versiolle, vai odotanko suosiolla, että PS5 tulee (joskus keväällä?) postista? Pelihän on aika raskas ja latausajat ilmeisesti aika pitkiä nelosella? Ovatko ne niin pitkiä, että häiritsee pelikokemusta?
Jostain syystä on jäänyt aukko yleissivistykseen ja tämä pelisarja on jäänyt kokonaan kokematta. Koronan tylsistämään sinkkuelämään tämä voisi tuoda kuitenkin vähän piristystä ja nyt voisi olla oikea aika tutustua tähän paljon kehuttuun peliin.
Kannattaako Red Dead Redemption 2 hankkia enää PS4 originaali-
37
1679
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pitkät latausajat. Ps 5 ei kannata ostaa vielä koska siinä ollut kaikenlaisia ongelmia että kannattaa odottaa vielä puoli vuotta.
- Anonyymi
Ei siinä mitään isompia ongelmia ole ollut. Ja ne vähätkin hoituvat tulevilla päivityksillä.
- Anonyymi
Ei kannata ostaa ollenkaan, iham pashka peli.
- Anonyymi
Mä ostin RDR2:n jo valmiiksi, vaikka aion pelata sen vasta PS5:llä.
- Anonyymi
Ei sovi haima-analle se peli.
- Anonyymi
Kekä se o?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekä se o?
Paattisten satusetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paattisten satusetä.
Joka sanoo Venäjän kapista diktaattoria Isä Putiniksi 😂
En mä osaa oikein ottaa kantaa, kannattaako sitä hankkia pleikkarille kun itselläni on Xbox One millä olen sitä pelaillut ja paljon olenkin. Tarinan pari kertaa läpi, ekalla kerralla yli 99% ja tokalla kerralla yli 90%. Ekalla kerralla taistelin loppuvaiheessa sen kanssa miten pääsee takaisin sinne trooppiselle saarelle bongaamaan eläimiä ja sieltä hengissä takaisin varsinaiseen peli-mappiin. Tokalla kerralla unohdin silloinkin bongata tiettyjä eläimiä kun tarinassa oltiin siellä saarella, mutta onnistuin pääsemään sinne myöhemmin uudestaan ja sieltä takaisin, mutta en sitten loppujen lopuksi jaksanut niitä kaikkia tupakka-askien kortteja, kalliokaiverruksia sun muita bongailla ympäri pelimaailmaa.
Onlinea olen pelannut sitäkin aika paljon, bisnekset pyörii hyvin monella osa-alueella ja level on aika hyvä, joskaan en nyt yhtään tiedä/muista että mikäköhän. Se on melkeinpä mielenkiintoisempi kuin tarinan keräiltävien juttujen ja muiden yksityiskohtien hinkkaaminen. Ne päiväkohtaiset haasteet ovat tosi vaihtelevia ja yleensä kuitenkin suhteellisen helppoja, eräänlainen spin-off tarina sekin on ihan mielenkiintoinen jne.
Mutta turha siinä on kenenkään mitään leukailla että peli ei muka sopisi mulle, täysijärkiselle aikuiselle miehelle. Jos sitä nyt kerran luuli tulleensa haavoittuneeksi luodista ja näin että firman varaston katolla oli niitä mthrfcker son of a beach O' Driscoll Boys -jengin 😠 tyyppejä niin eipä siitä nyt pidä miehelle loppuelämäksi antaa mitään hullun leimaa otsaan 🙄
- Anonyymi
Olin pettynyt siihen peliin jotenkin ja pelasin sen vain kerran läpi. Ihan hyvin se lataa mutta olin vaan pettynyt kun tarinan jälkeen siinä ei juuri sivutehtäviä ole joten ei sitä oikein jaksa kun kerran pelata.
- Anonyymi
Mä vaan aloitin ja jätin siihen.
- Anonyymi
Ei latausajoissa mitään vikaa ole, vaan lataa ihan näpsäkästi. Peli itessään vaan oli ainakin mulle pettymys. Kerran läpi ja siinä se. Ei tarvii palata uudestaan. Toki siihen läpipeluuseen saa jokusen tunnin upotettua.
-n80-- Anonyymi
Ja tuskinpa tiedät edes mille konsoleille koko peliä on julkaistu...
- Anonyymi
Ei nyt sentään satoja tunteja. Joku raja tuohon valehtelemiseen.
Kuluttamassa vain aikaa? Sinäkö sitten olet täällä töissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään satoja tunteja. Joku raja tuohon valehtelemiseen.
Kuluttamassa vain aikaa? Sinäkö sitten olet täällä töissä?Ei redemptionia pääse läpi parissa tunnissa, se ottaa kymmeniä tunteja ja jotkut pelaa satoja tunteja. Itse valehtelet jos väität että pääsee parissa tunnissa, se kertoo nääs tiätämättömyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko mihin tahdot. Uskoohan jotkut joulupukkiinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei redemptionia pääse läpi parissa tunnissa, se ottaa kymmeniä tunteja ja jotkut pelaa satoja tunteja. Itse valehtelet jos väität että pääsee parissa tunnissa, se kertoo nääs tiätämättömyydestä.
Juu kyllä siihen kymmeniä tunteja nyt kuitenkin sai upotettua. Ei siihen silti montaa päivää saanut kulutettua. Siis minä en saanut, kun en nähnyt juuri uudelleenpeluuarvoa. En oikeastaan jaksanut juuri muuta, kun kahlata stoorin läpi. Oli pienoinen pettymys itselleni.
-n80- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. En näe mitään tarvetta tietää muita julkaisualustoja kuin sen, jolla itse ko. pelin pelaan. Tämän pelin tapauksessa siis PS4, muiden kohdalla muita. Monille peleille niitä alustoja myös kertyy vuosien saatossa vielä lisää. En jaksa vaivautua seuraamaan niitä kaikkia.
- Anonyymi
Jotkut ottavat liian vakavamielisesti kirjoitelmat, kuin höpötykset olisivat tietosanakirjan aineistoa ja hyväksi todettuja faktoja maailmanlaajuisestikin.
- Anonyymi
Ostin äskettäin assassin s greed origins pelin. Seon hyvä peli kannattaa pelata ja pelattavaa siitä löytyy helposti 100 tuntia ja enemmänkin.
- Anonyymi
en osta pelejä hetikun ne julkaistaan koska ne maksaa 60 euroa. Odotan että hinta laskee niin säästää rahaa. Ainoastaan gta pelit olen ostanut heti kun ne julkaistaan..
- Anonyymi
Kyseinen peli julkaistiin vuonna 2018.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen peli julkaistiin vuonna 2018.
Joo mutta vielä yhtä tuore ja hyvä pelattava. Minusta se origins on paras assassin s greed peli. Tämä uusin valhalla on surkea tekele, minusta viikingi aika ei sovi yhtään siihen pelisarjaan mitä assassin greed edustaa ja siksi en osta valhallaa. Katsoin youtubesta valhalla peli videoita enkä tykännyt ollenkaan. Origins jälkeen on mennyt huonompaan suuntaan enkä pelannut edes sitä odysseyta loppuun kun aloin vihaamaan sitä ja myin pelin facebookin kirpputorilla äkkiä pois. En tykännyt kässäristä yhtään.
- Anonyymi
Jotkut pelit ovat aika hauskoja, missä on toimintaa ja seikkailua mukana, kuten avaruuspeli: Fleelancer 2, on sellainen esim. tai sitten Leisure Suit Larry RELOADED.
- Anonyymi
Osta multa PC:n Leisure Suit Larry Collection, 5 Larrya ja mukana Larryn virallinen kirja! :D
- Anonyymi
Erittäin hyvä ja hauska peli oli jota eräänä jouluna pelasimme tietokoneella, pokeria, Governor of Poker 2, isäkin innostui ja kyseli että miten peli etenee: voitimme kultakaivoksia ja kaikkea siinä pelissä, vuoron perään pelasimme tuota.
Isä tosiaan aika hauskasti sanoi että: joo on ilmeisen hauska tuo peli, ja sitten kun voi myydä ja ostella taloja ja pelata korttia niistä taloista ja omaisuuksistakin... salakapaikoissa...- Anonyymi
C64:n sex games ja joystickiä sai vatkata, Samantha Fox strip poker oli hauska kanssa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C64:n sex games ja joystickiä sai vatkata, Samantha Fox strip poker oli hauska kanssa. :D
Upea peli https://www.hna.de/bilder/2017/02/21/9505796/1164507949-landete-auf-sex-games-wurde-zum-populaersten-c64-spiel-brueder-thomas-und-markus-landgraf-ia7.jpg
:D :D :D
- Anonyymi
Miten tälläinen keskustelu vois olla kiinnostava kun palstalla ehkä joku 5 ätmiä tietää mikä on pleikkari
- Anonyymi
Pleikka, viina ja r*nkku, siitä on ätmin joulu tehty.
- Anonyymi
Hankin tuon PS4:lle kun en jaksanut odottaa PS5 saapumista, se kun menee ties kuinka pitkälle kevääseen. Ihan hyvin tuo originaalinelonenkin peliä pyörittää, mutta huutaa kyllä kuin suihkuturbiini.
No hieno peli joka tapauksessa, maisemat ja yksityiskohdat käsittämättömän upeita. Parikymmentä prossaa stoorista takana. - Anonyymi
Yritän siellä kotileirissä käydessäni virittää juttua leirin naisväen kanssa, mutta vastaukset on aina jotain "jutellaan myöhemmin" tai vastaavaa. Olen naisille pelkkää ilmaa näköjään RDR2:ssakin.
- Anonyymi
Kunpa pelien valmistajat tekisivät ns. viimeisen päivityksen online yhteyttä ottaviin peleihinsä. Kun aikovat sulkea pelien serverit, laittaisivat ns. viimeisen päivityksen jakoon, joka katkoisi peliltä nettiserverien etsinnän pois, että peli käynnistyisi juohevammin online tuen loputtuakin.
Esim. Test Drive Unlimited 2 PS3:lla odottelee käynnistyksessä ärsyttävän pitkään ennenkuin toteaa, ettei online servereitä enää löydy. Tämä peli on ollut mulla uudesta asti, taisin kohtapuoliin julkaisun jälkeen ostaa sen, mutta jossain vaiheessa online tuki on loppunut vähin äänin ilman mitään nettiyhteysyrityksiä katkaisevaa päivitystä. Sinänsä ihan hauska vapaan maailman ajopeli. - Anonyymi
Pelasin eilen gta v peliä pitkästä aikaa. Sekoilin kaikkea ja ostin vaatekaupoista kaiken mitä sain ja tienasin pörssissä 500 miljoonaa.
- Anonyymi
Normipäivä.
- Anonyymi
Itse olen pelaillut GTA pelejä lähinnä autolla ajelupeleinä. En hirveästi tykkää siitä rötöstelypuolesta pelissä, sitäpaitsi jos alkaa hulluna räiskiä (pelissä), niin heti on poliisit perässä :D
- Anonyymi
Kannattaa Ostaa se peli kyllä se on hyvä peli. Pelasin sen kaks kertaa itse läpi ja ryöstelin sitten kaikkia vastaan tulijoita ja mut oli etsintäkuulutettu joka paikassa ja palkkionmetsästäjät oli perässä mutta ammuin ne kaikki väijytyksessä. Kiersin kaikkia taloja mihin pääsi ja ryöstin kaikki ja sekoilin kaikkea ja korttipöydässä ammuin kaikki tuosta vaan ja ryöstin myös kaupan ja motellin pitäjän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057