Mitä minä oikein teen täällä? Kertokaa!
Siis mitä hä?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ärsytät, leimaat ja haukut muita.
- Anonyymi
Onko siinä mitään mieltä? Hä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä mitään mieltä? Hä?
No ei oo, kertoo sust itestäs. Ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo, kertoo sust itestäs. Ni
Mitä se musta kertoo, hä?
- Anonyymi
En tiedä. Mitä mä teen täällä?
- Anonyymi
En tiedä on juuri täydellinen vastaus. Elämän suuria mysteerejä. Mitä helvettiä mä teen täällä?
- Anonyymi
Ilmeisesti yrität herättää keskustelua. Kun oikein aloituksen teit.
xLiner- Anonyymi
Aika surkeaa minulta. Niin, siis kysymykseen toivotaan vastausta. Vai etten sittenkin pamauttanut ilmoille retorista kysymystä? Jos en toivokaan? Mistä sen sitten tietää?
No mis sie oot?
Mie oon junassa karhuherra Paddingtonin kanssa.- Anonyymi
Missä olen? Palstalla, taas. Olenko muualla, maapallon pinnalla, painovoiman alaisuudessa. Minä en ainakaan ole junassa karhuherra Paddingtonin kanssa. Luulisin. Mutta voinko tietää sen todella?
Anonyymi kirjoitti:
Missä olen? Palstalla, taas. Olenko muualla, maapallon pinnalla, painovoiman alaisuudessa. Minä en ainakaan ole junassa karhuherra Paddingtonin kanssa. Luulisin. Mutta voinko tietää sen todella?
Mitvit.. No mä otan nokoset. Onni on oma peti ja lämmin peitto..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitvit.. No mä otan nokoset. Onni on oma peti ja lämmin peitto..
Nimenomaan: oma peti ja lämmin peitto. Asiaa.
Pönttis taas eksynyt jonnekin?
- Anonyymi
Toivottavasti.
Taisit eksyä.🤔
- Anonyymi
Ehkä, ehkä. Kenties.
Pahus sentään taidat tehdä kuplemaa
- Anonyymi
Sitä me jokainen teemme koko ajan. Joten sitähän minä täällä teen. Teen joka paikassa. Elämä on kuolemista. Joku taisi tämän jo lohkaista ennen minua. Ei mitään uutta tässäkään. Onko missään? Onko kaikki vain yhtä ja samaa elonkiertoa? Loputonta. Ajatonta. Ikuista. Ja vain yhden katoavan hetken mittaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808