Eikö teillä joillain ole mitään muuta tekemistä, kuin suoltaa tänne mitä tyhmimpiä otsikoita. Jotakuta häiritsee lihavat..toisia tupakoivat..huh huh tätä tasoa..
Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja antakaa heidän tehdä se tekemänsä, kunhan se tapahtuu hyvien tapojen ja lain noudattamisen puitteissa!
Joku taso näihin keskustelun aiheisiin täällä..
Anonyymi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Te säkin hyvää. Mene ja Lahjoita viimeiset roposes vaikka köyhäinkeräykseen.
- Anonyymi
ei oo pennistä kii.. Hyvään tarkoitukseen voi lahjoittaa muutkin: Hyvä joulumieli- keräys.
- Anonyymi
Muaki ärsyttää... Ööö... Vaikka... Vaikka... Ööö... Joulunhössöttäjät
- Anonyymi
hyve kababpuuluee on someessa
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa,älytöntä lapsellista sontaa sivuilla aivan liikaa.
- Anonyymi
Mita sina sano ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita sina sano ?
Tama haaskaa homorikieli.
- Anonyymi
Nyt pääsee luistelemaan! Kentät on avattu!
- Anonyymi
Sinula tiuka laki paassa. Ottaa poijes ja lousemppi iso laki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797