luoteislapin jutussa 10.12 kerrottiin teinien olevan vaikeita. en tuosta kyllä teiniä yleisesti tunnistanut.
kirjottaja vihjaa otsikossa olevansa tai olleensa teinäiti-ei varmaan ole itse ollut ainaskaan.
ja kommunikaatio,siihenkin tartee kaksi osapuolta,toisella on tässä vastuu
eikä tuon luennon sisältö ole mennyt perille. kotona on vain ymmärretty elikkä hyväksytty kaikki huonot tavat.
ohjaus ja opastus on jatkuvaa-muutoskin on tarpeen
teinitkö muka tällaisia
Anonyymi
4
140
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ettei olis tietty kottarainen joka valittaa kaikista ja kaikesta oman elämänsä supersankari
- Anonyymi
Onko niitä teinejä enää?
- Anonyymi
ei näy,ainiin eihän ne liiku enää
- Anonyymi
onneks ei tämä kirjota kovin paljon juttuja,kuks nuita lukiskaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459