no ei huvita, kun sen avaa siellä on kuuluu mäkätystä paskaa HIP HOP RAP PASKAA. KUOLIKO OIKEA MUSIIKKI.?
Vastaukset 9
Itse olen tänään kuunnellut Zeppeliniä, viimeksi kappaleen "No Quarter". Hienoa musiikkia. En tiedä mitä sitten seuraavaksi kuuntelen vai jatkanko Zep-linjalla. Eikö radiosta tule tänään edes itsenäisyyspäivään liittyvää ohjelmaa? Eikö soiteta edes Sibeliusta? No, itsekään en ole tänään Sibeliusta kuunnellut, mutta kun aina Vappuna tulee työväenlauluja radiosta (ainakin Radio Suomi) ja Juhannuksena haitarimusiikkia ja jouluna ja vähän ennen aattoa joululauluja, niin luulis että nyt soitetaan ees sitä Sippeä.
Ehkä kuuntelen tänään vielä vähän joululauluja. Ja sitten lisää tuota rockia =)Youtubesta kuuntelen musiikkia. Radiota kuuntelen nykyään aika harvoin, kun yhteen aikaan tuli melkeen jatkuvasti kuunneltua (Radio Suomi).
Tubesta voit valita mitä haluat kuunnella ja Spotifysta, jos sulla on se (tosin Spotifyssa vähän suppeempi valikoima kuin Tubessa).
Olettaen titenkin et sulla on tietsikka tai älypuhelin, jossa netti.
Toki taitaa olla, kun tännekin kirjotit. Ellet sitten jonkun toisen koneelta.
- Anonyymi
no hyvä tube ja spoti sitten sieltä tosiaan löytyy vielä rock-kia. täytyy rollata.
Voit kuunnella Tubesta ihan mitä haluut. Lähes maan ja taivaan väliltä. Ihme paikka tuo nykyajan Tube =) Ei ollu silloin, kun olin teini (ei ollu silloin edes koko Tubea). Silloin täytyi kuunnella musiikki radiosta tai perinteisesti levysoittimella tai Cd-soittimella. Nyt voi vaan mennä Tubeen ja zimzalabim, löytyy vaikka mitä. Sieltä olen kahtonu myös kaikenlaisia vanhoja pätkiä eri rockbändien jäsenistä, esim. kun Jimma Page musisoi joskus kaukaisessa teini-iässään.
En muista milloin ensimmäistä kertaa kekkasin tän Tuben ja kuka sen mulle esitteli. Sain oman tietsikan vasta 2010 (kannettava). Oli meillä kotona pöytäkone joskus ysärin loppupuolella, mutta netti oli silloin vielä aika lapsenkengissä ja modeemi piti olla, että pääsi nettiin ja puhelinyhteys ja netissä ei saanut olla ku ehkä tunnin, ku se vaikutti puhelinlaskuihin ja sinä aikana, kun oli netissä, niin ei voinnu soittaa puhelimella (lankapuhelin). Taisko olla joskus 2010, kun kekkasin Tuben, kun omalla koneella pääsin nettiin. En muista, että sitä aikasemmin olisin(Tube perustettu 2005).
- Anonyymi
Viritä radio kasarille tai rockradiolle. Kyllä niiltä kanavilta tulee yleensä muuta kuin hippihoppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574