No hupsista... :))

Oli lähteny lipettiin mun aloitus tästä vihreästä tyypistä...

No, vähän joka puolellahan on tiukkaa siitä, että mitä saa kirjoittaa milloinkin. Välillä sensuuri iskee, vaikkei olis syytäkään.

No sain mä purettua kiukkuni kummiskin, eikä mun mielipiteet muutu, vaikka lähtis jutut nikkeineen päivineen.

Kaikista eniten kuitenkin kiukuttaa, ettei nykyään muutenkaan saisi mielipidettään ilmaista, eikä varsinkaan, jos se poikkeaa näistä joojoo-tyypeistä.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haavisto ja vihreät näköjään voi poiketa laista!!

• No nuo saa tehä mitä vaan, kun normilait ei heitä koske.

Ei kyllä herätä luottamusta tuo sakki.

• Anonyymi

Haavistoa ja vihreitä ei näemmä suomenlait koske!?

• Anonyymi

Näemmä viestejä poistetaan koskien haavuston toimintaa!!

• Anonyymi

Niinpä saa vainota täst edespäin

• Anonyymi

De gröna ei ikinä.haavisto pääsi kuin kioira veräjästä

• Oletteko koskaan ajatelleet sitä, miten kummallista mielipiteiden tyrmäys on?

Siis jos vaikkapa minä olen jostain asiasta tiettyä mieltä, niin se ei ole välttämättä hyväksyttävä mielipide.
      Yhtä tyhmää kuin se, jos vaikkapa sanoisin punaisen värin olevan kaunis, mutta olisin väärässä, kun ajattelen niin :[

Mielipide on ihmisen oma tuntemus jotain asiaa kohtaan. Miten se voi olla silloin väärin?
      Tietysti voidaan ajatella, että jossain asioissa voi muuttaa omaa ajatusmaailmaansa, mutta joskus se ei vaan onnistu.

Kun aletaan sulkemaan ihmisten suita, ettei kukaan vain sano jotain poikkeavaa, niin eikös se vain huononna tilannetta...
      Miksei vain hyväksytä, ettei kaikille uppoa jokaikinen asia, niin se olis paljon rakentavampi tilanne.

Mussa ainaski syntyy oikein kapinamieli, kun joku yrittää saada mut hyväksymään jotain, mikä ei vaan uppoa meikäläiseen.
      Ei onnistu siis..

• Hankala aihe. Hankalaa ottaa kantaa...

No. Kertoo politiikasta kaiken...

No. Ollaan takas 70luvulla

• Ei yksistään politiikasta..

Noin yleisestikkin kaikissa asioissa ihmisiä ytitetään hiljentää, jos ei ajattele tietyllä tavalla joistain asioista.

Mä oon elämäni ollu jääräpää, joten mun päätä ei hevillä käännetä. Jos oon jotain mieltä, niin sitten oon :))

• tinttu-liina kirjoitti:

Ei yksistään politiikasta..

Noin yleisestikkin kaikissa asioissa ihmisiä ytitetään hiljentää, jos ei ajattele tietyllä tavalla joistain asioista.

Mä oon elämäni ollu jääräpää, joten mun päätä ei hevillä käännetä. Jos oon jotain mieltä, niin sitten oon :))

Sääntö suomi. Niinpä niin

• Onkohan yhtään rekattua linjoilla...

Kirjautuminen oli tuskien takana. Olikohan yleinen vika? :{

• Anonyymi

Jotaki vikaa on muuteski, jos tää lähteen niin on kait sadas yritys:(

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Jotaki vikaa on muuteski, jos tää lähteen niin on kait sadas yritys:(

Sunflower

Nyt näyttää toimivan. Aiemmin ku yritti kirjautua, niin kitisi väärää salasanaa..

• Nakudeittiohjelma...tulee joltain kanavalta, vaa en tiiä mistä, enkä välitäkkää.

Tän ohjelman takia on keskustelua siitä, että onko tuo nyt normaalia tehä tuollasia nakudeittijuttuja, jossa ensiks näytetään ihmisen kroppa, ja sitten vasta nuppi?

Aika moni on pöyristynyt, ku tuollasta tehdään, mut innostuneitaki löytyy...

Se mikä mua pöyristyttää, että nämä ohjelmasta innostuneet vetoaa siihen, että ollaanhan me saunassakin alasti ja ollaan synnytty ilman vaatteita :[

Siis, mitä sitten???
      Miksei me sitten aina olla alasti ihan joka paikassa?
      Mennään vaan töihin ja joka paikkaan tisut, loorat, kilkerot ja peffat paljaana.... :|

• No kyl toi 'duunaa skidi tuntemattoman kaa' vetää kirkkaasti pohjat. Mä en hiffaa et tuollaisesta jutskasta tehdään viihdettä ku kuiteskin on tuleva elämä kysees :(

• artagnan kirjoitti:

No kyl toi 'duunaa skidi tuntemattoman kaa' vetää kirkkaasti pohjat. Mä en hiffaa et tuollaisesta jutskasta tehdään viihdettä ku kuiteskin on tuleva elämä kysees :(

Siinä on kans toinen typerä ohjelma, tai kaikista typerin.

Miltä mahtaa muksusta tulevaisuudessa tuntua, kun kerrotaan, että sai alkunsa tuollasesta idiootista ohjelmasta :/

En kyllä ymmärrä sitäkään ohjelmaa, missä mennään naimisiin tuntemattoman kanssa. Eroonhan noi suurimmaks osaks päätyy, enkä kyllä ihmettele.

Tuntuu, ettei millään ole enää väliä. Kai noita tyhmiä ohjelmia tehdään niin kauan, ku siihen ilmoittautuu näitä aivottomia ihmisiä.

• Heissuli! Tulinpa pistäytymään, on ollut muuta puuhaa, mutta en ole teitä unohtanut. 🙂

• No jokos sä oot koristellut kuusen ja duunannut joulusafkat? :)

• No, ei kai meikäläistäkää kukaan vois unohtaa...

Vai voisko muka???? 😳

Sustahan on kiireinen tullut...
        Mut kiva, ku tulit pistäytymään ja moikkaamaan vanhoja tuttuja ;)

• No kyl tää mielensäpahoittamisen aika on karannut lapasesta oikein huolella :(

• Niin on!
        Tuntuu, että hullunee vaan :/

• Anonyymi

Aika tyypillistä vasemmistolaista diktatuuria, että ns toisin ajattelijat halutaan vaientaa, ihan kuin entisessä Neuvostoliitossa....

• Mut jos vaa ajattelee toisin, niin miten ihmeessä sitä voitaisiin pakottaa muuttamaan ajatusmaailmaansa...

Niinku tuol jo kirjoitin, niin kyllähän mielipiteet saattaa joissain asioissa muuttuakki, mut tiettyjen asioiden kanssa on toisin

• Mä olen miettiny itteeni ja sitä, miten ajattelen joissain asioissa.

Mua vähän hirvittää se, että kun vaikkapa tää ulkoministeri sanoi toimineensa noin siksi, kun ajatteli niitä i-lapsia..

Onko sitä jotenkin kylmä ihminen, ku mä en vaan osaa niitä ajatella :{
      Mua enempi koskettaa tuolla köyhissä maissa ne nälkiintyneet ja luurangoiksi laihtuneet lapset. Myös eri maissa lastenkodeissa olevat orvot pikkuiset, jotka elää kurjissa olosuhteissa. Heille mä toivoisin parempaa elämää. Ruokaa, lämpöä, huolenpitoa ja roppakaupalla rakkautta 💗

• Anonyymi

No ite oon samoilla linjoilla, täällä planeetalla on monta monituista avuntarvitsijaa. Se on vaan kylmä totuus että muijasukupuoli jää ikään katsomatta jätkien jalkoihin. Tää eurooppa huk kuukohta noihin namuihin:(

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

No ite oon samoilla linjoilla, täällä planeetalla on monta monituista avuntarvitsijaa. Se on vaan kylmä totuus että muijasukupuoli jää ikään katsomatta jätkien jalkoihin. Tää eurooppa huk kuukohta noihin namuihin:(

Sunflower

Se täytyy sanoa, että ovathan noiki lapset viattomia vanhempiensa tekoihin, ettei heitä voi syyllistää :(

Voi, ku joku vastais kysymykseen, että ku vuoskymmenet useista maista menee miljardeja joka vuosi tukena köyhiin maihin, niin miksei mikään ole parantunut??

Miksei kukaan päättäjistä kyseenalaista ja tutki tätä asiaa??
        Täällä Suomessakin maksetaan veroja ja eletään nyörit tiukalla, ja samaan aikaan lähetetään ulkomaille rahaa hirveät määrät :/

• Kevennetääs pikkasen...

Onkos porukalla joulunlaitot jo pitkällä?
      Kakut, tortut leivottuna? :)

Mä en ole leiponu vielä mitään. Olin aatellu pakastimeen leipoa valmiiks, mut sinne mahu enää mitään :}

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2183
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe