Moi, onko kellään kokemusta noista Cliniquen kasvovesistä? Minä juuri ostin ensimmäistä kertaa eläissäni ja tää on näköjään kuivalle/normaali-sekaiholle. Tää haisee ihan hirmuiselle myrkylle, niin voimakkaalle että meinasi taju lähteä sillä pyyhkiessä! Ja pintakuiva iho oli TOSIAAN pintakuiva heti kun kasvovedellä olin pyyhkinyt, suorastaan hilseili.
Aiemmin olen käyttänyt Chanelin kasvovettä, kosteuttavaa. Arvelin vaihtaa välillä ettei iho "kyllästy". Onko nuo kaikki Cliniquen tuotteet tuollaisia, pitäisiköhän niitä kaikkia varten olla super-rasvainen iho?
Clinique-kasvovesi
7
3436
Vastaukset
- Coco
1,2,3 tai 31/2 ???
- Coco
Viela:on ollut varmaan kovin vanhaa koska Clinique ei tuoksu miltaan,koska siihen on laitettu nontuoksu 100% fragrance free.Haa!
- tyttönen
Clinique 2 clarifying lotion clarifiante; ihoa kirkastava kasvovesi kuivalle, normaalille ja sekaiholle.
Siis kuinka niin vanhaa? Ostin tämän viime viikolla Sokokselta...
Tässäkin tosiaan lukee Fragrance Free mutta tää haju on hirveä, olisiko voimakas alkoholi mikä haisee? - Rasvanaama
tyttönen kirjoitti:
Clinique 2 clarifying lotion clarifiante; ihoa kirkastava kasvovesi kuivalle, normaalille ja sekaiholle.
Tässäkin tosiaan lukee Fragrance Free mutta tää haju on hirveä, olisiko voimakas alkoholi mikä haisee?Olen käyttänyt vuosia, mutta en päivittäin, joskus on pullon kyljessä ollut pieni lappu "kuoriva kasvovesi", ehkä ei käy pintakuivalle ihollesi. Tykkään silloin tällöin tehopuhdistaa, kosteuttavaa tietenkin perään. Piti oikein käydä haistelemassa pullon suusta, kyllä se viinalle haisee, lopussahan lukeekin, "vain ulkoiseen käyttöön"!
- tyttönen
Rasvanaama kirjoitti:
Olen käyttänyt vuosia, mutta en päivittäin, joskus on pullon kyljessä ollut pieni lappu "kuoriva kasvovesi", ehkä ei käy pintakuivalle ihollesi. Tykkään silloin tällöin tehopuhdistaa, kosteuttavaa tietenkin perään. Piti oikein käydä haistelemassa pullon suusta, kyllä se viinalle haisee, lopussahan lukeekin, "vain ulkoiseen käyttöön"!
Joo, harmi kun se myyjä ei Sokkarilla osannut kertoa mulle samaa... Kerroin kyllä että mulla on pintakuiva ja jopa hieman herkkä iho. No nyt olen kuitenkin kokeillut tuota pari kertaa (tänään kävin tosin ostamassa uuden erimerkkisen kasvoveden), pitää yrittää myydä jollekin jolla ois enemmän tarvetta.
Kiitos vastauksesta, ei ollut onneksi mun huomiot mielikuvituksen tuotetta, on ehkä tosiaan liian ätäkkä tuote minun iholle. :) - Coco
tyttönen kirjoitti:
Tässäkin tosiaan lukee Fragrance Free mutta tää haju on hirveä, olisiko voimakas alkoholi mikä haisee?On liian voimakas sinulle,olisi pitanyt olla 1.Kayta kumminkin vedella kostutettuun pumpuliin muutama tippa mita sinulla on, laimentaa sita.
- tyttönen
Coco kirjoitti:
On liian voimakas sinulle,olisi pitanyt olla 1.Kayta kumminkin vedella kostutettuun pumpuliin muutama tippa mita sinulla on, laimentaa sita.
Kiitti hyvästä vinkistä! Ei tuo onneks ole kuin 100ml pullo. Mulla ei finnejä tule kuin leukaan (tälläkin hetkellä yksi), se kuivahti kyllä heti aika mukavasti tuosta kasvovedestä joten voisinhan käyttää sitä "paikallishoitonakin". Mutta kokeilen myös sitä laimennus-kikkaa, kiitos avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522491
- 271919
- 341733
- 221727
- 641685