En ota koronarokotetta

Anonyymi

Sen kehittäminen vie vuosia. Turvallisuuden tae vie vuosia. Sivuvaikutuksia ei pystytä sanomaan. Ottakaa te toiset ketkä sitä hinkuatte. Mikä on näkemys? Mitä rokotteesta tuumaat? Oletko aivan varma mitä tulet tekemään?

162

5980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä taida ottaa, lääkefirmat hyötyvät vain.

Pitäisi olla vastamyrkky tuolle virukselle kuten myrkkykäärmeen puremillekin seerumi joka otetaan vasta sitten kun tauti on tullut.

• Anonyymi

Viruksen kehittäjillä lienee seerumit valmiina ja muut ottavat rokotukset, joista he rahastavat.

• Anonyymi

Samaa porukkaa olette siis maahanmuuttajien kanssa. Hehän ovat yliedustettuina rokottamattomissa. Lieneekö tyhmyyttä, tietämättömyyttä, vai haistattavatko pitkät Suomen systeemille, kuten sinä.

• Anonyymi

Koronavastaiset ihmiset suhtautuvat asioihin tunteella, ei koskaan järjellä. Opportunisteja, omahyväisiä ja itsekkäitä bessesvissereitä. Muut ihmiset eivät heille merkitse mitään. Heille on tärkeintä vain "olla oikeassa". Auktorieettikammoisuus kuuluu heidän maailmankuvaansa.

• Muuten ehkä samaa mieltä, mutta toisinpäin se kyllä menee. Piikkejä himoavat suhtautuu tunteella, kuoleman pelko aiheuttaa piikkiuskollisuutta.

• Anonyymi

Miksi et epäile korona "rokotetta"?

• Anonyymi

no huh, huh. ONKOHAN mitään tietoa noista rokotteista? itse en TODELLAKAAN ota ja ikää 62v, On edesvastuutonta laittaa ihmisiin aineita, joiden tehoa ei tiedetä. Nythän puhutaan jo 4, piikistä. Onko seuraavat sukupolvet jatkuvassa kemikaalikoukussa)

• Anonyymi

no hoh hoh olet itse muka oikeassa

• Niin, onhan siinä riskejä taas kuten oli sikapiikissäkin. Eihän tuo pakollinen ole.

• Anonyymi

Pitää on antivirus.

• Anonyymi

Pakko pistää antivirus kehiin.

t. Payload_Kicker

• Anonyymi

Yli kymmenen vuotta menee rokotteen kehittämiseen ja nyt on joka paikassa pikajuosten kustuja rokotteita alta vuoden valmiina kuolemanpelkoisille. Luulisi hälytyskellojen pirisevän.

• Anonyymi

Nimenomaan kuolemanpelkoiset rokotuksia pelkäävät.pelkäävät omaa varjoaankin. Minäminä ihmiset,jotka joutaisivatkin mennä💎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan kuolemanpelkoiset rokotuksia pelkäävät.pelkäävät omaa varjoaankin. Minäminä ihmiset,jotka joutaisivatkin mennä💎

Projisoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Projisoit.

Totta. Itsekin huomasin tuossa raivokkaan projisoinnin. Toisaalta ymmärrän ihmisten hysteriaa, kun kansa on tämän koronan kanssa ihan kuoliaaksi peloteltu. Kandeis pitää se Yle kiinni ja hankkia tietoa ihan luotettavilta lähteiltä. Kuten epidemiologeilta, lääkäreiltä ja proffilta. Lääkärien suut on laitettu suppuun lääkefirmojen toimesta. Mutta tietolähteitä löytää kyllä, kun on vähän skeptinen siitä, mitä ottaa vastaan ja ihan talonpoikaiajärjen kanssa funtsii, mitä on oikeasti tapahtunut ja mitä on tekeillä.

• Anonyymi

Rokotteen kehitykseen meni kaksi päivää.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteen kehitykseen meni kaksi päivää.

Jospa rokote olikin olemassa jo hyvissä ajoin ennen kuin koko pandemiasta oli tietoakaan? Kenelläkään ei ole varmaa tietoa puolesta eikä vastaan.

• Anonyymi

AIVAN olen niin samoilla linjoilla kanssasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no olipahan kommentti.OTITKO rokotuksen ja annoitko mahdollisten lastesi ottaa sen? Otit varmasti sikainfulenssa rokotteen ja myös lapsillesi? Nyt olet kiitollinen ja onnesi kukkuloilla koska teihin ei iskenyt narkolepsia. Yksikin rokotuksista saatu oire tai kuolema on yksi liikaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis oikeesti, nuoriso pelkää aiavansa kuolonkolarin tai ottavansa yliannostuksen ja pelkää piikkiä`? onpa sulla outo ajatusmaailma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no olipahan kommentti.OTITKO rokotuksen ja annoitko mahdollisten lastesi ottaa sen? Otit varmasti sikainfulenssa rokotteen ja myös lapsillesi? Nyt olet kiitollinen ja onnesi kukkuloilla koska teihin ei iskenyt narkolepsia. Yksikin rokotuksista saatu oire tai kuolema on yksi liikaa,

Koronarokotteessa EI ole narkolepsian vaaraa! Älkää verratko näitä kahta!

• Anonyymi

Rokotuksiin kielteisesti suhtautuvilla on fiksaatio salaliittoteorioihin. Eivät vain pääse niistä eroon. Mikrosiruja rokotteessa heh, heh, heh.......

• Anonyymi

Paha allergiareaktio pikajuostenkustusta rokotteesta ei nyt vain ole mikään salaliittoteoria, paitsi kaikista tyhmimmille.

• Anonyymi

Elämänkoululaisia!

• Anonyymi

Ole luuseri.pelkuri.pää pensaaseen.

• Anonyymi

Se on rohkea, pelimies, the gambler, peluri, joka uskaltaa olla ottamatta rokotetta, katsoo mitä tuleman pitää, hän on sankari, ei pelkuri, kun rokotteen ottaja :D

• En varmaankaan ota rokotetta, kun ei toistaiseksi edes tiedetä mitä rokotetta ollaan tarjoamassa.

Rakastan tätä sosiaalista etäisyyttä niin paljon, että jatkan näin mahdollisimman pitkään.

• Anonyymi

Minusta rokotetta pitäisi ihan ensiksi testata kaikilla rokotteen kehittäjillä, poliitikoilla, rokoteuskovaisilla yms. Sen jälkeen seurattaisi heitä kaikkia, että mitä mahdollisia sivuvaikutuksia sillä on. Jos pahoja, lisää kehitystä. Jos ei, sitten muillekin halukkaille.

Niin tai näin, olen sitä mieltä, että tässäkin asiassa pitäisi olla vapaus valita ilman syyllistämistä puoleen tai toiseen. Minusta siitä on turha vouhottaa, koska suurin osa ihmisistä tulee joka tapauksessa ottamaan sen rokotteen.

• Anonyymi

Mitä te pelkäätte? Kuolemaako? Jumalaako? Saatanaako? Jokatapauksessa pelkäätte. Ja epäilette. Ette usko.ette luota. Kun valtameri jakautui ja kansa lähti matkaan hukkuivat he ja niin hukkuisitte tekin.💎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä te pelkäätte? Kuolemaako? Jumalaako? Saatanaako? Jokatapauksessa pelkäätte. Ja epäilette. Ette usko.ette luota. Kun valtameri jakautui ja kansa lähti matkaan hukkuivat he ja niin hukkuisitte tekin.💎

Jos pelkäisin, olisin ensimmäisten joukossa vaatimassa itselleni rokotetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pelkäisin, olisin ensimmäisten joukossa vaatimassa itselleni rokotetta.

Älä valehtele itsellesi. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa en minä pelkäisi mitään.sillä Herra,olet minun kanssani. Ei tänne pelkäämään tultu vaan ottamaan vastaan se mitä annetaan. Luottamaan että Hän meistä huolen pitää.💎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa en minä pelkäisi mitään.sillä Herra,olet minun kanssani. Ei tänne pelkäämään tultu vaan ottamaan vastaan se mitä annetaan. Luottamaan että Hän meistä huolen pitää.💎

Noh. Mitäpä tähän enää lisäämään... :)

• Anonyymi

Sauli Niinistö ja Sanna Marin perheineen ovat ainakin ottamassa rokotteen, heti kun on mahdollisuus. Näin ovat mediassa kertoneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sauli Niinistö ja Sanna Marin perheineen ovat ainakin ottamassa rokotteen, heti kun on mahdollisuus. Näin ovat mediassa kertoneet.

Hyvä juttu! Seurataan tilanteen kehittymistä. :)

• Anonyymi

Hyvä idea todellakin 👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mediaan tai kyseiseen herraan en luota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokottaja on herrasi, joka ei välitä kuin sinusta saamastaan rokoterahasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesusta ei ole. Ne jotka uskovat taruihin.. Saisivat kuolla pois.

• Anonyymi

juu tunnen olevani luuseri ja lainsuojaton. Olen 62v, enkä ottanut rokotetta. Olen elänyt sen verran aikaa, että kuulin TALIDOMIT yms. eli kaikki ei aina mene putkeen, ehkä en ole 10. vuoden kuluttua näkemässä seurauksia...mutta toivon , eiiä 14 lastenlastani ovat kunnossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AI TÄÄLLÄ joku JEESUSTELIJA eiköhän teikäläisille oo ihan omat foorumit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu tunnen olevani luuseri ja lainsuojaton. Olen 62v, enkä ottanut rokotetta. Olen elänyt sen verran aikaa, että kuulin TALIDOMIT yms. eli kaikki ei aina mene putkeen, ehkä en ole 10. vuoden kuluttua näkemässä seurauksia...mutta toivon , eiiä 14 lastenlastani ovat kunnossa

Tämä on mietityttänyt itseänikin, vaikka talidomidi ja sen käytön katastrofaaliset seuraukset eivät tämänhetkiseen tilanteeseen aivan ole verrattavissa. Sinua muutaman kymmenen vuotta nuorempana muistan itsekin lapsena nähneeni elävässä elämässä sen, mitä tuo lääke aiheutti. Lääkkeiden pitkäaikaisvaikutukset voivat olla todella arvaamattomat, siksi niitä kehitettäessä niin tarkoin seurataan ennalta määritettyä protokollaa.

• Anonyymi

Kyllä tämäkin rokote otetaan, kun tuloo saataville. En pelleile terveydellä.

• Anonyymi

Rokotuksen ottaminen voi kääntyä terveydellä pelleilyksi.

• Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-10830973

Muistakaa tämä kun hätäsesti kehitettyä rokotetta aletaan tyrkyttämään. En ole vanha ja raihnainen niin en varmasti ota tätä rokotetta, niin kuin en ole ottanut koskaan influenssarokotustakaan.

• Anonyymi

"Kaikkia lapsia ei tarvitse rokottaa, vain ne jotka aikoo pitää." Tämä on minun mottoni
      perheellisenä ihmisenä. Onneksi suurin osa ihmisistä ajattelee näin. Rokotteet ovat poistaneet niin monia pahoja sairauksia maapallolta poliosta tulirokkoon, että ei ole varaa olla ottamatta.

• Anonyymi

sano tämä sitten itsellesi kun lapsesi itkee kiukkukohtausta, väsymystä vihaa, turhautumistaan. sano se sitten kun lapsesi nukkuu päiväunia harrastusten kavereiden, perhe ajan ja läksyjen teon sijaan, sano se sitten kun lapsesi pohtii päässään että onko se elämä nukkuessa sen arvoista että elää eikä kuole

toivon hartaasti että ihmiset ymmärtäisi millaista se on niinkuin he olisivat sen kokeneet, mutta silti en toivo kenenkään sitä kokevan oikeasti

valtio sanoo kantavansa vastuun mutta sinä tulet olemaan se joka nii lomakkeita täyttäö ja lähettää poliin ja kelaan, sinä olet se joka hoitaa yksin sitä sairastunutta lastasi, sinä olet se joka lukee niitä hylättyjen hakemusten vastaus kirjeitä,

sinä olet se joka kiistelee lääkärin kanssa lapsesi oirekuvasta joka kuvaa jotain harvinaista sairautta mutta lääkäri ei näe sen olevan tarpeeksi todennäköinen että olisi tarpeen se poissulkea testeillä ja kokeilla

eniten mietin sitä että jos vanhukset ovat ne jotka koronasta kärsivät pahiten, ja lapset ne jotka rokotteesta kärsivät potenttiaalisesti eniten, niin onko se järkevämpää ottaa se riski että vanhempasi tai isovanhempasi sairastuvat koronaan ja menetät itsellesi tärkeän ihmisen, ja he menettävät lopun siitö elämästä mitä heillä olisi muuten viellä jäljellä, vai se riski että lapsesi ei saa elää sitä elämää jonka hän olisi saanut elää ilman rokotetta elää, että lapsesi loppu elämä on kamppailua sairauden kanssa, onko lapsesi terveys sinulle vähemmän tärkeä kuin omasi, vanhempasi tai muun iäkkäön läheisesi terveys

jokin syy on siihen että nimen omaan lapset kärsivät pandemrixin haittavaikutuksista eikä aikuiset, itse ilman kummempia viisauden ja tiedon lahjoja mietin että suurin ero lapsissa ja aikuisissa on se että toinen on vasta kehittymässä ja alttiimpi monille ulkoisille tekijöille (esim. keskus hermostoon vaikuttavat lääkkeet) kuin toinen, joka taas on paljon kykenevämpi ottamaan vastaan kehomme potenttiaalisia uhkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sano tämä sitten itsellesi kun lapsesi itkee kiukkukohtausta, väsymystä vihaa, turhautumistaan. sano se sitten kun lapsesi nukkuu päiväunia harrastusten kavereiden, perhe ajan ja läksyjen teon sijaan, sano se sitten kun lapsesi pohtii päässään että onko se elämä nukkuessa sen arvoista että elää eikä kuole

toivon hartaasti että ihmiset ymmärtäisi millaista se on niinkuin he olisivat sen kokeneet, mutta silti en toivo kenenkään sitä kokevan oikeasti

valtio sanoo kantavansa vastuun mutta sinä tulet olemaan se joka nii lomakkeita täyttäö ja lähettää poliin ja kelaan, sinä olet se joka hoitaa yksin sitä sairastunutta lastasi, sinä olet se joka lukee niitä hylättyjen hakemusten vastaus kirjeitä,

sinä olet se joka kiistelee lääkärin kanssa lapsesi oirekuvasta joka kuvaa jotain harvinaista sairautta mutta lääkäri ei näe sen olevan tarpeeksi todennäköinen että olisi tarpeen se poissulkea testeillä ja kokeilla

eniten mietin sitä että jos vanhukset ovat ne jotka koronasta kärsivät pahiten, ja lapset ne jotka rokotteesta kärsivät potenttiaalisesti eniten, niin onko se järkevämpää ottaa se riski että vanhempasi tai isovanhempasi sairastuvat koronaan ja menetät itsellesi tärkeän ihmisen, ja he menettävät lopun siitö elämästä mitä heillä olisi muuten viellä jäljellä, vai se riski että lapsesi ei saa elää sitä elämää jonka hän olisi saanut elää ilman rokotetta elää, että lapsesi loppu elämä on kamppailua sairauden kanssa, onko lapsesi terveys sinulle vähemmän tärkeä kuin omasi, vanhempasi tai muun iäkkäön läheisesi terveys

jokin syy on siihen että nimen omaan lapset kärsivät pandemrixin haittavaikutuksista eikä aikuiset, itse ilman kummempia viisauden ja tiedon lahjoja mietin että suurin ero lapsissa ja aikuisissa on se että toinen on vasta kehittymässä ja alttiimpi monille ulkoisille tekijöille (esim. keskus hermostoon vaikuttavat lääkkeet) kuin toinen, joka taas on paljon kykenevämpi ottamaan vastaan kehomme potenttiaalisia uhkia

ja sinä olet se , kuka antoi suostomeksensa sikainfulenssarokotteeseen

• Anonyymi

Haluan edistää yhteiskunnan paluuta normaaliin ja sitä kautta estää talouden romahdusta, joten totta kai otan, heti kun vain on mahdollista.

• Otan rokotteen.

Itseni takia sekä suojellakseni ympärillä olevia ihmisiä.

Jos sairastun koronaan, en tiedä selviänkö edes hengisä. Puhumattamaan millaisia oireita ja miten pitkäkestoisia niistä tulee.

• Anonyymi

Korona paha

Rokote hyvä

Sama

• Anonyymi

Eihän sulta sitä edes kysytä, koska hoitoala ottaa pakostikin ne ekana ryhmänä. Eli tietysti tulet ottamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän sulta sitä edes kysytä, koska hoitoala ottaa pakostikin ne ekana ryhmänä. Eli tietysti tulet ottamaan.

Tietääkseni en ole väittänyt olevani hoitoalalla.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Tietääkseni en ole väittänyt olevani hoitoalalla.

Onko tässä sinun väitteistäsi kysytty? On vain todettu, että hoitoalalla olet. Varma tieto yhteisen tuttavamme kautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tässä sinun väitteistäsi kysytty? On vain todettu, että hoitoalalla olet. Varma tieto yhteisen tuttavamme kautta.

Sori vaan, en taida uskoa mihinkään "yhteiseen tuttavaan".

Joten pidäpä satusi ihan ominasi.

• Anonyymi

Rokote ei suojaa muita, jos joku kantaja yskii päällesi ja levität virusta tällä tavalla. Ihmetyttää, että pikavauhtia kehitetyllä rokotteella on mukamas saatu yli 90% suojaa. Jostain luin, että normaalisti ne ovat 30 % luokkaa.

Pahimmassa tapauksessa saa taudin ja siihen rokotuksesta aiheutuvat allergiareaktiot päälle.
        Ei yllättäisi, jos tätä rokotusta pitää ottaa kerta toisensa jälkeen, että "teho" säilyy. Rahastusta varten suunniteltu ehkä jopa virusta myöten. Saksaan oli tilattu 300 miljoonaa annosta ja asukkaita vajaa 84 miljoonaa. Ei näköjään yksi riitä per henkilö.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Sori vaan, en taida uskoa mihinkään "yhteiseen tuttavaan".

Joten pidäpä satusi ihan ominasi.

Miten vaan.

• Anonyymi

Voisitte kaikki ottaa aivoimplantin. 🧐 sillä, teidän kaikkien kuuluisi olla fiksumpia, eikä toisten ne pyöveli tämä. 🤡🤕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokote ei suojaa muita, jos joku kantaja yskii päällesi ja levität virusta tällä tavalla. Ihmetyttää, että pikavauhtia kehitetyllä rokotteella on mukamas saatu yli 90% suojaa. Jostain luin, että normaalisti ne ovat 30 % luokkaa.

Pahimmassa tapauksessa saa taudin ja siihen rokotuksesta aiheutuvat allergiareaktiot päälle.
        Ei yllättäisi, jos tätä rokotusta pitää ottaa kerta toisensa jälkeen, että "teho" säilyy. Rahastusta varten suunniteltu ehkä jopa virusta myöten. Saksaan oli tilattu 300 miljoonaa annosta ja asukkaita vajaa 84 miljoonaa. Ei näköjään yksi riitä per henkilö.

Voitko ystävällisesti liittää mukaan tieteellisen lähdeluettelon noiden "tietojesi" tueksi, kiitos.

• Anonyymi

no enpä minäkään

• Koen olevani samassa asemassa kuin hoitohenkilökunta vaikka sairaaloissa eli rokote on otettava, toisia suojellakseni. Itse en pelkää koronaa, mutta lähipiirissäni on sekä vanhempia että nuorempia riskiryhmäläisiä, joiden kanssa olen päivittäin tai liki päivittäin tekemisissä. En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos he saisivat minulta koronan ja menehtyisivät siihen.

• Hups! Moi YB!

Nyt muistin että olen nähnyt sen viestin minkä olit laittanut mulle. Olen unohtanut vastata. Sori! Palaan asiaan lähiaikoina kun mulla aikas paljon asiaa. Hali <3

• elisakettu kirjoitti:

Hups! Moi YB!

Nyt muistin että olen nähnyt sen viestin minkä olit laittanut mulle. Olen unohtanut vastata. Sori! Palaan asiaan lähiaikoina kun mulla aikas paljon asiaa. Hali <3

Eipä mittään. Hmm.. Paljon asiaa, nyt alkoi pohdituttamaan.. Hali sinne myös <3

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Eipä mittään. Hmm.. Paljon asiaa, nyt alkoi pohdituttamaan.. Hali sinne myös <3

Kiitos hani. No tässä on ollut terveysongelmia. Muun muassa.

• elisakettu kirjoitti:

Kiitos hani. No tässä on ollut terveysongelmia. Muun muassa.

Ääh, voi plääh.. Ja sitten tämä korona-kurimus vielä päälle:( Ei oo helppoa sulla.

• Anonyymi

Mitenkähän ne eläkeläiset sitten edistävät taloutta jos ne rokottaa, paljonko vanhuseläkeläinen maksaa keskimäärin veroja, miten se elvyttää talouselämää?

Minun näkökantani on ehkä hieman darwinistinen, kun taas rokotteen ottajilla se taitaa olla uskonnollinen, helvetin pelko, jos kuolee.

Evoluutio tappakoon ne jotka eivät virusta kestä näin on tapahtunut ennenkin, rokotteella yrittävät parantaa heikkoutensa :D

• Anonyymi

Eläkeläisten veroprosentti taitaa oikeastikin olla korkeampi kuin palkansaajilla. Ja ennen kun alat ilkkumaan, he ovat kyllä eläkkeensä ansainneet.

• Anonyymi

Näkökantasi ei ole Darwinistinen. Evoluutioteorian ydin on lajin sopeutuvaisuudessa ja juuri sitä on rokotteiden ja lääkkeiden kehittämisen taito. Meillä länsimaisessa demokratiassa lähdetään siitä, että jokainen ihmiselämä on tärkeä ja siksi meillä on päädytty rokottamaan heikoimmat ja suurimmassa vaarassa olevat ensin. Jos veronmaksukyky tai -määrä olisi peruste, olisin itse saanut jo rokotteen aikaa sitten, muuta pidän kuitenkin inhimillisesti katsoen nykyistä järjestystä parempana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkökantasi ei ole Darwinistinen. Evoluutioteorian ydin on lajin sopeutuvaisuudessa ja juuri sitä on rokotteiden ja lääkkeiden kehittämisen taito. Meillä länsimaisessa demokratiassa lähdetään siitä, että jokainen ihmiselämä on tärkeä ja siksi meillä on päädytty rokottamaan heikoimmat ja suurimmassa vaarassa olevat ensin. Jos veronmaksukyky tai -määrä olisi peruste, olisin itse saanut jo rokotteen aikaa sitten, muuta pidän kuitenkin inhimillisesti katsoen nykyistä järjestystä parempana.

Kun korona ei ole nuoremmille juuri minkäänlainen uhka, ja alle 16- vuotiqille rokotteen katsotaan olevan suurempi uhka. Ne vanhat rokotetaan että saadaan yhteiskunta auki. Miksi ylipäänsä ketään muuta tarvitsekaan rokottaa? Brasiliassa uusi muunnos sitten jo sairastuttaa yhtä lailla nuorempiakin.

• Joka vuosi se influenssarokotekin kehitellään uuteen viruskantaan tehoavaksi ja testataan ennen käyttöönottoa, joten puheet rokotteiden vuosikausien testaamisesta joutuvat tällä tiedolla vähän outoon valoon.

No, kukin tavallaan: toinen uskoo tieteen saavutuksiin ja toinen hassupuhujiin.

Oma valinta.

• Anonyymi

"Joka vuosi se influenssarokotekin kehitellään uuteen viruskantaan tehoavaksi ja testataan ennen käyttöönottoa, joten puheet rokotteiden vuosikausien testaamisesta joutuvat tällä tiedolla vähän outoon valoon."

Koronarokote on aika uusi juttu. Katsotaan uudestaan 2-3 vuoden kuluttua.

• Anonyymi kirjoitti:

"Joka vuosi se influenssarokotekin kehitellään uuteen viruskantaan tehoavaksi ja testataan ennen käyttöönottoa, joten puheet rokotteiden vuosikausien testaamisesta joutuvat tällä tiedolla vähän outoon valoon."

Koronarokote on aika uusi juttu. Katsotaan uudestaan 2-3 vuoden kuluttua.

ihan samalla tavalla ne testataan.

Miksi ei testattaisi? Kerropa se.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

ihan samalla tavalla ne testataan.

Miksi ei testattaisi? Kerropa se.

Kenellä testataan? Kenellä koronarokotteet on testattu ja kuin kauan sitä on testattu?

Mutta joo. Ei tästä sen enempää. Olen jo ylempänä kertonut, että ihmisten vapaata tahtoa ja valintaa pitäisi kunnioittaa eikä ketään pitäisi siitä syyllistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenellä testataan? Kenellä koronarokotteet on testattu ja kuin kauan sitä on testattu?

Mutta joo. Ei tästä sen enempää. Olen jo ylempänä kertonut, että ihmisten vapaata tahtoa ja valintaa pitäisi kunnioittaa eikä ketään pitäisi siitä syyllistää.

Mistä niiden nimiä voisi tietää, kenellä on testattu. Typerä kysymys. Eipä influenssarokotteitakaan pitkään ole testattu, kun joka vuosi tulee uusi erilainen influenssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niiden nimiä voisi tietää, kenellä on testattu. Typerä kysymys. Eipä influenssarokotteitakaan pitkään ole testattu, kun joka vuosi tulee uusi erilainen influenssa.

Maailmalla huhutaan, että kaikki koronarokotteen kehittäjät ovat vaatineet syytesuojaa. Miksiköhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmalla huhutaan, että kaikki koronarokotteen kehittäjät ovat vaatineet syytesuojaa. Miksiköhän?

Vahingot valtion laskuun eli veronmaksajille eli rokotteenottajalle eli maksa itse vahinkosi samalla, kun lääketehtailijat nauravat matkalla pankkiin elleivät jo omista sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan huhuaa ja miksiköhän?

• Anonyymi

Rokotteiden kehittäminen on ennen vaatinut vuosien työn ja testauksen. Sen säätäminen muunnokselle on aivan eri asia. Toki näissä uusissa rokotteissa oli sars-tietämys jo taustalla olemassa. Mutta sekä mRNA että nämä adenovirusta kantajana käyttävät ovat kummatkin täysin uutta teknologiaa, ei aiemmin käytettyä. Ja nämä luvatkin näille hätätilalupia, jotka voimassa tietyn ajan. Tämä on poikkeuksellista monessa mielessä

• Anonyymi

Tottakai voit olla rokotetta ottamatta, se on sinun valintasi. Mutta sitten se ei ole yhteiskunnan vastuulla maksaa sinun tehohoitoasi ja loppu-elämän jatkohoitoa siellä mielisairaalassa sen koronan aiheuttaman aivoinfarktin jälkeen. Sovitaanko näin? Pistä vain 10 miljoonaa euroa takuu tilille josta sen voi ottaa sinun sairaskuluihin jos sairastut sen jälkeen kun rokote oli sinulle tarjolla... Vapaus valita tarkoittaa että siihen liittyvien kulujen maksaminen on sinun vastuullasi. Jos et sairastu seuraavan 10 vuoden aikana koronaan niin saat rahasi takaisin.

• Anonyymi

Mutta yhteiskunnan vastuulla on kuitenkin kaikki mahdolliset sivuvaikutukset ja niiden hoito?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta yhteiskunnan vastuulla on kuitenkin kaikki mahdolliset sivuvaikutukset ja niiden hoito?

Tottakai yhteiskunta maksaa hoidon joka on seurausta rokotuksesta ja niin pitää ollakin, ja kunnon korvaus jos tulee sivuvaikutuksia. Tulee miljardeja halvemmaksi meille veronmaksajille kuin hoitaa rokottamattomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai terveydenhuoltomme hoitaa kaiken ja vähän päällekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai yhteiskunta maksaa hoidon joka on seurausta rokotuksesta ja niin pitää ollakin, ja kunnon korvaus jos tulee sivuvaikutuksia. Tulee miljardeja halvemmaksi meille veronmaksajille kuin hoitaa rokottamattomia.

Ja samalla logiikalla tupakoija maksaa keuhkosyövän hoitokulut itse, alkoholin suurkuluttaja maksakirroosiin hoidon, himo urheilija urheiluvammansa, ylipainoinen nivelleikkaukset jne. Samalla tavoin kuin edellä mainitut myös koronarokotteen vastaiset maksavat veronsa Suomeen ja heillä on oikeus sairaalahoitoon.

• Ei kiitos.
      Ruoska pitämään etäisyyksiä.
      Ja sateenvarjo työntämään porukkaa etäämmälle.

Niillä pärjää 👍

• Anonyymi

Ei pärjää. Työnnätkö puolison, lapset, ystävät, sukulaiset, työkaverit jne etäämmälle lopun elämäsi? Oletko erakko?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pärjää. Työnnätkö puolison, lapset, ystävät, sukulaiset, työkaverit jne etäämmälle lopun elämäsi? Oletko erakko?

Tuo olikin vitsiksi tarkoitettu vaan ennemmin nuo kuin typeriä naamareita sun muita oheistuotteita.

• Anonyymi

Rokote ei estä koronatartunnan saamista ja sen levittämistä. Rokote estää sairastumisen lähes kaikilla rokotettavilla ja vain yksi kymmenestä rokotettavasta sairastaa lievän taudin. Kun rokotukset yleistyvät, liikkuminen vapautuu nopeasti normaaliksi, joten sen seurauksena korona leviää väestössä niin tehokkaasti, että lähes kaikki saavat koronatartunnan, mutta rokotetut eivät sairasta ainakaan koronan vaikeinta muotoa. Kannattaa siis ottaa rokote, jos sen vain saa.

• Anonyymi

Niin juuri rokote estää pelkästään oireet, ei tartuttamista eikä estä sairastumista, se estää pelkästään oireet itseltä joka on rokotettu.

Tuleekohan joku todistus sitten jos on ottanut rokotteen, virallinen merkintä kuin rikosrekisteri?

• Anonyymi

Koronarokotteen kanssa toimitaan, kuten kaikkien muidenkin rokotteiden kanssa, eli rokote erätietoineen kirjataan rokotettavan terveystietoihin potilastietojärjestelmään.

• Anonyymi

Miksi rokotteen virallinen merkitä olisi kuin "rikosrekisteri"?

Rokotukset kirjataan Omakantaan.

• Anonyymi

"Sen kehittäminen vie vuosia"

Eihän vie. Se on valmis. Sivuvaikutukset on kerrottu.

• Koronarokotteen pitäisi olla kansallisvelvollisuus. Toinen toistamme suojaten.

• Anonyymi

Hyvä Pummi. Sinä sen sanoit .

• Anonyymi
    • Anonyymi

Otan rokotteen. Ajanhan minä autollakin vaikka on mahdollista että 600 kg hirvi saattaa juosta auton eteen.

• Anonyymi

"Sen kehittäminen vie vuosia. Turvallisuuden tae vie vuosia. "

No niin, mitä sitten?

"Sivuvaikutuksia ei pystytä sanomaan. "

Ei tietenkään pystytä.

"Ottakaa te toiset ketkä sitä hinkuatte. "

Ei sitä kukaan varmastikaan hinkua, mutta suunnilleen kaikille se pitää antaa jotta tehoaa. Ne jotka ottaa ajattelee muitakin kuin itseään. Enemmän juurikin niitä muita.

"Mikä on näkemys? Mitä rokotteesta tuumaat? Oletko aivan varma mitä tulet tekemään?"

Näkemys on että rokotetilaisuuteen tulisi kutsua kaikki ja rokote jakaa syvän montun reunalla, jokainen saisi valita: piikki olkapäähän tai lyijynappi niskaan, valinta olisi varmasti helppo ämpyilijöillekin. rokotteesta tuumaan että eihän tässä maailmassa mikään ole varmaa, kuitenkin se olisi suunnilleen kaikkien otettava jo ihan pelkästään vanhusväestön ja muiden riskiryhmien vuoksi. Olen varma, otan rokotteen vuorollani ja kannan riskit siitä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Helvetti soikoon mikä surkea lammas siellä inisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetti soikoon mikä surkea lammas siellä inisee.

Mitä asiaa seurannut lampaat tuntuu olevan juuri noita kieltätyjiä. Pieni riski hirveästi pelottaa niin että olepas p...housu hiljaa!

-harmiseikir-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä asiaa seurannut lampaat tuntuu olevan juuri noita kieltätyjiä. Pieni riski hirveästi pelottaa niin että olepas p...housu hiljaa!

-harmiseikir-

Nyt kun seuraat vielä puoli vuotta tai vuoden lisää ja alkaa tulla ilmi kaikenlaisia haitallisia sivuvaikutuksia, olet sinä ensimmäisenä kitisemässä ja vaatimassa rokottajien ja rokotusten kehittäjien päitä vadille. Sellainen velikulta sinä vaan olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun seuraat vielä puoli vuotta tai vuoden lisää ja alkaa tulla ilmi kaikenlaisia haitallisia sivuvaikutuksia, olet sinä ensimmäisenä kitisemässä ja vaatimassa rokottajien ja rokotusten kehittäjien päitä vadille. Sellainen velikulta sinä vaan olet.

Tuo on sun ihan omaa kuvitelmaa. Tottakai rokotteeseen liittyy riskejä, ne pitää vaan hyväksyä pienempänä pahana ja siksihän niihin on melko tarkat testausvaatimukset olemassa. Jos joku saa vähän ihottumaa en pidä sitä vielä kovin pahana juttuna jos vastineeksi jonkun toisen henki säästyy rokotteen ansiosta. Eikä ne nuo koronankaan sivuvaikutukset ihan pieniä tunnu olevan, saattaa syntyä elinikäiset vammat keskushermostoon ja muualle.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Hyvä Harmis! 👏

xLiner

• Anonyymi

En varmasti ota tätä sairaiden aivojen kehittämää myrkkypistosta. Unohtakaa ihan heti paikalla sellaiset vajaamieliset kuvitelmat. Syvälle elimistöön injektoitua jutku-medisiinis-fasistista myrkky-uutetta! Ei sitten ikinä, ei kuuna päivänä tällaista jutku salamyrkkyä. Eheiiii!

• Anonyymi

Ei toisia suojele ollenkaan tuo rokote, ottajaansa se suojelee, itsekkäät pelkurit sen ottavat.

• Anonyymi

Lue Euroopan Lääkelaitoksen tutkimustulokset ja katso ettei rokotteesta ole elohopeaa. Siitähän tuon voi varmistaa onko rokote turvallinen vai ei. Niin simpoeliä.

• Otan mä sen, heti kun tarjoavat.

Jotenkin alkaa tympiä jo ihmisten foliohattuilu kaikesta, sitä tämä eristys aiheuttaa. Kaikenlaisia salaliittoteorioita ja muuta sälää.
      Kyllä noita on pähkineet alan koulutukseltaan parhaat, enkä itse ole nähnyt mitään huonoa rokotteista.

Joskus penskana muistan kun niitä tökittiin vähän väliä. Harmitti pirusti, kun hanuriin sattui, eikä kiiltokuva ”urheudesta” paljoa lämmittänyt. Mutta varmaan jotkut sikotaudit ja muut pöpöömmijäissairauksien väliinjääminen on ollut hyvä juttu. 😊

Mutta jos joku ei halua, en halua alkaa sormella osottamaankaan. Oma valinta...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suvaintohan on mitä parhainta tasa-arvon toteutusta? Niinhän sen piti mennä? Hilpeät peittoaa murjottajat.

• Anonyymi

Rokotteesta voi saada rajun allergiakohtauksen. Jo pari ihmistä Britanniassa on saanut vakavan allergiakohtauksen rokotteesta.
      Rokotetta ei suositella otettavan, jos on aiemmin saanut allergisia kohtauksia rokotteista.

Mut jos on allerginen, niin voihan allergiakohtauksen saada korona rokotteesta.
      Ei se mitään todista, jos ei ole saanut kohtausta muista rokotteista, eivät rokotteet ole samanlaisia keskenään.
      Jos on paha allergia, niin korona rokotteesta voi saada allergiakohtauksen.

• Anonyymi

mut miksei kukaa usko et ne tappaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut miksei kukaa usko et ne tappaa

Älä ole hölmö ja usko kaikkea kakkaa

• Anonyymi

Ihan mistä vaan voi saada allergiakohtauksen. Mitään pandemiaa ei ole ilman rokotuksia voitettu että kiitos meidän rohkeiden rokotettujen. Koskaan ei ole mistään rokotuksesta edes kuumetta tullut ja kaikki piikit on pistetty. Meitäkin on miljoonia joille ei ole mitään oireita tai haittaa koskaan tullut. Niistä vaan ei ääntä pidetä vaan näistä vähäisistä jotka ovat oireita saaneet. Eniten huutavat ne jotka ei ole koskaan rokotteita ottaneet ettäettä..voisitteko pitää pienempää meteliä.kiitos💎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut jos kaikki ihmiset menis se bill gatesi kotiin tulis rauha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut se on loppu se on loppu loppu

• Anonyymi

Ottakoot matkailijat sen rokotteen, koska ovat syyllisiä suomen korona epidemiaan.
      Matkailijathan ne lesoilivat kaupassa tyyliin " palasin lomalta, pitäisi olla kotona karanteenissa, mutta päätin lähteä kauppaan, kun ei kotonakaan jaksa olla" ja ilman maskia vielä kauppaan menevät, vaikka karanteenissa pitäisi olla.
      Kun matkailijat ottaa rokotteen, niin ei niiden edes tarvi, jotka ei matkusta ja ulkomaan matkoilla käyviä on yli 70% kansasta, joten riittää että matkailijat rokotetaan ja matut.

• Anonyymi

Joo niin just, että pääsevät hakemaan tänne niitä vaarallisia muunnoksia oikein urakalla, nämä kirurgit sun muut, onhan niillä ittesä varaa näissä yksityissairaaloissaan hoidattaa.

• Anonyymi

Ihmetyttää kuinka aloittaja uskaltaa mennä auton kyytiin? Se kun aivan varmasti vaarallista, tuhannet ihmiset loukkaantuvat tai kuolevat Suomessa autolla ajeluun joka vuosi. Ja siitä ei edes ole sitä positiivista puolta että se tekisi kanssa matkustajien matkan turvallisemmaksi. Eli vaikea vielä sanoa että kuinka monta tuhatta kertaa vaarallisempaa on autolla ajelu kuin rokotteen ottaminen? 1000- vai 2000- vai 3000- kertaa vaarallisempaa ehkä? Järki hoi! Tainnut jo jättää....

• Anonyymi

Onneks ei tarvi ottaa rokotetta. Onko kukaan edes nähnyt ihmistä jolla on korona? Ainii on kuulemma oireeton tauti, näin ne sano sillon viime kesänä? Miten oireettomaan tautiin voi kuolla?

• Anonyymi

Oletko tyhmä vai esitätkö? Oireettomaan tautiin ei kuole mutta sen voi levittää ihmisille, joka sairastuu ja kuolee.

Itse tiedän paljon koronaan sairastuneita ja muutaman kuolleen. Viheliäiseen tautiin kuoleminen on kamalaa, vaikka sitä ei kaikki kykene ymmärtämään. Puuttuu empatia ja kaikki. Minäminäminä, pääasia.

• Anonyymi

Huuimausaineet pewlottavat itseä aikapaoljon, piti peruuttaa hammaslääkärinkin aika kun käyttävät kokaiini-johdannaisia ikeniin eli prokaiinia tai eli siis novokaiinia, wei uskalla mennä ollenkaan, kun en pidä huumeista.

• Anonyymi

Tuollainenkin on aika hauska juttu, jos sairaalassa nukuttavat, niin heräät sitten aamulla pedissä että: mitähän ihmettä on tapahtunut, kun mitään ei ole tuntenut ja herää vain pehmoisessa pedissä :D

• Anonyymi

Salaa otat kuitenkin. Tänään juuri kuulin miten pariskunta oli ottanut salaa rokotteen. Sitä ennen paasannut pitkään kaikille lähipiirissään, etteivät varmasti ota. Kyllä nauratti. Esitetään yhtä ja tehdään toista.

• En muuten ole rokotevastainen (käyn ottamassa normirokotteet, kurkkumätä, jäykkäkouristus ja mitä kaikkea siinä nyt on 10 vuoden välein), mutta tää koronarokote vähän epäilyttää ja myös pelottaa. Mun mummo kävi ottaa rokotteen, kun yli 80-vuotiaille annettiin (käy vielä ottaan toisen rokotteen sitten, kun se pitää ottaa). Hän sanoi, ettei mun kannata pelätä rokotetta, mutta en voi sille mitään, että hieman pelottaa. Pelottaa siksikin, kun siitä sikainfluenssarokotteesta (Pandemrix-merkkisestä) tuli joillekin narkolepsia.

Totta on, että rokotteita kehitetään yleensä vuosia ja testataan tarkkaan ennen kuin pistetään markkinoille. Nyt ei ollut aikaa ja siksi rokote tuli näin pikavauhtia ihmisten saataville, minusta liian pikavauhtia.

Itse en kauheasti muutenkaan sairastele, en saa helposti flunssaa enkä kausi-influenssaakaan ole koskaan saanut (aikasemmin kävin ottamassa joka vuosi influenssarokotteen, nyt en ole useampaan vuoteen). On kai hyvä vastustuskyky mulla. Mutta tää korona on uusi tauti ja katotaan miten mulla menee. Vielä se on karttanu mua ja luulen, että jatkossakin. Mutta katellaan. Ja yritetään pärjäillä. Maskia pidän, kun liikun ulkona ja liikkeiden sisällä, pidän turvaväliä ja pesen käsiä. Ja yritän muutenkin pitää vastuskykyä yllä. Ei kai tässä muu auta.

• Anonyymi

Minä sain helmikuussa x2 Pfizerin rokotteen, josta ensimmäisellä keralla ei muuta oiretta kuin lihaskipua pistoskohdan lihaksessa. Toisella kerralla nousi kahden päivän lievä kuume ja sairauden tunne yleensä.
      Sen jälkeen ei mitään, ja aluksi jo epäilinkin oliko tuosta nyt sitten hyötyä kun mitään kummempia tuntemuksia ei tullut, mutta näin se kuuluu monella muulla menevän.
      Nyt täällä missä asun saimme ladata rokotetodistuksen puhelimeen, joten se on kätevästi sieltä saatavilla. Latasin sen heti, vaikka en ole nyt matkustamassa tai muuta mutta ajan oloon kuuluu helpottavan monessa asiassa.
      (En asu Suomessa mutta EU-alueella).

Jokainen tekee mitä tahtoo, mutta antakaa toki meidänkin jotka toisin valitsemme tehdä valintamme rauhassa! Tämähän ei teidän elämäänne vaikuta suuntaan eikä toiseen.

• Anonyymi

Rokote vastaisuudessa on se hyvä puoli että Darwinismi toteutuu. Tyhmien, siis rokotevastaisten, osuus lisääntymiskykyisessä väestossä laskee koronan aiheuttamien vammojen ja kuolemien seurauksena. Varsin yleinen elinikäinen vamma koronasta on se että ei enää seiso - hermovaurioista johtuen, ne tuskin koskaan paranevat. Viisaammat tulevat polvet kiittävät tästä evoluutiosta kun rokotevastaiset eivät enää lisäänny ja laske keskimääräistä älykkyyttä.

• Anonyymi

Ei kun se rokote tulee aiheuttamaan hedelmättömyyttä. Se on globaalin eliitin tavoite kusettaa tyhmiä massoja viruksella, jota ei ole edes onnistuttu eristämään, ja saada rokotteen avulla laskettua väkilukua hedelmättömyyden kautta. Tätä on suunniteltu jo ainakin viimeiset 50 vuotta.

• Anonyymi

Se on bioase, toimii kuin feromonit, jo pelkkä rokotetun lähellä olo vaikuttaa, ristivaikutus näkyy erityisesti naisilla, keskenmenoja.....

• Anonyymi
      • Anonyymi

Brasiliassa siis 350 000 kuollutta, ja puolet sairaalahoidossa olevista alle 40 vuotiaita, joten ei ehkä kannata näiden heppoisten "rokotusten" tuudittamana lähteä maailmalta näitä muunnoksia hakemaan tänne.

• Anonyymi

Myös rokotteen saaneet ovat sairastuneet, uudet mutaatiot tarttuvat rokotteista huolimatta...ei tämä ole lähimainkaan ohi. Ottakaas vaan Ilmestyskirja kauniiseen käteen.

• Anonyymi

Tieteellinen lähdeteos "Ilmestyskirja" mainittu!

• Anonyymi

Kuinka monta rokotetta tarvii ottaa? Se vissiin jää siihen yhteen.

• Anonyymi

No eiköhän se pitäis ottaa suunnilleen joka vuosi, näillä adenoviruspohjasilla näyttää kaikilla olevan tää pieni tukosriski, myös Johnson&Johnsonilla, Sputnikista ei vielä tietoo, siitä taas herännyt epäilys että sen adenovirukset olis lisääntymiskelpoisia, Brasilia hylkäs sen tän takia. Eli nyt on jäljellä kalliit mRNA rokotteet, ei niitä oo varaa joka vuosi antaa edes suomalaisille, saati koko maailmalle. Koko ruljanssi sortuu mahdottomuuteensa, hyvä jos kymmenessä vuodessa maailman köyhät saatas edes kerran rokotettua. Afrikkaan varmaan viedään näitä muualla vaarallisiksi osoittautuneita sitten, astraa varmaan viedään jo.

• Anonyymi

Nämä tyypit ottaa rokotteen, jos saavat muoviämpärin ilmaiseksi. USA:ssa tätä kai aioitaan oikein käytännössä kokeilla.

• Anonyymi

Otettu on, eikä mitään jälki oireilua.

• Anonyymi

Iso osa maamme hoitohenkilökunnasta, osa maan tärkeistä johtohenkilöistä sekä vanhukset on jo rokotettu.
      Mikäli tämä rokote on vaarallinen, eipä sillä enää ole väliä otatko vai et rokotetta.

• Anonyymi

Miten niin ei väliä, paskaako mua nyt kiinnostaa noiden edellä mainittujen kohtalo, Suomessa onki liikaa ihmisiä, hyvä jos tyhmimmästä päästä karsiutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ei väliä, paskaako mua nyt kiinnostaa noiden edellä mainittujen kohtalo, Suomessa onki liikaa ihmisiä, hyvä jos tyhmimmästä päästä karsiutuu.

Nuo tyhmät ihmiset pyörittävät tätä koko palettia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua ei kiinnosta, vaikka kaikki hoitohenkilökunta kuolis Suomesta pois?
        Ei heitä paljon koko eurooppaankaan jäisi.

Näin kävisi jos tuo rokote olisi niin vaarallinen kuin rokotevastustajat uskottelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo tyhmät ihmiset pyörittävät tätä koko palettia.

Niiden takana on loputon jono samanlaisia idiootteja kärkkymässä paikkaansa auringossa, pyörät ei varmasti pysähtyis eturivistön kuolemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua ei kiinnosta, vaikka kaikki hoitohenkilökunta kuolis Suomesta pois?
        Ei heitä paljon koko eurooppaankaan jäisi.

Näin kävisi jos tuo rokote olisi niin vaarallinen kuin rokotevastustajat uskottelevat.

No kyllähän noihin töihin ihmisiä löytyis, höpöpuhetta ettei hoitoala kiinnosta, hakijoita ollu enemmän ku koskaan, yhtä paikkaa kohti 5-6 hakijaa oppilaitoksiin. Ja maailmaltakin tulis varmasti halukkaita hoitajia, niin paljon ku haluttaisiin vaan ottaa. Ja vierestä Venäjältä.

• Anonyymi

Vuosia ja vuosia. Mistä niitä tietää? Näillä näkymin en ota rokotetta.

• Anonyymi

Yks tuttu otti Astra-Zenecaa , nyt sairastelee :(

• Anonyymi

Onkin aika yllättävää, että vanhus sairastelee.

• Anonyymi

Sorry, otin jo rokotteen😉

• Anonyymi

Mua ei yleensä haittaa jos ihmiset uskovat salaliittoteorioihin. Jos joku nyt uskoo että trump on liskoihminen tai että maapallo on litteä niin miten se multa on pois. Ongelma tässä koronarokotevastaisuudessahan on se että jos ei sitä rokotetta ota niin ei saada lauma immuniteettiä eli korona jatkaa leviämistä koska on ihmisiä mihin tarttua joilla ei ole immuniteettiä rokoteelle. Kuvitelkaa että jonkun ukki tai mummi kuolee sairaalassa koronavirukseen sen takia että joku foliohattuilia luki jostain hämärältä nettisivulta että koronarokotteesta saa ties mitä sairauksia ja kuolemanriskejä 7/10 todennäköisyydellä. Jos sovitaan niin että kaikki ottavat kiltisti rokotteen ja jos me kaikki saadaan rokotteen seurauksena veritulppa ja narkolepsia niin sitten sä voit sanoa että mähän sanoin.

• Anonyymi

Muodostaako koronarokote immuniteetin?
        Kuulin, että rokotetut vain sairastavat sen oireettomana, ja levittävät tautia ihan samaan tapaan, kuin rokottamattomatkin. Siksi heille edelleen suositellaan maskin käyttöä.

• Anonyymi kirjoitti:

Muodostaako koronarokote immuniteetin?
        Kuulin, että rokotetut vain sairastavat sen oireettomana, ja levittävät tautia ihan samaan tapaan, kuin rokottamattomatkin. Siksi heille edelleen suositellaan maskin käyttöä.

Olet oikeassa. Mutta rokotteen ansiosta vältytään vakavilta muodoilta ja kuolemantapauksilta. Viruksen mutaatio myös heikentyy huomattavasti.

Kaikki järkevät siis ottavat rokotteen ja jättävät sen foliohatun narikkaan. Persut tietenkin epäilevät rokotetta kommunistien salaliitoksi, mutta suurin osa Suomen kansalaisista on onneksi kuitenkin omilla aivoillaan ajattelevia.

• Anonyymi
        Ytmiläinen kirjoitti:

Olet oikeassa. Mutta rokotteen ansiosta vältytään vakavilta muodoilta ja kuolemantapauksilta. Viruksen mutaatio myös heikentyy huomattavasti.

Kaikki järkevät siis ottavat rokotteen ja jättävät sen foliohatun narikkaan. Persut tietenkin epäilevät rokotetta kommunistien salaliitoksi, mutta suurin osa Suomen kansalaisista on onneksi kuitenkin omilla aivoillaan ajattelevia.

Kyllä minäkin sen rokotteen otin.
        Harmittaa vain, että voin silti tartuttaa tautia muihin.

• Anonyymi

Voisi jopa todeta ettei tule ottaa enää, sillä ottamaassa olisijat ei hallitse ahneuttaan.

• Anonyymi

Toinenkin rokote saatu, ei mitään sivuvaikutuksia.

• Anonyymi

Mielestäni laumasuojaa ei voida saavuttaa maailmanlaajuisesti, koska virus pääsee leviämään ja muuntumaan aina jossain päin ja uusi muunnos leviää Suomeenkin.

En näe pointtia, miksi Suomessa perustellaan rokotteen ottamista "muiden vuoksi", laumasuojan saavuttamiseksi, koska kun kaikkialla ei rokotteita ole saatavilla edes riskiryhmäläisille, niin aina uusi virusmuunnos tulee meille jostain.

Tärkeintä on huolehtia omasta hygieniasta ja turvaväleistä sekä rokottaa riskiryhmäläiset, rokotteella lievitetään ensisijaisesti viruksen saaneen omia oireita.

Mielestäni rikkaiden maiden pitäisi yhteistyössä kustantaa rokotteet köyhien maiden riskiryhmäkäisille. Maailmanlaajuista pandemiaa ei nitistetä paikallisesti rokottamalla yhä uudestaan ja uudestaan "kaikki halukkaat". Pitäisi muuttaa pysyvästi käyttäytymistä ja etsiä tosiaan maailmanlaajuisesti vaikuttavia keinoja.

• Anonyymi

Israel on ollut rokotusten "laboratorio", koska aloitti rokotukset ensimmäisenä jo joulukuussa.
      27.8. Israelissa yli 12-vuotiaista rokotettu kahteen kertaan 78 prosenttia.
      Silti korona leviää nyt siellä lähes nopeiten koko maailmassa, esim. Our world in data sivusto
      Yli puolet Israelissa tartunnan saaneista on kahteen kertaan rokotettuja
      Vakavasti sairastuneista ja sairaalaan joutuneista noin 60 prosenttia tuplarokotettuja, Science
      Deltan vaikutus, mutta se leviää muuallakin
      Selkeämpi syy rokotusten tehon lasku , rokotettujen immuniteetti heikkenee.
      https://www.talouselama.fi/uutiset/te/92bb501d-f4b7-4a72-92ec-f91f080d5765

• Anonyymi

Ei kiinnosta pätkääkään. Rokote on otettu ja hengissä ollaan.

• Anonyymi

MUMMO kuoli, syyksi kerrottiin korona. Todellisuudessa mummolta pysähtyi sydämen toiminta. Koronaksi laitettiin kuolemansyy, koska oli flunssassa ennen kuolemaa (viikkoa ennen).

• Anonyymi

Katsoin juuri tämän videon ja oli mielestäni mielenkiintoinen:
      https://youtu.be/gSKY4Oz9IXQ
      Virus ei halua tappaa kantajaansa, vaan sen tarkoitus on levitä mahdollisimman laajalti. Ajan kuluessa virus kehittyy, syntyy mutaatioita, jotta se voisi säilyä hengissä. Kun virukseen kehitetään parannuskeino, se pyrkii suojautumaan ja muuntamaan itsestään vahvemman. Aivan kuten me ihmiset.
      En tarkoita, etteikö virusta vastaan kannattaisi taistella, mutta mielenkiintoisen ajatusvirran tämä fakta aiheutti.
      Henkilökohtaisesti en aio ottaa rokotetta, sillä en koe sitä tarpeelliseksi.
      1. Pysyn suurimman osan ajasta omissa oloissani ja muiden ihmisten läsnä ollessa pidän hajurakoa, oli maailmassa koronaa tai ei.
      2. Olen hyvässä kunnossa fyysisesti, minulla ei ole terveydellisiä haittoja ja pidän itsestäni huolta.
      3. En yski ketään päin, enkä nuoleskele oven kahvoja.
      Toinen kiinnostava fakta on se, että koronaan kuolleita on edelleen tilastollisesti erittäin vähän verrattuna esimerkiksi diabetekseen. (Tämä vain yksi monista kuolemantuottamuksista jotka nousevat listoilla koronan yläpuolelle.)
      Tarkoittaako tämä sitten sitä, ettei koronaan kannata reagoida, koska kuolleita ei vielä ole riittävän paljon? Ei tietenkään.
      Kannatan ihmisten oikeutta puolustaa itseään parhaaksi katsomallaan tavalla, kunhan se ei aiheuta muille välitöntä hengenvaaraa. Se, että minä en ota koronapiikkiä, ei aiheuta sinulle hengenvaaraa jos olet ottanut rokotteen.
      Sinä suojaudut rokotteella ja kunnioitan päätöstäsi.
      Kunnioita sinä minun päätöstä olla sitä ottamatta.
      Ja eikun eteenpäin.

• Anonyymi

Jos sen rokotteen kehittäminen vie vuosia, niin sehän ehtii jo hyvinkin kehittyä sitten kehosi sisällä.

Joo minä otin 2. noita pfizer-biontecheja.... jos tulee kolmas joskus ensi vuoden alussa, en tiedä tuleeko.

• Anonyymi

Ei tullut mitään oireita ollenkaan, tai en ainakaan huomattavasti huomannut sellaisia, pientä väsymystä tuli ehkä.

• Anonyymi

Sitten ei varmaankaan haittaa, ettet saa julkiselta puolelta tehohoitopaikkaa, eikö?
      Mielestäni voitaisiin ottaa Singaporen malli, ei rokotetta ei julkisen puolen hoitoa, siinähän sitten maksatte säästöistä tai pikavipeillä valintojanne miettien

• Anonyymi

Kivaa on se että te rokottamattomat sairastutte ja me rokotetut maksamme teidän touhut, teholla ja lääkärissä. Ehdotus, vetäkää ranteet auki pitkittäin, ei voi kurssia kasaan. Mutta ei taida piip, kestää. Paskahousut

• Anonyymi

Kuules vellipökä. Etkö uskalla sanoa julkisella keskustelupalstalla PERSE? Tiedätkö, mitä perse kestää -sanonnalla tarkoitetaan? Vai mitä sanaa mallinnat piip-sanalla?

• Anonyymi

Aha 🌸 Olipa kaunis toivomus. En ole kuullut aiemmin tuollaista neuvoa. Ok.

• Anonyymi

Euroopan komission puheenjohtaja Ursula von der Leyenon on esittänyt mahdollisuuden hyväksyä pakollinen rokotus Euroopan unionissa. Allekirjoittakaa nyt ursula von der Leyenille tekemämme vetoomus pysäyttää hänet ennen kuin tämä kauhea suunnitelma on toteutettu!

https://www.citizengo.org/hazteoir/ot/205955-detengamos-vacunacion-obligatoria-dentro-ue

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe