Se on kohta nukkumaan meni aika

Anonyymi

12 tunnin unet voisi ottaa. Joskus toivon etten enää heräisi mutta aina vaan joutuu heräämään.

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 tunnissa tulee kipeäksi.

• Anonyymi

Ihmisten unentarvekin on niin yksilöllistä. Itekin vielä sen verran luonnonrytmissä kiinni näin teollistuneena ihmisenä huomaa kasvavan unentarpeen syksyn tullessa talveen. Talvi-unille vaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmisten unentarvekin on niin yksilöllistä. Itekin vielä sen verran luonnonrytmissä kiinni näin teollistuneena ihmisenä huomaa kasvavan unentarpeen syksyn tullessa talveen. Talvi-unille vaan!

Sama☝️

• Anonyymi

Jep, jep jepulis

• Entä jos kuolisikin kivuliaasti yön aikana. Mieti sitä, niin on kiva taas herätä aamulla.

• Anonyymi

Maradona ei herännyt.

• Jep. Hyvät yöt.

• Toivon että heräät kuka muutenkin minun kaverina olisi.

• Anonyymi

Sama tunne
      Kun ei vaan enää kiinnosta oikeastaan yhtään mikään ja kun tietää ettei mahda millekään mitään
      💋✨

• No mä taidan tyytyä noin 6 tuntiin. Luotan, että voin ottaa päikkärit töissä. 😂

Nukkuminen on muutekin homojen hommaa. 😬

• Anonyymi

Mäkään en haluaisi enää herätä koskaan. Tätä tää on ollut jo monta vuotta. Ei mitään annettavaa mihinkään eikä mitään kiinnostusta mihinkään. Luovuttaispa tää ruumis jo, kun mieli on kuollut ajat sitten.

• Anonyymi

Mulla taas mieli olisi valmis vaikka mihin iloiseen, sekä elähdyttävään toimintaan MUTTA...

Kun tämä kroppa on jo pikkuhiljaa antanut vähän joka paikasta periksi. Hyvin moni luukin on korvattu titaanisella. Noh, jääpähän jotain arvokasta perillisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas mieli olisi valmis vaikka mihin iloiseen, sekä elähdyttävään toimintaan MUTTA...

Kun tämä kroppa on jo pikkuhiljaa antanut vähän joka paikasta periksi. Hyvin moni luukin on korvattu titaanisella. Noh, jääpähän jotain arvokasta perillisille.

Titaani osat ei mene perillisille, jos krematoriossa kärytetään, ne menee ulkomaille ja rahat lahjoitetaan punaiselle ristille.

• Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

Titaani osat ei mene perillisille, jos krematoriossa kärytetään, ne menee ulkomaille ja rahat lahjoitetaan punaiselle ristille.

Kerääkö ne sen kaiken koboltinkin, mitä kroppaani kertyi työvuosina? Se olisi kuitenkin valmiiksi jalostettua hienopulveria.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerääkö ne sen kaiken koboltinkin, mitä kroppaani kertyi työvuosina? Se olisi kuitenkin valmiiksi jalostettua hienopulveria.

Heh, ei ne kerää kun metallit mitkä ei pala.

• Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

Heh, ei ne kerää kun metallit mitkä ei pala.

Oksidiahan siitä tulisi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään valmistan timanttejakin ihan kotikonstein. Ensin nuotio hiillokselle asti. Sitten vain heittää ison kiven siihen päälle jotta tulee painetta. Sitten vain kerää timantit pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, kerää metallit jotka ei pala. Ei jää perittävää raadosta.

• Anonyymi

Heräsin muuten 11.25 eli nukuin 13 tuntia. No sellaista on yksinäisen ätmin elämä.

• Anonyymi

Voisi mennä jo nukkumaan.

• Aika meni nukkumaan.. aaltona ajan mereen. Meressä on kyllä jotain niin rauhoittavaa, myrskyävässä meressäkin..
      Mitä mä hölisen..🙄

• Ihan OK sä höliset. Sisämaan muikut ei vaan tajuu. 🤗

• Idari kirjoitti:

Ihan OK sä höliset. Sisämaan muikut ei vaan tajuu. 🤗

Hehe..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe