Jos vaikka toinen oli naimisissa ja toinen ei?
Onko kokemusta työpaikkaromansseista
9
68
Vastaukset
- Anonyymi
Moni naimisissa oleva nainen on yrittänyt työpaikkaromanssia aloittaa kanssani, mutta en ole näyttänyt vihreää valoa.
- Anonyymi
Äsken oli Helsingin sanomissa jännä artikkeli aiheesta. Töissä oli naimisissa oleva ja perheellinen mustamies joka vonkaa koko ajan nuoria naistyökavereita. Työpaikan lutka antoikin sille jo huulihoitoa. Kai se tekee suomalaisiin naisiin vaikutuksen kun sambolla on kotona kotimaastaan tuotu, kielitaidoton, miehestään riippuvainen, alisteisessa asemassa oleva vaimo. Vanhan romuautonsa takapenkillä viileä lastenistuin....
Kyllä mä luulen että kontaktoin petollisen miehen vaimoa. Ei se ole oikein että kielitaidoton maahanmuttajanainen on alistettu kotiorjan asemaan samalla kun tunnollinen perheen isä paneskelee lutkaansa.
On tämä töissäkin ihan julkinen salaisuus ja elefantti olohuoneessa että varattu mies käy sitä tyttöä nussimassa. Kuvaavaa muuten että töissä on paljon meitä suomalaisia sinkkumiehiä mutta tämä seksipommi valitsi silti isomunaisen sonnin vaikka sillä onkin vaimo ja pieniä lapsia. Kaikilla työpaikan afrikkalaisilla tosiaan on vaimo ja lapsia.
Olin itsekin ihastunut tähän naiseen ja mustasukkainen hänestä, mutta ei tässä henkilökohtaisesta kostosta silti ole kyse vaan reiluudesta alistettua maahanmuuttajanaista kohtaan. - Anonyymi
Ei ole kokemusta
- Anonyymi
Jollakin on kokemusta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollakin on kokemusta....
Ei pysy laskuissa mukana.
- Anonyymi
Kyllä on kokemusta jo toistakymmentä vuotta.
Ei me naimisiin kuitenkaan koskaan mennä, kun minä en suostu. Asiasta on sopimus. Yhdessä asutaan.
Aina minä olen naiseni työ- tai opiskelukuvioiden kautta hommannut, ja läheltä.
Sen verran laiska mies, ettei jaksa alkaa naisia vaikeasti tai kaukaa hankkimaan. - Anonyymi
Ai onKO? Heh, heh, hehheheh, eehhehe. En kommentoi muuta.
-Mmmmm - Anonyymi
Juu oli mutta nainen oli sinkku enkä varatun kanssa aloittaisi mitään romanssia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399