Mitä minä oikein teen täällä? Kertokaa!
Siis mitä hä?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ärsytät, leimaat ja haukut muita.
- Anonyymi
Onko siinä mitään mieltä? Hä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä mitään mieltä? Hä?
No ei oo, kertoo sust itestäs. Ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo, kertoo sust itestäs. Ni
Mitä se musta kertoo, hä?
- Anonyymi
En tiedä. Mitä mä teen täällä?
- Anonyymi
En tiedä on juuri täydellinen vastaus. Elämän suuria mysteerejä. Mitä helvettiä mä teen täällä?
- Anonyymi
Ilmeisesti yrität herättää keskustelua. Kun oikein aloituksen teit.
xLiner- Anonyymi
Aika surkeaa minulta. Niin, siis kysymykseen toivotaan vastausta. Vai etten sittenkin pamauttanut ilmoille retorista kysymystä? Jos en toivokaan? Mistä sen sitten tietää?
No mis sie oot?
Mie oon junassa karhuherra Paddingtonin kanssa.- Anonyymi
Missä olen? Palstalla, taas. Olenko muualla, maapallon pinnalla, painovoiman alaisuudessa. Minä en ainakaan ole junassa karhuherra Paddingtonin kanssa. Luulisin. Mutta voinko tietää sen todella?
Anonyymi kirjoitti:
Missä olen? Palstalla, taas. Olenko muualla, maapallon pinnalla, painovoiman alaisuudessa. Minä en ainakaan ole junassa karhuherra Paddingtonin kanssa. Luulisin. Mutta voinko tietää sen todella?
Mitvit.. No mä otan nokoset. Onni on oma peti ja lämmin peitto..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitvit.. No mä otan nokoset. Onni on oma peti ja lämmin peitto..
Nimenomaan: oma peti ja lämmin peitto. Asiaa.
Pönttis taas eksynyt jonnekin?
- Anonyymi
Toivottavasti.
Taisit eksyä.🤔
- Anonyymi
Ehkä, ehkä. Kenties.
Pahus sentään taidat tehdä kuplemaa
- Anonyymi
Sitä me jokainen teemme koko ajan. Joten sitähän minä täällä teen. Teen joka paikassa. Elämä on kuolemista. Joku taisi tämän jo lohkaista ennen minua. Ei mitään uutta tässäkään. Onko missään? Onko kaikki vain yhtä ja samaa elonkiertoa? Loputonta. Ajatonta. Ikuista. Ja vain yhden katoavan hetken mittaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862