Siskoni... pyydä anteeksi

Anonyymi

Siitä on pian kaksi vuotta kun pidimme yhteyttä. Siskoni on aina ollut se joka päätti asioista aikuisenakin. Hän lupasi minulle ison asian ja yllättäen perui sen. Minä olin kuulemma se joka olin asian keksinyt. Tämä ei pidä paikkansa ja sanoin ensimmäistä kertaa hänelle vastaan. Sen jälkeen siskoni haukkui minua ensin puhelimessa sen jälkeen tekstiviesteillä. Käskin hänen lopettamaan kiusaamiseni ja hän jatkoi aina vain. Niin kauan hän jatkoi kun yritin puolustaa itseäni. Sitten lähetin hänelle viestin etten vastaa hänelle jos viestit koko ajan ovat ilkeitä. Sain häneltä vielä yhden ilkeän viestin. Enkä enää vastannut hänelle. Sen jälkeen en ole kuullut siskostani mitään. Kaikesta on kohta kulunut kaksivuotta. Ajattelen siskoani usein, mutta hän aikuisena voisi miettiä sanojaan ja osata pyytää anteeksi. Tiedän näin ei tule käymään. Toiselta sisareltamme olen aiemmin kuullut ettei siskomme koskaan pyydä anteeksi vaikka loukkaisi ketä vain. Hän on saanut myös kolmannen sisaruksen puhuttua minua vastaan. Asioilla jotka eivät pidä paikkansa. Minut on heitetty kokonaan ulos sisarusparvestamme. Se tuntuu pahalta. Olen muutenkin todella yksinäinen ja siskoni tietää sen ja tämä on minulle rangaistus kun uskalsin sanoa omat mielipiteeni. Kun meillä oli välit hyvät niin minun piti koko ajan kehua siskoani. Melkein päivittäin hän vaati kehuja kuinka hyvä ja kaunis hän onkaan.

3

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän tunteen, kun oma sisarus yllättäen sanoutuu niinsanotusti irti yhteydenpidosta. Meillä tämä asia tuli vastaan sen jälkeen, kun toinen vanhemmista kuoli. Olin aiemmin jo muuttanut lähempää kotiseutua vielä vähän pidemmälle, aikuisena. Siihen asti oli ollut käytäntö, että minun kuului aina matkustaa siskon luo käymään. Yllättäen huomasin, että täälläpäinhän sisko ei ole käynytkään, missä asun ja teen töitä ja elän. Kysynytkin, ei mitään selitystä.
      Olen yrittänyt yhteydenpitoa, hommasta ei tule mitään, sisko vain puolikohteliaasti lopettaa puhelun äkkiä. Kun kysyn kotipaikan asioista, ei vastaa(olen osakas). Outoahan se on, kun ennen lämpimät välit loppuivat äkisti.

    • Anonyymi

      Miksi aikuiset ihmiset roikkuvat sisaruksissa.
      Jäikö lapsuus kesken?

    • Anonyymi

      Olkoonpa kuka hyvänsä, vaikka äiti tai isäkin, niin ei ole pakko pitää yhteyttä, jos ei halua. En minä ainakaan halua sellaisten kanssa olla tekemisissä, joiden kanssa syntyy riitaa.

      Tämä ei ole syytös ketään kohtaan, mutta miettikää käytöstänne siltä kannalta, ettei mitään velvollisuuksia olla sisaruksen ystävä ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2382
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1990
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      208
      1870
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1661
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe