitarat ovat usein paremmilla spekseillä ja halvemmalla hinnalla kuin Gibson tai Fender. Jos samoja speksejä haluaa noilta kahdelta merkiltä, niin hinta pompsahtaa äkkiä tuplaksi tai jopa suuremmaksi. Itse en ainakaan maksa merkistä, eli tavallaan "ilmasta" turhaan.
Lisätään vielä se, että vaikka ottaisi kaksi saman merkin samaa mallia, niin jokainen kitara on kuitenkin yksilö. Puu on sellainen materiaali, että ei löydy kahta samanlaista kitaraa. Eroja on jokaisen kitaran välillä vaikka olisi tismalleen sama malli ja merkki kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27497
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475