epätasa-arvoinen kaveri vai jotain muuta?

Anonyymi

Oon huomannu kaveripiirissäni erään kavereistani käyttäytyvän mulle jotenkin oudosti. En tiedä ylireagoinko, mut aina kun nähdään kaveriporukalla ja tapaaminen on lopussa, tää kyseinen kaveri ei kysy mun läsnäollessa ollenkaan et "Ollaaks me tekee lähtöä?" tjn. Vaan kun itse poistun kahvilan pöydästä esim. vessaan niin kuulen hänen kysyvän kaikilta muilta et lähdetäänkö? Sit kun oon palannut vessasta niin kaikki muut sanovat minulle et "aateltiin nyt lähtee himaan..." Näin on käynyt jo useamman kerran, ja tää mun kaveri on sellanen hyvällä itsetunnolla varustettu vajaa 30v nainen. Itse olen myös kolmekymppinen nainen, joskin kärsin huonosta itsetunnosta (ja hän on siitä tietoinen). Mulle nousi tästä käytöksestä vaan ajatus et voisko tää olla, ettei hän pidä mua tasa-vertaisena kaverina muihin verrattuna, koska mä en oo niin ulospäinsuuntautunut ja parempi itsetuntoinen kuin hän? Hänelle on myös ulkonäkö tosi tärkeä asia, mulle taas ei meikkaaminen oo niin iso juttu...

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hämmentävä ristiriitaisuus tekstissäsi joten oli vaikea päästä jyvälle... kirjoitat ensin että hänellä on parempi itsetunto ja itselläsi huonompi, ja sitten kysyt olisiko sinun parempi itsetunto ongelma hänelle.

Onko sun epäilys siis se että mikä? Että toiset alkaa tehdä lähtöä kun sinä menet vessaan? Jos tapaaminen alkaa olla muutoinkin lopussa, kuten kirjoitat, niin mikä merkitys sillä olisi että joku tietty henkilö kysyisi sinun vielä ollessa pöydässä että lähetäänkö meneen...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe