Nimimerkit ihan_litusta, pikku-lirpake, onyksinkeltainen.rundi ja penisjalettu. Mielipiteitä? Sana on vapaalla.
Piristä asiaa
15
63
Vastaukset
Penisjalettu??? !!! :-D
Joo, hyvä tyyppi se on.
Ja niin noi muutkin nimimerkit :)- Anonyymi
Ei väliä, mutta elisakettu on tekopyhä jeesustelija, jonka päätä ei järki pahemmin pakota.
Se on kuule hyvä, jos ei päätä pakota :)
Mutta mikäs tää tekopyhäjeesustelija-keissi sitten on?- Anonyymi
Ai nyt on jo joku muukin huomannut, no oho!
Kuka "on yksin keltainen"? No aurinko tietenkin.
elisakettu kirjoitti:
Aurikohan hän onkin :)
Kuka hiton Pummi? Partis?Minä :). Parran leikkuun myötä Partakaweri ei tuntunut enää omalta. Partis oli jo varattu, joten kokeilin miljoonaa nimimerkkiä, mutta ne kaikki oli varattuja. Viimein tärppäsi. Pummi oli lapsuuteni unelma-ammatti, joten sieltä juurtuu :D
Pummi kirjoitti:
Minä :). Parran leikkuun myötä Partakaweri ei tuntunut enää omalta. Partis oli jo varattu, joten kokeilin miljoonaa nimimerkkiä, mutta ne kaikki oli varattuja. Viimein tärppäsi. Pummi oli lapsuuteni unelma-ammatti, joten sieltä juurtuu :D
Osasinpa minäkin haistaa kerrankin oikein.
Komee parta sulla silti tuossa kuvassa.
Pummi! Voi j-lauta sun kanssas :-D- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Minä :). Parran leikkuun myötä Partakaweri ei tuntunut enää omalta. Partis oli jo varattu, joten kokeilin miljoonaa nimimerkkiä, mutta ne kaikki oli varattuja. Viimein tärppäsi. Pummi oli lapsuuteni unelma-ammatti, joten sieltä juurtuu :D
Jäljet pitää hävittää...
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Mulla on bidee. Ei jää jälkiä.
Aina susta joku roikale jää. Täältä ei niin vaan kadota.
Anonyymi kirjoitti:
Aina susta joku roikale jää. Täältä ei niin vaan kadota.
Minne minä katoaisin? En ole menossa minnekään. Hassu olet.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Minne minä katoaisin? En ole menossa minnekään. Hassu olet.
Et olekaan menossa.
- Anonyymi
Keltainen on Persun virtsan väri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766371Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4434452Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613628Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1132269Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352265Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221016En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69960Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44855- 81751
- 59715