Koronarokote

Anonyymi

Menettekö piikille, kun rokotetta tulee saataville?

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko mennä, kaikki ei voi päättää itse vaikka olisikin sitä vastaan.

      • Anonyymi

        Kyllä voi. Eivät ne voi pakottaa, että minuun ruiskutetaan nanoteknoogiaa, jonka avulla minua voidaan seurata kommunistihallituksen toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Eivät ne voi pakottaa, että minuun ruiskutetaan nanoteknoogiaa, jonka avulla minua voidaan seurata kommunistihallituksen toimesta.

        Minkä kommunistihallituksen? Kiinan hallituksen? P-Korean? Kuuban?


    • Anonyymi

      Toki. Olen k&k kansalainen, yhteiskuntakelpoinen sellainen. Jos sillä voin suojata läheisiäni ja itseäni, niin huippu juttu!

      xLiner

    • Anonyymi

      HRJ menee lopetus piikille.

    • Anonyymi

      Ensin rokotetta suosittelevat saavat ottaa itse rokotteen. Jos eivät kuole elohopeaan tai vammaudu niin sitten voi miettiä asiaa.

    • Anonyymi

      Kyllä varmaan menen. En tosin kuulu mihinkään riskiryhmään, enkä työskentele noihin ryhmien kuuluvien parissa. Mulle sitä rokotusta tuskin on siis ihan lähikuukausina tarjolla.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti rokotukset pystytään aloittamaan vasta helmikuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti rokotukset pystytään aloittamaan vasta helmikuussa.

        Vaikka rokottaminen alkais huomenna, niin tuskinpa silti olis itseni kaltaselle lähiaikoina tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka rokottaminen alkais huomenna, niin tuskinpa silti olis itseni kaltaselle lähiaikoina tarjolla.

        ^^ Ai niin, eikä toki kuuluiskaan olla tarjolla. Kun en tosiaan mihinkään isomman riskin ryhmään kuulu.


    • Anonyymi

      Mietin asiaa ensimmäisten testiryhmien jälkeen.

    • Anonyymi

      En aio ottaa geneettistä rokotetta, löytyyhän noita innokkaita koekaniineja.

    • Anonyymi

      Onhan ihmiskunnan tulevaisuudenkin kannalta järkevä ratkaisu, että osa ihmisistä jää ikäänkuin reserviksi, jos muut muuttuvat zombeiksi tämän rokotteen myötä. Pienemmillekin haitta vaikutuksille, niiden tutkimiselle, toki verrokkiryhmästä hyötyä.

    • Anonyymi

      Mulla on taskussa 2o senttiä vain

    • Menen heti kun saa. Itse pöpöä en pelkää, mutta tää eläminen isossa mittakaavassa alkaa olla per.iistä jo. Olen ottanut muutenkin kaikki rokotteet, eikä niistä mitään ongelmia ole tullut, niin enpä usko, että tästäkään.

      Ja jos kasvaa k.rpä otsaan siitä, niin sitten sen ajan murhe. 😂

    • Välittömästi piikitettäväksi kuin on mahdollista. Jos vain saan ottaa sen rokotteen. Ja sitä minulle annetaan. En emmi hetkeäkään...

    • Anonyymi

      Aion kyllä mennä kunhan korona ensin rauhoittuu ja uskaltaa mennä rokotuspistelle

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ajatellut ottaa kolmatta piikkiä, mutta jos otan julistan tätä suureen ääneen sosiaalisessa mediassa, etten leimaudu rokotevastaiseksi ja pyydän ylen paikallisosastoa tekemään minusta ja uhrauksestani etusivun haastattelun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe