12 tunnin unet voisi ottaa. Joskus toivon etten enää heräisi mutta aina vaan joutuu heräämään.
Se on kohta nukkumaan meni aika
23
<50
Vastaukset
12 tunnissa tulee kipeäksi.
- Anonyymi
Ihmisten unentarvekin on niin yksilöllistä. Itekin vielä sen verran luonnonrytmissä kiinni näin teollistuneena ihmisenä huomaa kasvavan unentarpeen syksyn tullessa talveen. Talvi-unille vaan!
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten unentarvekin on niin yksilöllistä. Itekin vielä sen verran luonnonrytmissä kiinni näin teollistuneena ihmisenä huomaa kasvavan unentarpeen syksyn tullessa talveen. Talvi-unille vaan!
Sama☝️
- Anonyymi
Jep, jep jepulis
Entä jos kuolisikin kivuliaasti yön aikana. Mieti sitä, niin on kiva taas herätä aamulla.
- Anonyymi
Maradona ei herännyt.
Jep. Hyvät yöt.
Toivon että heräät kuka muutenkin minun kaverina olisi.
- Anonyymi
Sama tunne
Kun ei vaan enää kiinnosta oikeastaan yhtään mikään ja kun tietää ettei mahda millekään mitään
💋✨ No mä taidan tyytyä noin 6 tuntiin. Luotan, että voin ottaa päikkärit töissä. 😂
Nukkuminen on muutekin homojen hommaa. 😬- Anonyymi
Mäkään en haluaisi enää herätä koskaan. Tätä tää on ollut jo monta vuotta. Ei mitään annettavaa mihinkään eikä mitään kiinnostusta mihinkään. Luovuttaispa tää ruumis jo, kun mieli on kuollut ajat sitten.
- Anonyymi
Mulla taas mieli olisi valmis vaikka mihin iloiseen, sekä elähdyttävään toimintaan MUTTA...
Kun tämä kroppa on jo pikkuhiljaa antanut vähän joka paikasta periksi. Hyvin moni luukin on korvattu titaanisella. Noh, jääpähän jotain arvokasta perillisille. Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas mieli olisi valmis vaikka mihin iloiseen, sekä elähdyttävään toimintaan MUTTA...
Kun tämä kroppa on jo pikkuhiljaa antanut vähän joka paikasta periksi. Hyvin moni luukin on korvattu titaanisella. Noh, jääpähän jotain arvokasta perillisille.Titaani osat ei mene perillisille, jos krematoriossa kärytetään, ne menee ulkomaille ja rahat lahjoitetaan punaiselle ristille.
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Titaani osat ei mene perillisille, jos krematoriossa kärytetään, ne menee ulkomaille ja rahat lahjoitetaan punaiselle ristille.
Kerääkö ne sen kaiken koboltinkin, mitä kroppaani kertyi työvuosina? Se olisi kuitenkin valmiiksi jalostettua hienopulveria.
Anonyymi kirjoitti:
Kerääkö ne sen kaiken koboltinkin, mitä kroppaani kertyi työvuosina? Se olisi kuitenkin valmiiksi jalostettua hienopulveria.
Heh, ei ne kerää kun metallit mitkä ei pala.
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Heh, ei ne kerää kun metallit mitkä ei pala.
Oksidiahan siitä tulisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään valmistan timanttejakin ihan kotikonstein. Ensin nuotio hiillokselle asti. Sitten vain heittää ison kiven siihen päälle jotta tulee painetta. Sitten vain kerää timantit pois.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kerää metallit jotka ei pala. Ei jää perittävää raadosta.
- Anonyymi
Heräsin muuten 11.25 eli nukuin 13 tuntia. No sellaista on yksinäisen ätmin elämä.
- Anonyymi
Voisi mennä jo nukkumaan.
Aika meni nukkumaan.. aaltona ajan mereen. Meressä on kyllä jotain niin rauhoittavaa, myrskyävässä meressäkin..
Mitä mä hölisen..🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872