Poikaystäväni jäi kiinni nettideittisivujen käytöstä. Hän on ladannut sinne kuvia ja käyttänyt sitä selkäni takana. Mitä teen onko tämän takia järkevää erota vai voiko suhde vielä onnistua?
Nettideittisivut
4
201
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä mihin haluat suhteen johtavan? Ajanvietteeksi pimeimmän vuodenajan yli voisin itse harkita tai jos haluaisin enemmän omaa tilaa, niin 1 vakituisempi sexkumppani vois olla ok. Missään nimessä en voisi kuvitella ns lasteni isäksi jne. Ei tuosta kannata alkaa tivaamaan kun lupaukset olisi kuitenkin katteettomia. Pidä siinä sivussa ja järjestele omia asioita kevättä kohden.
- Anonyymi
En voi kuvitella, miten tuollaiseen voisi enää luottaa. Jos ei olisi jäänyt kiinni, jatkaisi samaa aivan varmasti.
- Anonyymi
Ei lainkaan luotettava yhden-ihmisen-suhde-kaveriksi.
Laske tuo sulttani menemään ja kartuttamaan haaremiaan. Sinun eitarvitse (halutessasi) olla enää osa sitä! - Anonyymi
Se että hän on toiminut noin puhuu kyllä sen puolesta että hänellä olisi haku päällä eikä lainkaan kiinnostusta olla suhteessanne. Itse kysyisin häneltä suoraan että kun nyt toimii noin että erotaanko, että eikö hän usko tähän teidän juttuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115317Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923272Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403166- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271605Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161169