Nyt hyviä ysäreitä?

55

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Miksi nuo kaikki videolla näkyneet hehkuvat säteet tulivat pikkuhousuista:)

        AsianVierestä




    • Tuon "miksaajalla" eli basson mättäjällä on kyllä ollut tosi heikko kalusto, jos ei miksatessaan ole kuullut, kuinka karmea alkuperäinen kopio on ollut eikä sitä, kuinka tolkuttomasti on lisännyt sitä bassoa. Ei noin matalan basson voimaa kuule millään mikkihiirikuulokkeilla tai -kaiuttimilla, niin menee miksauskin aivan metsään.

      AKG:n kuulokkeillani, joissa ei ole toistokäyrää, vaan toistosuora, niin tuo miksaus kuulosti aivan törkeän huonolta, anteeksi vaan.

      • Äläs nyt hifistele. En minäkään kiinnittänyt huomiotani puuttuvaan dynamiikkaan. Monet vain kuulostelevat nykyään naurettavilla vehkeillä, se suotakoot heille.


      • Laura... Hemmetti... Nyt ryhtyy vanhallakin olemaan eloa. Tämä on asiaa! Kiitos.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jep, tuo sinun ensimmäinen oli kyllä huonosti miksattu mutta tämä selvästi parempi. Vehkeessä perusbasso mutta halutessani voin kytkeä "isännän" mukaan ja se oli totaalisesti liikaa tuossa ensimmäisessä kipaleessasi. Nyt soi keskiäänet ja diskantit paremmin tässä jumalattomassa tärinässä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuo sinun ensimmäinen oli kyllä huonosti miksattu mutta tämä selvästi parempi. Vehkeessä perusbasso mutta halutessani voin kytkeä "isännän" mukaan ja se oli totaalisesti liikaa tuossa ensimmäisessä kipaleessasi. Nyt soi keskiäänet ja diskantit paremmin tässä jumalattomassa tärinässä.

        AsianVierestä

        Tämä on hyvin miksattua.
        https://www.youtube.com/watch?v=NH_oB8E07Xw

        AsianVierestä



    • Anonyymi

      Valitsin yhden bändiltä jota tuolloin kuuntelin.
      https://www.youtube.com/watch?v=CD-E-LDc384

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Tämä ei nyt välttämättä ole "ysärien-juttuja" tai no on kyllä, hevi-rock ehkä, erikoinen sävellaji mitä itse käytin kun sävelsin kappaleita, rokkia tietysti, eli sävellaji: a#m eli A-duuri-molli, pianolla kun laitat ensin korotetun a:n sävelen ja sitten yhtä aikaa molli A:n samasta mustasta yhtä aikaa mollisävelen :D

      nooh... meni asiasta toiseen tuli vain mieleeni hauska sävellajimme _:D

      • Anonyymi

        No, jos ilmestyi muistaakseni 1990 alun jälkeen se kuuluu 90-lukuuan ja pahojen poikien juttuihin jota et ilmeisesti ymmärrä.

        AsianVierestä



      • Anonyymi

        wau, oli hyvin miksattua.

        AsianVierestä




      • Anonyymi kirjoitti:

        wau, oli hyvin miksattua.

        AsianVierestä

        Jeph.



      • Tuli yökerho Picalle mieleen. Kiitos, kun nuorensit minua parikymmentä vuotta. 🥴


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tuo rappi toi mieleen Raptorin, jonka armeijabiisi oli suosikkini 90-luvulla armeijassa. Oli minun kapinalauluni.

        https://www.youtube.com/watch?v=e2-FjFFBI-A

        Mitä olet suunnitellut viikonlopuksi?

        Minulla pari vuotta sitten (5v) tuli tornikirje kertauksiin. Nooh ei siinä mitään, soitin esikuntaan jotta minulla sitten on diapeteslääkkeet mukana ja ne eivät ole siis huumepillereiä.

        Oli hetkoisen hiljaisuus ja eversti , oka vastasi puhelimeen ryhtyi huutamaan minulle puhelimessa, ettei minulla ole mitään asiaa tulla kertaamaan.

        Itse en lähtenyt huutolinjalle vaan totesin, etten minä nyt niin huonossa kunnossa ole. Everstikin rauhottui ja totesi, ettei sillä ole mitään merkitystä, lähetä passi esikuntaan.

        näin tein ja passi tuli takaisin pienellä merkinnällä: Vapautettu rauhan ajan palveluksesta.


      • Äijä on asiassa mukana. Timppa tykkää.


      • Idari kirjoitti:

        Minulla pari vuotta sitten (5v) tuli tornikirje kertauksiin. Nooh ei siinä mitään, soitin esikuntaan jotta minulla sitten on diapeteslääkkeet mukana ja ne eivät ole siis huumepillereiä.

        Oli hetkoisen hiljaisuus ja eversti , oka vastasi puhelimeen ryhtyi huutamaan minulle puhelimessa, ettei minulla ole mitään asiaa tulla kertaamaan.

        Itse en lähtenyt huutolinjalle vaan totesin, etten minä nyt niin huonossa kunnossa ole. Everstikin rauhottui ja totesi, ettei sillä ole mitään merkitystä, lähetä passi esikuntaan.

        näin tein ja passi tuli takaisin pienellä merkinnällä: Vapautettu rauhan ajan palveluksesta.

        No, onneksi olkoon sinulle, jos ei tarvitse kerrata. Minutkin on vapautettu rauhan ajaksi palveluksesta. Liian monta kuukautta vietin aikanaan armeijassa. En kaipaa enää takaisin, vaikka on sieltä intistä hyviäkin muistoja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kummallinen ennenkuulumaton tyttöyhtyö varmaankin venäläisiä tuollainen kuin Boom! haha, siis yhtyeen nimi on BOOM :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Scooteria en kuunnellut kun en tykännyt mutta ulkomailla yhtyeen suuruus yllätti. Muistan vielä miten heittäydyin nurmikolle naisen kanssa jonka kanssa kuuntelin tätä biisiä ja seuraavana päivänä häntä ei enää ollut. Haikein tapaamani naisystävyys ja katoaminen poliittisista syistä.
      https://www.youtube.com/watch?v=wquCCFvbNhI

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Mitä eroa idarille on viikonlopulla ja viikolla? Käytkö muka töissä?

    • Ei ole ysäriä, mutta ihan pirtee kappale ja esittäjäkin. Cristina Kiseleff.

      https://youtu.be/Hk7OhZHox5I

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Putin lähettää varmaankin jotain superkaunottaria balettitanssijoita euroopan musiikkikilpailuun, ovat superkauniita vartalolta, mutta kun pitäisi lähettää seksikkäitä ja sellaisia, kun valikoimaa varmasti löytyy tankotanssijoistakin mielin määrin normaalivartaloisia. Ja hyviä musiikkikappaleita.

      Luulen ellen peräti epäile että Vladimir Putin pitäisi omasta hiustyylistäni, ei ole luteita päässä, kun ajelin järeällä Philipsin uudella kokonaan pään 3mm ja nyt valkoiset hiukseni kasvavat jo15mm korkeuksiin :D

    • Täällä tyttöjen illassa soi ainakin Movetronin Oi Flavio, Mr Presidentin Coco Jambo, Britneyn Oops I did it again 🤩

      Hihih, tilattiin vieläpä useita k**kerin n*lli -annoksia ravintola J:stä Vakken Liikekeskuksesta 🤭😋

      • Niin ja tietty Naikkarien Seksi vie ja taksi tuo, Satasen Laina, Rakastuin mä luuseriin 😄


      • janica_näätä kirjoitti:

        Niin ja tietty Naikkarien Seksi vie ja taksi tuo, Satasen Laina, Rakastuin mä luuseriin 😄

        Naikkarit oli aika kova vuosituhanteen vaihteessa 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Naikkarit oli aika kova vuosituhanteen vaihteessa 👍

        Radio Novalta tuli näköjään joku penteleen retroperjantai-ohjelma ja farmari-Octaviani merkkikohtainen integroitu radio menee takuukorjaukseen ensi viikolla, joten en pystynyt edes vaihtamaan kanavaa. Mieluummin olisin kuunnellut vaikkapa Juha Tapiota kuin jotain ysärirenkutusta kuten "I'm blue dii daa daa.." tai ilmeisesti Taikapeili-nimisen bändin kappaletta Jos sulla on toinen.


    • Juma mitä helmiä löytyy nuoruudesta. Puolet olin jo noista unohtanu, mut soittolistalle menee. 🤘

    • Anonyymi

      Pienen pojan elämää on sellainen jos asuu alle 100km etäisyydeltä äitiään, jotta ei tule äitiä ikävä voi lähteä helposti kylään :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe