Eikö teillä joillain ole mitään muuta tekemistä, kuin suoltaa tänne mitä tyhmimpiä otsikoita. Jotakuta häiritsee lihavat..toisia tupakoivat..huh huh tätä tasoa..
Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja antakaa heidän tehdä se tekemänsä, kunhan se tapahtuu hyvien tapojen ja lain noudattamisen puitteissa!
Joku taso näihin keskustelun aiheisiin täällä..
Anonyymi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Te säkin hyvää. Mene ja Lahjoita viimeiset roposes vaikka köyhäinkeräykseen.
- Anonyymi
ei oo pennistä kii.. Hyvään tarkoitukseen voi lahjoittaa muutkin: Hyvä joulumieli- keräys.
- Anonyymi
Muaki ärsyttää... Ööö... Vaikka... Vaikka... Ööö... Joulunhössöttäjät
- Anonyymi
hyve kababpuuluee on someessa
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa,älytöntä lapsellista sontaa sivuilla aivan liikaa.
- Anonyymi
Mita sina sano ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita sina sano ?
Tama haaskaa homorikieli.
- Anonyymi
Nyt pääsee luistelemaan! Kentät on avattu!
- Anonyymi
Sinula tiuka laki paassa. Ottaa poijes ja lousemppi iso laki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789