Onko naiset teille pelkkää ilmaa?
Niin mitäpä sitä naisella tekee
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei suinkaan. Kaupan kassoja, suuhygienisteja, sijoitusneuvojia, partureita....usein hyödyllisiä.
Miksi olisi? Naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin.
No eipä niin mitään. Mieskin on siinä ja siinä tekeekö sillä mitään. Ei tekis kyllä mitään, jos ei olis rakastunut ja kiintynyt.
- Anonyymi
Menkää heti tinderiin etsimään kumppania.
- Anonyymi
Enkä mene.
Jotain sotkua tulis vaan, nyt niin yksinkertaiseen elämään.
- Anonyymi
Hävettäis jos olis mies ja sillä sitten melkoisen typerä naisolio. Kyllä se lanais miehenkin fiksuuden. Mies joutuu vaihtamaan ystäväpiirinsäkin alempitasoiseen atn:n myötä.
- Anonyymi
Naisissa on se ongelma, että perheen perustaminen tulee melko pian puheeksi, jos kohtuullisen miehen yhyttävät. Näin ainakin tietyn ikäisten naisten kohdalla. Parempi antaa olla vaan.
- Anonyymi
On aika ilmaa on. Jos kadulla maksais nainen loukkaantuneena niin en menisi auttamaan. Kerran meinaan nainen ajoi mopolla puuta päin ja ojaan tuossa takapihan alamäessä ja menin auttamaan ja nainen alko huutaa törkeyksiä minulle vaikka oli loukkaantunut. Ei kiinnosta nainen vaikka olis hukkumassa.
Enimmäkseen kyllä juu, kuten miehetkin.
No lähdetään perusjutuista. Pari isoäitiä oltava, mistä homma lähtee käyntiin. Kummatkin oli tärkeitä lapsena varsinkin, kun sain olla viikonloppuja ja lomia heidän luonaan, touhuta maalla, eikä luutia kolttosia tehden pitkin kyliä.
Sitten omaa lähtökohtaa tähän maailmaan pääsyn kohdalla jokseenkin merkityksellinen nainen on oms äiti. On yhä tärkeä osa elämää, vaikkakin ehtoopuolella hänkin. Sisko, jonka kanssa päivittäin pidetään yhteyksiä. Lasten äiti luonnollisesti mahdollisti kahden minulle tärkeimpiin kuuluvien ihmisten elämän, joista toisesta on kuoriutumassa myös nainen jokusen vuoden päästä.
Naispuoleisia ystäviä myös on aikamoinen liuta. Eilenkin heistä kaksi otti yhteyttä ja kysyi kuulumisia ja muuta läpän heittoa. Korvaamattomia naisia. Ja sitten on muitakin arjessa vastaantulevia, naapurit, kassanaiset, naapurit, pelikaverit, facetutut...
Ja viimeisenä, vaan ei vähäisempinä ovat ne naiset joita olen rakastanut niin, että selkä taittui. 😁
Mitä tähän ikään olen ymmärtänyt, niin jokainen ei koko elämässään sellaista pysty kokemaan.
Että kyllä noi naiset ei kovin ilmaa ole olleet, eivätkä tule olemaan...😊- Anonyymi
Keski-ikäiset ja vanhat naiset on aina ilmaa, nuoret ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124488BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003707- 2023001
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome752867Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841411
- 601256
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003