luulettako te siellä oikeasti että teidät on valittu sinne viisauden takia? älkää leikkikö jeesusta siellä talossa. teidät on valittu siksi sinne että te kuuntelette kuntalaisia. ei teidän hommista tule mitään kun suljettujen seinien sisällä tehettä päätöksiä. mitä te pelkäättä, sitä että jäätte kiinni siitä että ette ole aivan kaikkia kertoneet sähköyhtiön myymisestä? tällätavoin teitä ei takuulla ens vaaleissa valita. tiiättekö muuten mitä eroa on menestyä tai joutua perikatoon? onko yksi mies koskaan voittanu sotaa yksin? teidän lausahdus "met tehemmä yhessä" on täyttä kuraa. osoittakaa sen että meidän äänet ei menny hukkaan teitä äänestämällä! minun ääni ei ainakaan menny hukkaan joka meni eiralle.
kunnanhallitus
Anonyymi
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on mykkiä , eivät saa suuta auki . Eräski puheenjohtaja tapuritörmällä aukaisee suun ko kj käskee .
- Anonyymi
Tais olla nukkumassa kun piti odotella valtuuston ääestyksen aikana,siinähän näkee etätyöläiset.Onneksi on vaalit keväällä taitaa puntit tutista johtajalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398