Sinä Kari siellä Kelontekemäntie ,voisitko laittaa kirjeen minulle.Laita Lahti Hörölä.Tulee perille sillä.Olisi kiva ,kuula mitä sinulle kuuluu.Täällä se nainen ,joka kävi siellä aikoja muinoin sitten.Sama käsiala siitä ,muistat minut.Sinä joka luet tätä ,kerrotko terveisiä sille.Tunnet varmaan sen,jos vielä hengissä on.Kiitos paljon SINULLE.
Kelontekemä
4
217
Vastaukset
- Anonyymi
Sinkkiasetaatti ,C- vitamiini 2000mg,D- vitamiini 100mg syökää näitä parempi vastustuskykyä varten coronaan.Laittakaa tietoa eteenpäin joka ikiseen paikkaan koko Suomen kansa pitäisi syödä näitä.USKOKAA minua en kirjoita turhaa.
- Anonyymi
Kyllä vihreän liikkeen alkujuuret ovat itsessään natsisaksassa. Siellä jalopuutkin istutettiin hakaristin muotoon, laadittiin eläinsuojelumääräyksiä ja susi rauhoitettiin ensimmäisenä Länsi-Euroopassa. Tästä lienee tehty oikein tieteellistä tutkimusta ja jopa opinnäytetöitä.
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
13.04.2021 20:41
Pääseeköhän Satu Hassi historiaan maininnalla ”Suomen paras naispuolinen tuotannon lamauttajamestari”? Limbot ovat jo sitä luokkaa. Kukahan häntä oikein sponsoroi ja yllyttää? Isänmaallisuus on kaukana.- Anonyymi
Vihreät kiilasi mielipidemittausten 28% kärkeen Saksassa. Nouseeko Annalena #Baerbock Merkelin seuraajaksi?
Onko Annalena Baerbock, 40, Saksan seuraava liittokansleri?
Vahvassa nousukiidossa oleva vihreä puolue päätti lähteä syyskuun liittopäivävaaleihin hänen johdollaan. He uskovat, että Baerbockilla on hyvät mahdollisuudet nousta liittokansleri Angela Merkelin seuraajaksi ensimmäisenä vihreänä poliitikkona Saksan historiassa.
- Anonyymi
On samassa osoitteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026