Lehti tietojen mukaan olis muuttanu koti seudulleen.Ny sielläkin tuiskuttaa useasti??
Ykkös Muusikko
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennusta otsikkoon..Ehkä teineille..ykkönen.
- Anonyymi
Muusikolla on kaunis ,miehekäs ääni,taitava lava karisma.sekä kova hiihtämään??
- Anonyymi
Kukka ukosmusilo? Joolupukiko?
- Anonyymi
Hoomenta,ei kinosta,ei tule vasta kaapunki.
- Anonyymi
Pitää ostaa artistin Stadion keikka lippuja 4 kpl,jos COVID-19 menee lepoon.?
- Anonyymi
Mikä ihmeen ykkös muusikko? Hah.
- Anonyymi
Antti se Suomeen palasi, Rovaniemellä pukkia halasi. Miksi hän tänne palaa, vielä homoutensakin salaa. Joku häntä sanoi parhaaksi, minä sanon lähinnä turhaksi.
- Anonyymi
Voi ei. Pysyis pois. Kakkosen miäs. Hiihtele muuvalle.
- Anonyymi
Onko hän suorittanut jo varusmiespalveluksen??jos on?Missä VRSK:sa
- Anonyymi
Antissa on enemmän miestä kuin "teissä" jotka kuvittelette olevanne MIEHIÄ.
Katsokaas Suomen tilannetta? Täällä nämä mamut vaan jatkaa ...................EIKÖS OIKEITTEN MIESTEN PITÄISI TOIMIA !! MUTTA ,kun EI ole niitä MIEHIÄ
VETERAANIT KUN NUKKUVAT POIS NIIN VIIMEINENKIN MIES ON SITTEN MENNYT ! - Anonyymi
Olis vaan pysyny siellä missä olikin,ei tänne kaivata lisää "intiaaneja."
- Anonyymi
Luotaantyöntävä tyyppi..
- Anonyymi
Ameriikan kiertueella ei nyt pääse ja tulot on alhaiset, jotenkha ei ihmetystä?
Homori veikko onko tama Anti vaiko ihan vakkava?
- Anonyymi
Anti homorimies,mina osti Antita pani bokser prisma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433564Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423121Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232840Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831927- 871527
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1101300
- 1061277
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721153Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.331005