Viimeiseksi nauraa! Menkää nyt ja tehkää niinkuin ennenkin. Älkää piitatko muista ja käyttäytykää kuin kurittomat pikkulapset. Vai tuliko orjuuttava tekijä paikalle??
Se parhaiten nauraa joka..
16
61
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta paikalle tuli nyt lääkityksensä unohtanut. Tai sitten on joku sisäpiirin juttu kyseessä.
- Anonyymi
Syyllinen taitaa olla asialla?
- Anonyymi
Näillä sivuilla kirjottelee yllättävän monia vähäjärkisiä rassukoita.
- Anonyymi
Niin, sinä yksi heistä.
- Anonyymi
Mitä tuolla otsikolla haetaan/mihin pyritään.? Odotellaanko vaan, että millaisia vastauksia tulee.... Aika vähäjärkistä hommaa, jos noin..
- Anonyymi
Eipä täällä ymmärrä moniakaan aloituksia. Toivottavasti asianosaiset edes...
- Anonyymi
Oletko Se vähäjärkinen itsekäs tyyppi?
- Anonyymi
Samaa mieltä joka kirjotti uodoista alottajista,ihan ..tun mielenvikasta sontaa näillä sivuilla,jonkinsortin henkinen jälkeenjääminen useiden kirjottajien texteissä kuultaa selkeesti läpi.
- Anonyymi
Saankos kysyä mitä herra/rouva tekee täällä jos kaikki mielestäsi pösilöitä? Uteliasko? Teidän kaltaiset on parhaita sanojen laukojia. Kokemusta on.
- Anonyymi
Kerro sä nyt sitten jotain järkevää äläkä siinä kiroile kuin pahainen kakara! Tuoko fiksua ja luettavaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saankos kysyä mitä herra/rouva tekee täällä jos kaikki mielestäsi pösilöitä? Uteliasko? Teidän kaltaiset on parhaita sanojen laukojia. Kokemusta on.
Täällä ei kukaan ole edes väittänyt kaikkien olevan. Siinä taas toki yksi, joka ei käsitä 🥇
Nutte loppu tapelu ja pitta etsi joolu meeli!
- Anonyymi
Synnin orjat.
Se ole silä vissii, etta jos ei naarata haaskat jutut vaan on kokkoaika vakava meeli, niin sillo ei ole kakki huvin😌
Olet sita mitta syot ja ajatelet. Keho reagoi umparisto vaakutus 🤔Jimmy luki psyko lokki kirjasta...- Anonyymi
Nyt naurattaa niin maan per...
- Anonyymi
Nyt on Jimmy asian ytimessä, hienoa 💪
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789