Mies odottaa malttamattomana työpaikalla.....

Anonyymi

Mies on rehkinyt ja uurastanut koko työpäivän kotona odottava nainen mielessään ja nyt mies odottaa malttamattomana, että työpäivä loppuu ja miesjoukko on työpäivän viimeisellä tunnilla kokoontunut rasvaisissa haalareissa odottamaan, että kohta saa heittää haalarit naulaan ja pääsee viikonlopun viettoon ja arkena, että pääsee töistä kotiin.
Mies ajattelee joka päivä työpaikallaan omaa naistaan ja odottaa heti työpäiväl alettua, että olisipa työpäivä jo ohi ja pääsisi Aasialais neidon viereen nauttimaan söpöstä tummahiuksisesta ja tummasilmäisestä Aasialais neidosta, jonka suomeen saamisessa oli hirvittävä työ ja urakka, kun femisteiltä vaikuttaneet virkailijat heristivät sormiaan, että ei se nyt millään käy, että suomalainen mies yrittää saada Aasialais neitoa tänne suomeen, sooo, sooo, ei käy päinsä.

Aasialalais neito odottaa myös ahkeraa ja uurastavaa suomi miestään kotiin työpäivän jälkeen ja on loihtinut herkullisen thaimaalaisen curry kana aterian ja kookoskerma ananas jäliruoan.
Aina, kun auton ääni kuuluu lähikadulta, niin aasialais neito säntää ikkunan luo ja katslee, että tuliko minun ihana suomi mies töistä kotiin.
Viimein mies saapuu kotiin ja ulko-ovi aukeaa ja kengät jalastaan saatuaan, kohtaa suomi miestä aasialasi neidon sulooisen kaunis hymy ja aasialais neito tarraa miehestään kiinni ja roikkuu miehen kaulassa, eikä hellitä, vaan vetää miestä kohti sohvaa, jonne päästyään istahtaa aasialais neito miehen syliin ja alkaa suutelemaan hurjasti ja voihkii, minun ihana suomi mies, ruoka odottaa, sinulla hirveä nälkä ja sitten, kun olet syönyt, niin halaun hieroa sinua ja helliä sinua.
Suomi miehelle on luvassa ihana ilta, ihanampi, kuin arvaakaan ja tätä jatkuu vuosia eteenpäin.

Mut tällainen ihanuus ei olekaan kaikille tarkoitettua, varsinkaan ätmille, mutta totean, että millaista se varmaan on ja olisi, ei ole mitään kokemusta asiasta.
t. Ätmi toteaa

14

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Duunarin palkoilla ei mies saa aasialaista naista mukaan aasiasta suomeen. Ovat aasialaiset naiset sen verran vaativia ettei ne ihan köyhää miestä halua kuten ei suomi kurpatkaan.
      Taitaa vaan olla niin että mies tulee yksin kotiin eikä kukaan odota vaan itse pitää maksalaatikko lämmittää työpäivän jälkeen.

• Kyllä saat. Mikä siis estää?

• Anonyymi

Miksi se pitäisi lämmittää? Kyllä se kelpaa ihan jääkaappikylmänäkin. On kelvannut jo vuosikymmeniä. Samoin hernekeitto suoraan purkista. Vielä tässä hienostelemaan itse itselleen! Sehän jos mikä olisi narsismia.
        Jälkiruuaksi se aamulla keitetty nyt jo kylmä sumppi. Ei ätmi muuta tarvitse.
        Ja tämä on tosi, todistaa ätmi 77 v.

• Anonyymi

Tuo on vain sinun päiväunesi.
      Sinulla ei ole mitään mahkuja tietää, millaista se elämä oikeasti noilla pareilla on.

Aasialaiset ovat paljon sosiaalisempaa rotua, kuin suomalaiset. Aasialaisneitoselle olisi tosi vaikea paikka tuollainen yksinäisyys, mitä sinä hänelle unelmissasi maalailet. Kaiket päivät yksin kotona. Ei kestäisi aasialaisneitonen montaa vuotta tuollaista.

• Anonyymi

Aasialaisnainen viettää kaiken vapaa-aikansa netissä samoin kuin suomi-sisarensakin paitsi suomi-sisarella on paljon enemmän vapaa-aikaa netissä viettämiseen. Yksinäistä hetkeä ei ole eikä tule kummallekkaan.

• Anonyymi

Ai kauhia noita yhdyssanavirheitä...

• Anonyymi

Sitä aletaan heti pilkkuja viilaamaan..

• Siinähän siitä saat haaveilla ja halata sohvatyynyä, odottaa jos uniinkin tulis joskus vastaavat haaveet. :o)

Käytännössä eläminen ei ole tuollaista, olipa ätmi tai pätmi...

• Anonyymi

Mä olen muutaman kerran nähnyt unta, jossa oli aasialainen neito aika lähellä, mut en päässyt koskettamaan, kun heräsin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen muutaman kerran nähnyt unta, jossa oli aasialainen neito aika lähellä, mut en päässyt koskettamaan, kun heräsin.

No se on odoteltava pidempään ja unohdettava ominkäsin hoitelut joksikinaikaa, niin eiköhän ne unien kaunokaiset ala jopa käydä käsiksi suorastaan. :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sitä herää siinä vaiheessa, kun on juuri pääsemässä itse asiaan...

• Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sitä herää siinä vaiheessa, kun on juuri pääsemässä itse asiaan...

No ei pidä hätäillä sen heräämisen kanssa... 😀

• Anonyymi

Mistäs vastaavan miehen saisi?

• Anonyymi

Ei mistään, tuo tehtävä kuuluu naiselle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe