Netin nopeus

Anonyymi

Onko yhtään luotettavaa nettiyhteyden tarjoajaa että se ostettu 100M yhteys olisi ihan oikeasti 100M eikä 80M. Siis 20% häviää taivaan tuuliin.

Ymmärrän että jos tietokone olisi vanha ja hidas, niin silloin pc-koneeseen tuleva suuri informaatiomäärä tökisi ja nopeus olisi alhainen. Toki myös puhelinverkkojen vanhuus vaikuttaa alentavasti yhteyden nopeuksiin. Vaikka netin lähtönopeus olisikin palveluntarjoajalta 100M, niin matkalla kotitalouteen kaapeleissa ym haihtuu 20M. Eikö sitä nopeutta voisi nostaa 120, ja näin kompensoidaan hävikki.

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa tarkistaa sopimuksesta mikä on nettiyhteyden miniminopeus, usein ei luvata sitä täyttä nopeutta ja esimerkiksi minulla on 70M-100M. Jos haluat nopeamman netin niin sitten vaan ostamaan nopeampi.

ps. Yhdessä vaiheessa nopeus oli jatkuvasti alle luvatun minimin 70M. Valitin siitä ja se korjattiin pian.

• Anonyymi

Harvoinpa nämä pitää paikkaansa. Sama juttu on kovalevyissä. Jos ostat 2 TB levyn niin se on oikeasti 1.8 TB kokoinen vaikka myyntipakkauksessa sanotaan että olisi 2 TB.

• Anonyymi

Kaisanetin valokuitu 100/10M todellinen nopeus 119/12M. Reititin on Genexis ja taloyhtiön sisäverkko CAT 5e.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56