Mitä sinulle sellainen nimittely kertoo tyypistä?
Onko oikein nimittää edes seksityöntekijää huoraksi?
Arvostatko huorittelijaa ?
122
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sano mitään ja hän puhuu totta kun sanoo tinderitytöstä oikeilla sanoilla niin ei tinderityttöä voi sanoa kunnon naiseksi
- Anonyymi
Pienimunaisia sovinisteja.
- Anonyymi
Useimmille lainsäätäjille työ on tuntematon.
Sinäkin kun keskittyisit enemmän läheisiin ihmisiin, etkä turhan päiväisyyksiin palstalla ja omien harrastustesi parissa, ei ehkä tyttäresikään lähtisi toiselle puolen Suomea. Niin makaa kuin petaa.
No arvelinkin, että liian monimutkainen aloitus sinulle. Mutta kiva kun yritit/ylitit itsesi.
Reippaasta toiminnasta tarra Pummille.
Tikkari 🍭 ole hyvä.Disse kirjoitti:
No arvelinkin, että liian monimutkainen aloitus sinulle. Mutta kiva kun yritit/ylitit itsesi.
Reippaasta toiminnasta tarra Pummille.
Tikkari 🍭 ole hyvä.😇
🙏 Kiitos. 😂Disse kirjoitti:
Kyllä vähemmistöjäkin pitää tsempata. 😊👌
Sinähän siitä tiedät, tätisetä. Lapsille terveisiä. Ei kun ai niin, nehän asuu toisella puolen Suomea 😂
Pummi kirjoitti:
Sinähän siitä tiedät, tätisetä. Lapsille terveisiä. Ei kun ai niin, nehän asuu toisella puolen Suomea 😂
Toinen rouskuttaa hapankorppua tuossa viiden metrin päässä ja toisellekin toivottelin aamulla hyviä aamuja puolintoisin.
Mutta jätän toivottamatta terveiset. Ei näe niillä minkäänlaista arvoa heille. 😊
Mutta sinulla tuntuu olevan selkeästi paha olla... meinasitko tehdä sille jotain?Disse kirjoitti:
Toinen rouskuttaa hapankorppua tuossa viiden metrin päässä ja toisellekin toivottelin aamulla hyviä aamuja puolintoisin.
Mutta jätän toivottamatta terveiset. Ei näe niillä minkäänlaista arvoa heille. 😊
Mutta sinulla tuntuu olevan selkeästi paha olla... meinasitko tehdä sille jotain?Ei ole, mutta sinulla tuntuu olevan. Voi Tissukkaa. Pitää roikkua minun koivessani kun omat lapset jättää. Entä jos keskittyisit oleman heille isä? Vielä ei ole myöhäistä.
Pummi kirjoitti:
Ei ole, mutta sinulla tuntuu olevan. Voi Tissukkaa. Pitää roikkua minun koivessani kun omat lapset jättää. Entä jos keskittyisit oleman heille isä? Vielä ei ole myöhäistä.
En minä sinuun keskity. Vastailen vaan vellikellossa näkyviin vastauksiin, jos on vastattavaa...
Mutta hyvä jos sulla sittenkin kaikki hyvin... hyvää viikoloppua sitten.Disse kirjoitti:
En minä sinuun keskity. Vastailen vaan vellikellossa näkyviin vastauksiin, jos on vastattavaa...
Mutta hyvä jos sulla sittenkin kaikki hyvin... hyvää viikoloppua sitten.Sittenhän sinä voit jättää minut rauhaan. Haluan vain palstailla rauhassa ilman, että kukaan hönkii niskaan. Jes nautitaan viikonlopusta.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Sittenhän sinä voit jättää minut rauhaan. Haluan vain palstailla rauhassa ilman, että kukaan hönkii niskaan. Jes nautitaan viikonlopusta.
Miksi tulit Dissen aloitukseen roikkumaan Dissessä?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulit Dissen aloitukseen roikkumaan Dissessä?
Disse alkoi ensin roikkumaan minussa, siksi. Miksi sinä roikut minussa?
Naisviha on sellaista lähi-itäläistä kulttuuriperintöämme.
Aika huvittavaa itse asiassa, kuinka samanlaiset arvot tyypillinen persu ja tyypillinen irakilainen mies jakavat. ; )- Anonyymi
Siinäkö onkin perimmäinen syy persujen vihamielisyyteen: he oikeasti pelkäävät mamujen vievän heidän paikkansa suurimpina huorittelijoina.
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkö onkin perimmäinen syy persujen vihamielisyyteen: he oikeasti pelkäävät mamujen vievän heidän paikkansa suurimpina huorittelijoina.
Ainahan toisiaan ideologisesti lähimpänä olevat ovat vihanneet toisiaan eniten. Muistellaan vaan, kuinka kristittyjen erilaiset vivahteet ovat mätkineet toisiaan kautta vuosisatojen. Ulkopuolinen ei havaitsisi äkkipäätä mitään eroa uskon sävyissä.
Ulkopuolisen mielestä esimerkiksi kommunisti ja natsi tulisivat erinomaisesti toimeen keskenään, samoin persu ja irakki: heillä on niin paljon yhteistä. ; )- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ainahan toisiaan ideologisesti lähimpänä olevat ovat vihanneet toisiaan eniten. Muistellaan vaan, kuinka kristittyjen erilaiset vivahteet ovat mätkineet toisiaan kautta vuosisatojen. Ulkopuolinen ei havaitsisi äkkipäätä mitään eroa uskon sävyissä.
Ulkopuolisen mielestä esimerkiksi kommunisti ja natsi tulisivat erinomaisesti toimeen keskenään, samoin persu ja irakki: heillä on niin paljon yhteistä. ; )Peukku tälle mielipiteelle!
- Anonyymi
Niin totta.
Minusta jos huorittelija olisi koira, hän pökittäisi huoritellun kohteen koipea. Se on uroskoirien tapa alistaa...
Tämä tapa on vähintään yhtä huvittava. Lähes yhtä alkeellista.- Anonyymi
Miesten alinta kastia, lähinnä ätmejä.
- Anonyymi
White trashia. Yrittävät nostaa omaa arvoaan alentamalla naisia. Yleensä myös rasisteja.
- Anonyymi
Miksi huoraa ei saisi sanoa huoraksi? Sanotaanhan täällä ätmejäkin ätmeiksi.
- Anonyymi
Miksi tulisi sanoa huoraksi?
Ulkomailla käytetään yleisesti sanaa money girl, siinä on jotain totuutta sille minkä vuoksi jotkut harvat naiset ovat päätyneet tekemään kyseistä toimintaa. Syitä on monia ja osa syistä todella jaloja. Halutaan auttaa perhettä, omia lapsia jne. Jokaisessa paikassa asiat eivät ole niin hyvin mitä Suomessa ja silti Suomessakin jotkut naiset päätyvät tuohon rahanlähteeseen vaikka sosiaaliturva on tasolla joka ei siihen pakottaisi? He ovatkin niitä jotka arvostavat rahan aika korkealle omassa elämässään ja sen mitä rahalla voi saada.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomailla käytetään yleisesti sanaa money girl, siinä on jotain totuutta sille minkä vuoksi jotkut harvat naiset ovat päätyneet tekemään kyseistä toimintaa. Syitä on monia ja osa syistä todella jaloja. Halutaan auttaa perhettä, omia lapsia jne. Jokaisessa paikassa asiat eivät ole niin hyvin mitä Suomessa ja silti Suomessakin jotkut naiset päätyvät tuohon rahanlähteeseen vaikka sosiaaliturva on tasolla joka ei siihen pakottaisi? He ovatkin niitä jotka arvostavat rahan aika korkealle omassa elämässään ja sen mitä rahalla voi saada.
AsianVierestäEi se asia siitä silti miksikään muutu. Jos huoraa, on huora, vaikka kuin kauniin nimen sille keksisi.
Minusta on joskus jotkut naiset todenneet, että olen aika huora mieheksi. En ole ottanut siitä nokkiini. Ja sitäpaitsi todellisessa elämässä naiset huorittelee naisia paljon enemmän kuin miehet. Täällä jotkut naiset vaan näyttäisi pahoittavan siitä mielensä. - Anonyymi
Huorittelijaa saa ainakin sanoa huorittelijaksi, sillä sitähän te olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäNiiin? Ja sinunko mielestä raha on korkeimmalla korokkeella elämässä.. ja heidän elämässä? Se että elääksensä köyhissä oloissa myy itseään on ymmärrettävää, mutta että rahan vuoksi tai sen että arvostaa rahaa,niin on arvot aika alhaiset💎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiin? Ja sinunko mielestä raha on korkeimmalla korokkeella elämässä.. ja heidän elämässä? Se että elääksensä köyhissä oloissa myy itseään on ymmärrettävää, mutta että rahan vuoksi tai sen että arvostaa rahaa,niin on arvot aika alhaiset💎
En ala moralisoimaan toisten ihmisten tekemiä valintoja. Suomi on vapaa maa, jopa tässä aihepiirissä.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ala moralisoimaan toisten ihmisten tekemiä valintoja. Suomi on vapaa maa, jopa tässä aihepiirissä.
AsianVierestäNo et tietty niin kun käyttäjäkuntaa olet. 💎
- Anonyymi
Tietysti arvostan, onhan huorittelijalla arvot ja moraali kohdallaan.
- Anonyymi
NAL:n linja on oikea ja kestävä
Ei se ainakaan minulle ole mitään ihmisestä kertonut. Se vain on hänen tapansa ilmaista itseään. Jos henkilö usein huorittelee niin aika usein töissä pomollakin on sitten oma nimityksensä ja jääkiekkotuomarilla omansa.
Toinen taas voi puhua yleensä yöaikana verovapaata lisäansioita hankkivasta ihmisestä, organisaatiossa ylempänä olevasta huonon henkilöstöjohtamisen hallitsevasta henkilöstä ja jääkiekko-ottelussakin tyytyy toteamaan että mahtoiko tuomarin tulkinta olla oikein.
Minusta enemmän kuin toisten alistamista tässä on kyse sen oman paikan hakemisesta yhteisössä. Vedetään vähän yli ja jos se sopii siihen yhteisöön niin hyvä mutta siitä voi ottaa kohti sievempää ilmaisua.
Yksi yleishuomio on näistä karkeamman kielen käyttäjistä tullut. Kun on neuvotteluissa oltu niin näistä tulee miltei mykkiä. Sen verran fiksuja ovat onneksi ollet että tajuavat että heidän ilmaisuillaan on vaikea luoda kompromisseja.Disse kirjoitti:
No mölyämisellä saa porukan kiinnostumaan mölyämisestä, ei asiasta.
Mölyäminen on yksi tapa saada huomio puhujaan jolloin voi aloittaa asiasta puhumisen.
M184 kirjoitti:
Mölyäminen on yksi tapa saada huomio puhujaan jolloin voi aloittaa asiasta puhumisen.
Tai karkoittaa kerralla halut joltain jutella enää mistään...
Veikkaan, että löytyy vaikka mitä parempia tapoja saada huomio.Disse kirjoitti:
Tai karkoittaa kerralla halut joltain jutella enää mistään...
Veikkaan, että löytyy vaikka mitä parempia tapoja saada huomio.Yksi tapa tuo on muiden joukossa. Eri tilanteisiin ja eri ryhmiin tehoaa eri keinot.
- Anonyymi
M184 kirjoitti:
Tuollaisella mölyämisellä alentaa itsensä niin paljon ettei itse asiaan kiinnitetä enää edes huomiota.
M184 kirjoitti:
Yksi tapa tuo on muiden joukossa. Eri tilanteisiin ja eri ryhmiin tehoaa eri keinot.
Joskus eräs vanhempi mies sanoi minulle, ettei lapsille tarvitse huutaa ja pidin sitä liki mahdottomana asiana, kun omia en saanut mitenkään villiintymisvaiheesta rauhoittumaan joskus kun ne oli 3-5 vuotiaita ja perjantaisessa sokerihumalassa...
Mutta jälkeenpäin kun olen tosiaan löytänyt itsestäni työkaluja itselle, olisin osannut olla huutamaton isä heille. Tuo mies oli täysin oikeassa.
Nimittelylle, huutamiselle, räyhäämiselle ja nälvimiselle on vaihtoehtoja aina. Ne on niitä varten, joilla ei ole työkaluja enää repussaan.Disse kirjoitti:
Joskus eräs vanhempi mies sanoi minulle, ettei lapsille tarvitse huutaa ja pidin sitä liki mahdottomana asiana, kun omia en saanut mitenkään villiintymisvaiheesta rauhoittumaan joskus kun ne oli 3-5 vuotiaita ja perjantaisessa sokerihumalassa...
Mutta jälkeenpäin kun olen tosiaan löytänyt itsestäni työkaluja itselle, olisin osannut olla huutamaton isä heille. Tuo mies oli täysin oikeassa.
Nimittelylle, huutamiselle, räyhäämiselle ja nälvimiselle on vaihtoehtoja aina. Ne on niitä varten, joilla ei ole työkaluja enää repussaan.Meillä oli aikanaan firmassa meneillä neuvottelut joiden tarkoistus oli tukitoimintojen ulkoistus. Itse olin neuvotteluissa mukana ja käväisin taukopaikalla sitten tunnelmia kyselemässä. Kuten arvasin niin nämä kovaäänisimmät sitten aloittivat ja jos siitä puheesta jätti sättimiset pois niin hirveästi ei jäänyt jäljelle.
Olisin toki voinut lähteä pois tai jättää heidät huomiotta mutta kirjasin kuitenkin heidän ajatukset muistiin ihan kuin niiden muidenkin. Ehkä heidän ilmaisukykynsä nyt oli hieman kulmikkaampi kuin useimpien mutta en minä heidän mielipidettään siellä taustalla väheksynyt.
Itsekseen toivoin kyllä että sama kielenkäyttö ei jatku kotona, ainakaan sillä toisella jolla oli paineilmalaitteet autotallissa ja auttoi muita renkaidenvaihdossa ilman korvausta.M184 kirjoitti:
Meillä oli aikanaan firmassa meneillä neuvottelut joiden tarkoistus oli tukitoimintojen ulkoistus. Itse olin neuvotteluissa mukana ja käväisin taukopaikalla sitten tunnelmia kyselemässä. Kuten arvasin niin nämä kovaäänisimmät sitten aloittivat ja jos siitä puheesta jätti sättimiset pois niin hirveästi ei jäänyt jäljelle.
Olisin toki voinut lähteä pois tai jättää heidät huomiotta mutta kirjasin kuitenkin heidän ajatukset muistiin ihan kuin niiden muidenkin. Ehkä heidän ilmaisukykynsä nyt oli hieman kulmikkaampi kuin useimpien mutta en minä heidän mielipidettään siellä taustalla väheksynyt.
Itsekseen toivoin kyllä että sama kielenkäyttö ei jatku kotona, ainakaan sillä toisella jolla oli paineilmalaitteet autotallissa ja auttoi muita renkaidenvaihdossa ilman korvausta.On ihmisiä, jotka osaa kuunnella, vaikka toinen miten paasais pahanpäiväisesti. Se on upeaa... Mutta heitä on harvassa.
Meillä oli huono työnjohtaja. Hänestä mainittiin useasti, mutta mitään ei tapahtunut, alettiin jo turhautua ja suorastaan haukuttiin häntä jo.
Jossain vaiheessa mulla meni hermot töissä häneen. Olin jo tekemässä hänestä kantelua toimitusjohtajalle asti. Mutta maltoin mieleni ja pein parin viikon loman. Siellä lomalla keksin, että laitan sähköpostin projektipäällikölle, missä selitän asian asiallisesti ja kerroin mitä täällä työpaikalla on olla hänen alaisuudessaan. 15 min ja hän vastasi, että muutos tulossa tähän. Muutaman viikon päästä meille esiteltiin uusi työnjohtaja.
Btw. Vanhempi työnjohtaja ei ollut mulkku, hän vaan ei osannut sanoa ei, kun hänelle mätettiin töitä, joita hän ei osannut tehdä. Oli varmasti palvelus hänellekin päästä pois.Disse kirjoitti:
On ihmisiä, jotka osaa kuunnella, vaikka toinen miten paasais pahanpäiväisesti. Se on upeaa... Mutta heitä on harvassa.
Meillä oli huono työnjohtaja. Hänestä mainittiin useasti, mutta mitään ei tapahtunut, alettiin jo turhautua ja suorastaan haukuttiin häntä jo.
Jossain vaiheessa mulla meni hermot töissä häneen. Olin jo tekemässä hänestä kantelua toimitusjohtajalle asti. Mutta maltoin mieleni ja pein parin viikon loman. Siellä lomalla keksin, että laitan sähköpostin projektipäällikölle, missä selitän asian asiallisesti ja kerroin mitä täällä työpaikalla on olla hänen alaisuudessaan. 15 min ja hän vastasi, että muutos tulossa tähän. Muutaman viikon päästä meille esiteltiin uusi työnjohtaja.
Btw. Vanhempi työnjohtaja ei ollut mulkku, hän vaan ei osannut sanoa ei, kun hänelle mätettiin töitä, joita hän ei osannut tehdä. Oli varmasti palvelus hänellekin päästä pois.Fiksusti toimittu. Sähköposti on siitä hyvä että jää jälki myöhempiin hetkiin.
Semmoinen tuli tuosta mieleen että onko teillä työsuojeluvaltuutettu tai pääluottamusmies jonka kautta tämän viestin olisi voinut välittää?M184 kirjoitti:
Fiksusti toimittu. Sähköposti on siitä hyvä että jää jälki myöhempiin hetkiin.
Semmoinen tuli tuosta mieleen että onko teillä työsuojeluvaltuutettu tai pääluottamusmies jonka kautta tämän viestin olisi voinut välittää?Ois kai niitä löytynyt, mutta asemapaikat on ihan eri kaupungeissa... Ollaan vähän syrjässä kaikesta.
Mutta tosi hyvä tuo kirjoittamalla asioiden esitys. Voi miettiä rauhassa ja tosiaan jää jälki. Löytyy vieläkin kaikki.
Mutta aina pitäis koettaa muistaa mikä on se tärkein...silloin voi vaikka odottaa sen oikeamman hetken ja kirjoittaa ajatuksella, ei tunteen pauhulla sen kritiikin. Jälkeenpäin ymmärrän meidän turhautumisenkin... kokoajan luvattiin ja luvattiin, mutta mikään ei muuttunut. Ja se äityi jo rumaksi...eräässä palaverissa, missä työnjohtaja ei onneksi ollut paikalla, sanoin, että etsikää sille jotain klemmarinlajittelua, ei se näitä hommia osaa. Sellainen vaan kuullostaa pahalta toisen esimiehen korvaan, vaikka totta osin olikin..
Mutta täysin erilainen palaute tuli asialliseen viestiin ja 15 min.... se on nopea...Disse kirjoitti:
Ois kai niitä löytynyt, mutta asemapaikat on ihan eri kaupungeissa... Ollaan vähän syrjässä kaikesta.
Mutta tosi hyvä tuo kirjoittamalla asioiden esitys. Voi miettiä rauhassa ja tosiaan jää jälki. Löytyy vieläkin kaikki.
Mutta aina pitäis koettaa muistaa mikä on se tärkein...silloin voi vaikka odottaa sen oikeamman hetken ja kirjoittaa ajatuksella, ei tunteen pauhulla sen kritiikin. Jälkeenpäin ymmärrän meidän turhautumisenkin... kokoajan luvattiin ja luvattiin, mutta mikään ei muuttunut. Ja se äityi jo rumaksi...eräässä palaverissa, missä työnjohtaja ei onneksi ollut paikalla, sanoin, että etsikää sille jotain klemmarinlajittelua, ei se näitä hommia osaa. Sellainen vaan kuullostaa pahalta toisen esimiehen korvaan, vaikka totta osin olikin..
Mutta täysin erilainen palaute tuli asialliseen viestiin ja 15 min.... se on nopea...Jep. Itse kun joskus tsv ja plm:n tuuraajana niin näitä juuri tuli eteen. Vähän semmoisena filtterinä siinä välillä oli työntekijöiden ja pomojen välissä. Toki erittäin kasvattavaa hommaa; suosittelen kaikille.
M184 kirjoitti:
Jep. Itse kun joskus tsv ja plm:n tuuraajana niin näitä juuri tuli eteen. Vähän semmoisena filtterinä siinä välillä oli työntekijöiden ja pomojen välissä. Toki erittäin kasvattavaa hommaa; suosittelen kaikille.
No siskoni myös manaa, että työnjohtaja ei kuuntele heitä. Päättää mielivaltaisesti asioita, vaikka ei edes tiedä kentällä tapahtuvasta kaikkea.
Nykyään työnjohtajan aika menee usein ihan papereitten pyörittelyksi, ei monikaan oikeasti tiedä/kerkeä itse ns. ”kentälle”. Sitten jos ei luonto anna periksi kuunnella työntekijää/-jöitä, päätökset ei ole käytännön tasolla hyviä.
Monessa työpaikassa tämä kommunikaatio-ongelma on merkittävin syy työhyvinvointiin. Luulisin...Disse kirjoitti:
No siskoni myös manaa, että työnjohtaja ei kuuntele heitä. Päättää mielivaltaisesti asioita, vaikka ei edes tiedä kentällä tapahtuvasta kaikkea.
Nykyään työnjohtajan aika menee usein ihan papereitten pyörittelyksi, ei monikaan oikeasti tiedä/kerkeä itse ns. ”kentälle”. Sitten jos ei luonto anna periksi kuunnella työntekijää/-jöitä, päätökset ei ole käytännön tasolla hyviä.
Monessa työpaikassa tämä kommunikaatio-ongelma on merkittävin syy työhyvinvointiin. Luulisin...Hyvin yleistä. Minusta tehtiin erittäin suuri virhe kun aikanaan teknikkokoulutus ajettiin alas. Nyt insinööreistä tulee myös työnjohtajia; ja anteeksi nyt vaan kaikki insinöörit mutta minun ja monen muunkin näkemys on että te olette parhainmillanne suunnittelupuolella.
Ennen ne motivoituneet työntekijät jatkokouluttautuivat teknikoksi jolloin näkemys kenttätyöstä oli eri tasolla. Lisäksi näillä ei ollut uskottavuusongelmaa.M184 kirjoitti:
Hyvin yleistä. Minusta tehtiin erittäin suuri virhe kun aikanaan teknikkokoulutus ajettiin alas. Nyt insinööreistä tulee myös työnjohtajia; ja anteeksi nyt vaan kaikki insinöörit mutta minun ja monen muunkin näkemys on että te olette parhainmillanne suunnittelupuolella.
Ennen ne motivoituneet työntekijät jatkokouluttautuivat teknikoksi jolloin näkemys kenttätyöstä oli eri tasolla. Lisäksi näillä ei ollut uskottavuusongelmaa.No totta.
Naisvaltaisilla aloilla itse olen huomaavani, että työnjohtajalla pitää olla todella jämäkkä linja, mutta välillä se taitaa mennä yli.
Olen monia naisvaltaisen alan naistyönjohtajia tavannut, niin heillä on työt kokoajan mielessä, vapaa-ajallakin. He ovat empaattisia, mutta rajan vetäminen on monesti heillä vaikeaa. Tosin on se monella miespuolisellakin.
- Anonyymi
En arvosta.
Itseäni ei ko. sana suuremmin haittaa. Se on yksi niitä sanoja, joilla on juuri niin paljon arvoa kuin niille antaa. Haukkujia en kuitenkaan arvosta pennin vertaa. Kertoo paljon ihmisestä, jos on tarpeen moisia sanoja toisista ihmisistä käyttää. - Anonyymi
Jos Jeesus kysyisi missä viranomaisesi ovat nyt, mitäpä sanoisitte?
- Anonyymi
Lutka on parempi sana kuvaamaan vakiintuneen parisuhteen ulkopuolella pillua jakelevasta naisesta.
- Anonyymi
Minua on huoritelleet vain toiset naiset, tai tytöt ennemminkin sekä äitipuoleni. He ovat varmaan mielestään sitten hyviä naisia toisin kuin minä.
- Anonyymi
Tästä keskustelusta tulee mieleen se, kun rasistit aikoinaan kyselivät miksei n****riä saa sanoa n*****riksi.
Joillekin katsos se on tärkeää. Epäilemättä samat tyypit kyseessä. - Anonyymi
Pitäisikö tuon naisten ottaa kohteliaisuutena koska kyllä minulla on ollut pääosin vain pelkkiä hyviä muistoja raha tytöistä. Auttaneet minua syvinä mentaalisten hädän hetkinä kun olin vielä enemmän sekaisin mitä nyt olen:)
Harhailevana jonkun kosketus voi jopa pelastaa?
AsianVierestä - Anonyymi
siinä paha missä mainitaan. :)
- Anonyymi
Mitäs pahaa tuossa on?
Elämässä pitää olla monenlaisia kokemuksia, ei harmita sitten vanhana kun ei jotain olisi kokenut.
AsianVierestä
- Anonyymi
Huora sanan etymologia, germaaninen laina, jonka juuret latinan sanassa carus, viiva aan päällä, rakas, kallis, haluttu.
- Anonyymi
Ja sitähän he ovat, hyvä lainaus.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitähän he ovat, hyvä lainaus.
AsianVierestäToisille totuus on tämä.toisille tuo. Toinen näkee rahan ja himon.feikin.toinen vaatimattomuuden ja rakkauden. Aidon.💎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisille totuus on tämä.toisille tuo. Toinen näkee rahan ja himon.feikin.toinen vaatimattomuuden ja rakkauden. Aidon.💎
Mies on tyhmä jos odottaa rahatytön rakastuvan. Maailmaa kiertäneenä heikkona ihmisenä voin kertoa että heihin voi ihastua. He ovat normaaleja naisia jotka ovat valinneet tien jota kulkevat ja sillä tiellä ei ole aikaa yhdelle miehelle. Kuitenkin olen saanut olla ystävä muutaan kanssa ja se tarkoittaa sitä ettei yhteisestä ajasta laskuteta. Mennään syvempiin asioihin ja ollaan kuten normaalit ihmiset ruokapöydässä jutellen samoja asioita.
Iseäni ärsyttää ajatus missä ns. "huora" olisi irtaantunut jostain normaalista. He kun ovat ihan tavallisia naisia toiveineen ja tarpeineen kuten toisetkin ovat. Se mitä he tekevät ei tee heistä sen huonopia mitä muistakaan naisista. Itse asiassa pitäisin muutamaa rahatyttöä jopa erittäin hyvänä vaimo vaihtoehtona syvine tuntemuksineen.
Ne jotka eivät koe tai ymmärrä, ovat niitä jotka eivät mitään ole omassa elämässä kokeneet. Moraalisoivat ilman pohjaa omassa elämässä, ja jos sellainen olisi on lyhyt yksipuolinen käsitys kokonaisuudesta.
Arvostanko "huoria", kyllä aivan samalla tavalla mitä Prisman myyjää.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on tyhmä jos odottaa rahatytön rakastuvan. Maailmaa kiertäneenä heikkona ihmisenä voin kertoa että heihin voi ihastua. He ovat normaaleja naisia jotka ovat valinneet tien jota kulkevat ja sillä tiellä ei ole aikaa yhdelle miehelle. Kuitenkin olen saanut olla ystävä muutaan kanssa ja se tarkoittaa sitä ettei yhteisestä ajasta laskuteta. Mennään syvempiin asioihin ja ollaan kuten normaalit ihmiset ruokapöydässä jutellen samoja asioita.
Iseäni ärsyttää ajatus missä ns. "huora" olisi irtaantunut jostain normaalista. He kun ovat ihan tavallisia naisia toiveineen ja tarpeineen kuten toisetkin ovat. Se mitä he tekevät ei tee heistä sen huonopia mitä muistakaan naisista. Itse asiassa pitäisin muutamaa rahatyttöä jopa erittäin hyvänä vaimo vaihtoehtona syvine tuntemuksineen.
Ne jotka eivät koe tai ymmärrä, ovat niitä jotka eivät mitään ole omassa elämässä kokeneet. Moraalisoivat ilman pohjaa omassa elämässä, ja jos sellainen olisi on lyhyt yksipuolinen käsitys kokonaisuudesta.
AsianVierestäNo joo. Tavallaan ymmärränkin. Olisin helpolla elintason noston saavuttanut jos olisin rahastanut.joku sanoiki joskus että tyhmä olet jos rahatta annat😄jotenki silti olen tyytyväisempi tähän raatamiseen .kuin että olisin siten tehnyt.verot olen maksanut ja rehellisesti elantoni ansainnut.mikä ei kestä päivänvaloa ..jotain mätää siinä on.💎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo. Tavallaan ymmärränkin. Olisin helpolla elintason noston saavuttanut jos olisin rahastanut.joku sanoiki joskus että tyhmä olet jos rahatta annat😄jotenki silti olen tyytyväisempi tähän raatamiseen .kuin että olisin siten tehnyt.verot olen maksanut ja rehellisesti elantoni ansainnut.mikä ei kestä päivänvaloa ..jotain mätää siinä on.💎
Naiset ovat aina naisia, tekivätpä he mitä tahansa. Jokaiseen voi jopa ihastua, tekivätpä he mitä tahansa. Ei minulla muuta tähän aiheeseen.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ovat aina naisia, tekivätpä he mitä tahansa. Jokaiseen voi jopa ihastua, tekivätpä he mitä tahansa. Ei minulla muuta tähän aiheeseen.
AsianVierestäTai jos yhden biisin heittäisi henkilöille joiden se sadas kerta voi tuntua seuraavalta...
https://www.youtube.com/watch?v=TeoL4WtjdqA
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäEn voisi kuvitella rakastuvani huoramieheen. Ajatus puistattaa.
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäNo kai rahatytöt voi rakastua siinä missä muutkin. Mietin vaan, että miten siinä hommassa paatuu?
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
No kai rahatytöt voi rakastua siinä missä muutkin. Mietin vaan, että miten siinä hommassa paatuu?
Onko rahamiehet sitten huoramiehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestä”Prisman myyjää”
On siis tietty ammattikunta, jonka rinnastat huoran kanssa. Ilmeisesti muut ammatit ovat ylempänä sinun arvoasteikossasi.
No en arvosta. Tokihan jotkut ammattilaiset käyttävät itsestään itsekin huora nimitystä, niin ihmekkö tuo jos muutkin.
Ikivanhat juuret nimityksessä. Ilotyttö on sana, jota tulee käytettyä huoran sijasta.- Anonyymi
Perustuslaillisten vastauksia?
- Anonyymi
Persujahan nämä on.
- Anonyymi
Tyypistä 5. https://www.youtube.com/watch?v=8EdxM72EZ94
- Anonyymi
Hän on rakkauden ammattilainen https://www.youtube.com/watch?v=ZybOf_jprv0
- Anonyymi
Mutta ei tee sitä työkseen. !
- Anonyymi
Haukkuma nimiä on monia, onko niiden käyttäjä koskaan arvostuksen arvoinen? Jotkut voivat olla toisinaan aiheellisiakin? Aina se kertoo kuitenkin jotain niiden käyttäjästä, harvemmin mitään myönteistä. Näin koen.
- Anonyymi
Kiusaajat ovat kaikki yhtä ala-arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajat ovat kaikki yhtä ala-arvoisia.
Mielenvikaisten turhautumisen purkamista? Syyllinen löytyy monesti haukkujasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenvikaisten turhautumisen purkamista? Syyllinen löytyy monesti haukkujasta.
Sitä ainakin tällä palstalla.
- Anonyymi
En arvosta.
- Anonyymi
Vapaata seksiä harrastava tai puolisoaan pettävää miestä taas sanotaan huoripukiksi, mutta tätä nimitystä ei käytetä miehillä maksullista seksiä tarjoavista. Miesseuralainen on toyboy, mieshuora, escort, ei negatiivista sävyä, edes tuossa mieshuora sanassa. Naisten seksuaalinen vapautuminen välillä juhlistettava asia, välillä alimpaan helvettiin manaamisen syy.
- Anonyymi
En arvosta. Kummallinen arvomaailma mitata ensisijassa jonkun seksuaalikäyttäytymistä josta ei varmaan edes tiedä mitään.
- Anonyymi
Perussuomalaiset
Koetko koronarokotteen henkilökohtaisena asiana?
Anonyymi
Tänään 15:06
Ilmoita
Laumasuoja ei muodostu, jos ei rokotetta ri oteta isänmaan hengessä, kaikki yhdessä ja yksi kaikkien puolesta.
9
<50 - Anonyymi
Ihan ensimmäisenä tulee ymmärtää miten käyttäydytään, eli päin naamaa ei pidä ketään huoritella, mutta taas jos yleisellä keskustelupalstalla jutellaan jostain anonyyminaisesta, joka on vaikka iltiksen jutussa kertonut paneskelleensa ympäri ämpäri on ihan ok käyttää siitä nimitystä lutka tai huora koska sitähän se on.
Etkös itse ihan vähän aikaa sitten jossain ketjussa kehunut kuinka sanot suoraan? Minusta teissä suoraan sanojissa on se vika että ette ymmärrä ottaa tilanteita ja ihmisten tunteita huomioon, lauotte mitä tahansa ilkeyksiä enempää ajattelematta ja sitten taas näissä yleisissä keskuteluissa teidän mielestä pitäisi väittää täysin päinvastaista kuin asia on, horosta pitäisi leipoa hieno nainen vaikkei se mitenkään ole mahdollista.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Harmis siinä neuvoo kaltaisiaan miten huoritella naisia "oikein". Hehheh.
No ensinnäkin tein tämän aloituksen ihan siksi, että joku anonyymi ei saanut tehtyä tätä aloitusta ja pyysi minua tekemään tämän.
Ja tuohon määritykseen...
"mutta taas jos yleisellä keskustelupalstalla jutellaan jostain anonyyminaisesta, joka on vaikka iltiksen jutussa kertonut paneskelleensa ympäri ämpäri on ihan ok käyttää siitä nimitystä lutka tai huora koska sitähän se on."
Ei kukaan siellä täällä paneskeleva ole mikään tuollainen... Ei edes seksityöläinen. Se on herjaus ja alistustyylinen ilmaisu... Vastaavia ei käytetä oikeastaan miehistä. Ja se on totuus...Jos tarvitsee käyttää nimitystä lutka tai huora, niin se ei osoita mitään muuta kuin verbaalista kyvyttömyyttä. Jos joku kertoo julkisesti paneskelleensa ympäri ämpäri (ilmeisesti maksua ottamatta), niin se ei tee siitä ihmisestä vielä lutkaa tai huoraa, vaan ainoastaan niiden termien käyttäjästä joko lahjattoman tai tietämättömän, pahimmillaan molempia.
Se, ettei osaa tai halua käyttää kuin halventavia termejä toisesta ihmisestä kertoo aika paljon sitä terminologiaa viljelevästä henkilöstä. Sitäkin kannattaa miettiä, koska et ole ainostaan sitä mitä teet, vaan myös sitä mitä sanot, on se sitten sanallsita tai kirjallista ilmaisua.
Suoraan sanomisen kappaleeseen en ota kantaa, se on teidän kahden välinen asia.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ensinnäkin tein tämän aloituksen ihan siksi, että joku anonyymi ei saanut tehtyä tätä aloitusta ja pyysi minua tekemään tämän.
Ja tuohon määritykseen...
"mutta taas jos yleisellä keskustelupalstalla jutellaan jostain anonyyminaisesta, joka on vaikka iltiksen jutussa kertonut paneskelleensa ympäri ämpäri on ihan ok käyttää siitä nimitystä lutka tai huora koska sitähän se on."
Ei kukaan siellä täällä paneskeleva ole mikään tuollainen... Ei edes seksityöläinen. Se on herjaus ja alistustyylinen ilmaisu... Vastaavia ei käytetä oikeastaan miehistä. Ja se on totuus..."Ei kukaan siellä täällä paneskeleva ole mikään tuollainen"
No mikä se sitten on? kerro mikä olisi sinusta parempi nimitys ympäriinsä paneskelevalle lutkailijalle kuin lutka?
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
"Ei kukaan siellä täällä paneskeleva ole mikään tuollainen"
No mikä se sitten on? kerro mikä olisi sinusta parempi nimitys ympäriinsä paneskelevalle lutkailijalle kuin lutka?
-harmiseikirj-Tarviikos sitä nimittää miksikään? Miksikäs nimitetään miestä, joka ei ole ollut seksuaalisessa suhteessa yhteenkään naiseen? Ja jos häntä kutsutaan joksikin sen vuoksi niin miksi? Eikö hän ole ihan ihminen? Vaikka Reino.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei kukaan siellä täällä paneskeleva ole mikään tuollainen"
-harmiseikirj-Koskeeko tuo nimittely myös ympäriinsä paneskelevia miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskeeko tuo nimittely myös ympäriinsä paneskelevia miehiä?
Se on sitten mieslutka. ei minua ainakaan haittaa jos ympäriinsä paneskelevasta miehestä sellaista nimitystä käytetään, sellaista jota haittaa on varmaan sen nimityksen ansainnut.
-harmiseikirj-
Sun pitäis Disse ihan oikeasti olla tekemässä juttuja lehtiin tai vähintäänkin antamassa niihin ideoita ja luomassa otsikoita. Et oo ikinä miettiny sellasta?
Ei kai sitä voi arvostaa, kun pohjimmiltaan kyse on kuitenkin halventavasta nimityksestä tai ainakin tarkoituksesta arvostella toista tahoa. Ni en arvosta.
Se nimittely sinällään ei kerro itselleni mitään sitä käyttävästä tahosta, mutta käyttelyn kohteet suhteessa itse koettuun todellisuuteen voivat kertoa paljonkin. Jos nimitystä käytetään alan ammattilaiseen, niin nimitys on sinällään oikealla suunnalla, jos kohta pitäisin muunlaisia titteleitä soveliaampina.
Terminä huora on valitettavasti validi, tietynlaisen ammattilaisen kohdalla, joskin alatyylinen ja sinällään nykyään halventava, paljon parempiakin ammattinimikkeitä olisi helposti käytettävissä. Edelleen pidän Juicen kappaletta lainaten parhaana suomenkileisenä ilmaisuna termiä rakkauden ammattilainen. Vielä parempi voisi olla tyydytyksen tai nautinnon ammattilainen, hieman työroolin erikoistumissuunnasta riippuen.No tämä aloitus pyydettiin mun tekemään ihan testimielessä, jos tarkkoja ollaan.
Mutta samaa mieltä. Miehestä ei niinkään käytetä erikoisemmin termiä, vaan kyllä se kytketään naiseen. Ja vieläpä sellaiseen, joka ei tee sitä ammatikseen. Eikä edes tarvitse harrastaa monen kanssa seksiäkään, vaikka vaan treffata kotonaan useampaa tai olla miesystävien kanssa, hänestä saatetaan käyttää tätä termiä. Juuri tuossa Harmis yllä kertoo esimerkkiä....Iltiksessä monien kanssa ollut nainen saa nimityksekseen halventavan termin, tai jopa kaksi...
Siltikin, ettei tiedä sen ihmisen elämisestä yhtään mitään.
Ehkä nimittäjillä on vaan yksinkertaisesti niin mustavalkoinen näkemys maailmasta ja ihmisistä siellä... ??
- Anonyymi
Arvostan
- Anonyymi
Arvostan
- Anonyymi
Jääkaappi
Naisvihaajien sanastoa, eli en tietenkään avosta, kuten ei kukaan muukaan normaali ihminen. ☝️
- Anonyymi
Ärrä jäi paitsioon. Valehtelijat paljastetaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ärrä jäi paitsioon. Valehtelijat paljastetaan.
En alvosta naisia vihaavia pipipäitä. Enkä arvosta. Tuliko selväksi?
Wwuwuw kirjoitti:
Siis näitä persukkeja.. niitähän ne lähinnä on, kuten tältäkin palstalta voi todeta..
https://mobile.twitter.com/TiiaMaija/status/1272569422780170244Wwuwuw kirjoitti:
Ehkäpä voisitkin ignoorata ne ketä et arvosta.
Eipä niitä ääripään juntturoita oikein voi miksikään muuttaakaan.
Näin yhdessä keskustelussa kun se apostolipaavali uhkaili sua... ilmoititko tyypistä ylläpitoon? 🤔Disse kirjoitti:
Ehkäpä voisitkin ignoorata ne ketä et arvosta.
Eipä niitä ääripään juntturoita oikein voi miksikään muuttaakaan.
Näin yhdessä keskustelussa kun se apostolipaavali uhkaili sua... ilmoititko tyypistä ylläpitoon? 🤔En ilmoittanut.. joskus on vaan hyvä katsoa mistä nuo on oikeasti tehty..
Wwuwuw kirjoitti:
En ilmoittanut.. joskus on vaan hyvä katsoa mistä nuo on oikeasti tehty..
Huomasin kyllä että se koko aloitus pihahti pois.. Semmoiset sitten jää, joissa syytellään naisia miesten väkivallasta..
Wwuwuw kirjoitti:
En ilmoittanut.. joskus on vaan hyvä katsoa mistä nuo on oikeasti tehty..
No otitko kuitenkin näyttökuvan uhkauksesta? 🤔
Ihme hörhöjä täällä oikeasti, vaikka taitaa suurin osa olla vaan trolleja.. tuli mielee siitäkin, että liekö se kkk-mies rekannut itsensä...🤔Wwuwuw kirjoitti:
Huomasin kyllä että se koko aloitus pihahti pois.. Semmoiset sitten jää, joissa syytellään naisia miesten väkivallasta..
No kyllä tulee väkisin mieleen, että ylläpidossa on joku puritaani... työntää juuri sitä palstalle tyypillistä skeidaa ja koittaa vaikeuttaa muunlaisen mielipiteen ulostuloa...😤
Mutta mitenkäpä näitä todistat? 🤷♂️Disse kirjoitti:
No otitko kuitenkin näyttökuvan uhkauksesta? 🤔
Ihme hörhöjä täällä oikeasti, vaikka taitaa suurin osa olla vaan trolleja.. tuli mielee siitäkin, että liekö se kkk-mies rekannut itsensä...🤔No eipä tullut sitäkään tehtyä.. kaikenlaisia vajukkeja sitä on täällä tullu nähtyä.. ettei nyt jaksa kaikesta ottaa nokkiinsa..
Disse kirjoitti:
No kyllä tulee väkisin mieleen, että ylläpidossa on joku puritaani... työntää juuri sitä palstalle tyypillistä skeidaa ja koittaa vaikeuttaa muunlaisen mielipiteen ulostuloa...😤
Mutta mitenkäpä näitä todistat? 🤷♂️Niin, tai öyhökit valittaa eniten..
Wwuwuw kirjoitti:
No eipä tullut sitäkään tehtyä.. kaikenlaisia vajukkeja sitä on täällä tullu nähtyä.. ettei nyt jaksa kaikesta ottaa nokkiinsa..
Joo. Ignooraus on paras tapa.
Pitää itsekin panostaa siihen enemmän. Puskista käydään taas suht tiuhaan kimppuun. 🙄
Tein tämänkin aloituksen jonkun anomuumin puolesta, oli koittanut tehdä monta kertaa tätä, muttei mennyt kuulemma läpi, sitten teki sloituksen, että mikä palstassa vikana, niin heti meni läpi... no minä sain tehtyä ja onhan tää vielä toistaiseksi pysynyt täällä...Wwuwuw kirjoitti:
Niin, tai öyhökit valittaa eniten..
Voihan joku takapiru tietää miten tekniikka toimii, että minkä ilmoituksen kun tekee, se lähtee heti pois.
Mulla ainakin tulee niitä viestejä välillä, mitkä tulee vellikelloon, mutta se viesti on jo hävinnyt sivulta. Alle kaksi minuuttia pysyy... joko pitää tietää miten botti poistaa nopeasti, tai sitten pystyy itse poistamaan modena. 🤔- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa, no se on kyllä jännä että sinä saat täällä huudella mitä huvittaa ja banneja tulee meille asiallisesti käyttätyville ilman mitään syytä. Minä muuten siinä ketjussa mainitsin sille apostolipaavalille asiasta eli puolustin sua, en pitänyt asiallisena sen uhkailua. Mutta tosiaan, pilkkasit jopa presidenttiä ja vielä itsenäisyyspäivänä, sekin aloitus sai olla ihan rauhassa.
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Ai tynkkysiä?
- Anonyymi
En arvosta, kuten en muitakaan nimittelijöitä.
- Anonyymi
Seksityöntekijä on prostituoitu. Joka paikassa toosaansa levittelevät naiset ovat huoria, esim. Turkissa matkailevat suomalaisnaiset.
- Anonyymi
Eläköitymisestä kiivastuminen ennen aikojaan on varmaan pahasta?
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/politiikka/krista-kiuru-kiivastui-eduskunnassa-”ollaan-nyt-rehellisiä-itsellemme”-–-terävä-näpäytys-perussuomalaiselle/ar-BB1bS2mK?li=BBr5KbI
https://shoptruefit.com/lifestyle/posture-gma-fi.php?mjk=legoiioty987ty47wiu3fg7i4ifg37w6fg487w6fiy8w734gw3487ytg&affId=4E26D5BD&c1=fi&c2=gma_m45_mobile&gclid=EAIaIQobChMIxvKhv7bI7QIVgkCRBR1-uQQ1EAEYASAAEgKj7_D_BwE - Anonyymi
Synti on kansakuntien häpeä.
- Anonyymi
Pitäisi ensin tietää mitä ko. nainen oli ensin tehnyt jotta miehen käytöstä voisi arvioida.
- Anonyymi
Arvostan
- Anonyymi
Hyvää työtä
Arvostaen - Anonyymi
Aina aevoatanut huorittelujaa.
- Anonyymi
Arvostan montako kertaa vielä?
- Anonyymi
Täällä on aina outoa lukea teitä sarkasteja. Tuntuu kuin hullujen huoneessa olis kurkkaamassa. Parisuhteissaan joko epäonnistuneet tai uusia uhreja etsivät huorimukset puhuvat muista, vaikka peili kääntyy aina itseenne.
Itse puhun vain usealla uhrilla käytössä olleista miehistä joko huorimuksena tai narsistisena häirökäyttäytyjänä . Vaiko useaa uhria samaanaikaan käyttävää sarkastia,vaiko narsistia jota muiden pitää ihailla, hih hih.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832