Poikaystäväni jäi kiinni nettideittisivujen käytöstä. Hän on ladannut sinne kuvia ja käyttänyt sitä selkäni takana. Mitä teen onko tämän takia järkevää erota vai voiko suhde vielä onnistua?
Nettideittisivut
4
214
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä mihin haluat suhteen johtavan? Ajanvietteeksi pimeimmän vuodenajan yli voisin itse harkita tai jos haluaisin enemmän omaa tilaa, niin 1 vakituisempi sexkumppani vois olla ok. Missään nimessä en voisi kuvitella ns lasteni isäksi jne. Ei tuosta kannata alkaa tivaamaan kun lupaukset olisi kuitenkin katteettomia. Pidä siinä sivussa ja järjestele omia asioita kevättä kohden.
- Anonyymi
En voi kuvitella, miten tuollaiseen voisi enää luottaa. Jos ei olisi jäänyt kiinni, jatkaisi samaa aivan varmasti.
- Anonyymi
Ei lainkaan luotettava yhden-ihmisen-suhde-kaveriksi.
Laske tuo sulttani menemään ja kartuttamaan haaremiaan. Sinun eitarvitse (halutessasi) olla enää osa sitä! - Anonyymi
Se että hän on toiminut noin puhuu kyllä sen puolesta että hänellä olisi haku päällä eikä lainkaan kiinnostusta olla suhteessanne. Itse kysyisin häneltä suoraan että kun nyt toimii noin että erotaanko, että eikö hän usko tähän teidän juttuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo932799- 262614
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702362Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta171997- 851816
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71689Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211534Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 71251