Kuka tarvitsee vihollisia, jos on sellainen ystävä kuin Keskustapuolue?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Perkele on kaikkien vihollinen. Houkuttelee puolelleen syntiin ja pahoihin tekoihin. Mutta Jeesus Kristus voittaa Perkeleen. Rukoilkaamme.
- Anonyymi
Ei ole kyllä minulle vihollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä minulle vihollinen.
Kyllä on. Väitätkö ettet ole syntinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Väitätkö ettet ole syntinen?
En usko, joten minulle ei mikään ole syntiä. Synti on keksitty, jotta uskovaiset saisivat tekonsa rukoilemalla anteeksi. Minä teen asiat moraalini mukaan, joka toki on löyhä.
- Anonyymi
Vihollinen on aina viemässä ihmistä synnin tielle. Siinä ei mamujen vartiotorvet auta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3971629Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä27910852 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk83918Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28895- 54822
- 40799
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75767- 59754
- 65746
- 59735