Mitä mieltä ootte jos nainen on vähä-älyinen

Anonyymi

Oon miettinyt että taidan olla sellainen 🤔

15

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sä ole vähä-älyinen. Olet, ehkä vain niiiiiimnm ihana, että sydämmmeeennn sattuu, ainakin tällä miehellä.

• Anonyymi

Jos sulla on isot tisut niin sit ei haittaa. Ne mittaa naisen älykkyyden.
      -viisas mies-

• Anonyymi

Millä tavalla se kenties tulee ilmi? Mielipiteissä vai niiden puutteessa? Päätöksinä vai päättämättömyydessä? "ajattelemattomuutena"? Toistuvana ongelmiin hakeutumisena? Mitenkä sen ns. vähä-älyisyyden sitten haluaakin määritellä, siis yksilötasolla eikä yleisesti hyväksyttynä? - cu-*ranskiksenjämiä*

• Anonyymi

Yllättävän moni nainen omaa mielipiteet, toki joukossa on niitä kurakusiaisia, joilla ei ole edes ajatuksia.

Mielipiteet ovat vapaita, mutta jos ei omaa kykyä keskustella niiden perusteista ja taustoista, ollaan jo aika haarniskatasolla.

Looginen argumentointi, ääneen sanotun muuttamattomuus / sen takana seisominen, perustelut, jne. Ihan perusasioita.

Lian moni puhuu tunteella, vailla mitään järkiperäistä kykyä. No, he saavat sen mitä ansaitsevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävän moni nainen omaa mielipiteet, toki joukossa on niitä kurakusiaisia, joilla ei ole edes ajatuksia.

Mielipiteet ovat vapaita, mutta jos ei omaa kykyä keskustella niiden perusteista ja taustoista, ollaan jo aika haarniskatasolla.

Looginen argumentointi, ääneen sanotun muuttamattomuus / sen takana seisominen, perustelut, jne. Ihan perusasioita.

Lian moni puhuu tunteella, vailla mitään järkiperäistä kykyä. No, he saavat sen mitä ansaitsevat.

No ei oo sullakaan liiaksi älyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules Disseliini. Kaikilla ei ole tarvetta perustella mielipiteitään. Miksi pitäisi? Mielipiteet kun pitää ,perustelemattakin. Joskus voi jotain oppiakkin ja mielipiteitään sen mukaan muuttaa. Sekö on tyhmyyttä? Tyhmä on se joka junnaa omissa mielipiteissään ja niitä muille jankuttaa ns.perusteluineen. en ole kenellekkään velkaa minkään perustelemista ja tyhjän jauhamista. Sen minkä sanon,sanon,ja se on siinä.piste.☀️

• Anonyymi

Ei se nainen haittaa, ei kaikki voi olla viisaita. Tsemppiä

• Anonyymi

Järkii ois kyllä, mut ei saa juoksemaa.

• Anonyymi

Tuskin oot. 😄

• Anonyymi

Jos sulla on vaan joku ADHD tai muuta vastaavaa?

• Anonyymi

Se ei kylläkään vaikuta älyyn millään tavalla, mutta voi kuormittaa kun huomaa nekin yksityiskohdat mitä ei tarvitsisi. Se on varmaan joku rikos. Sivusta.

• Anonyymi

Onpa kerrassaan huono provo huonoitsetuntoisille omaksuttavaksi. Onneksi itsellä omanarvontunto sen verran parempi, että se edesauttaa myös tuota järjenkäyttöä.

• Anonyymi

Oikeasti tyhmä ei tajua olevansa sitä eli todennäköisesti olet vain sivistymätön ja huonosti asioista perillä oleva.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Tyhmä ei ymmärrä kyseenalaistaa älyään. Huono itsetunto voi kyllä saada tekemään huonoja valintoja ja tekemään vääriä tulkintoja ja siten tuoda sotkua elämään.

• Anonyymi

Ihan tosissaanko te tulette nohevina neuvomaan trollaajaa joka selvästi haluaa itse ajatella jotain naista vähä-älyiseksi? Jee jee kyllä nyt itsetunto nousee kohisten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53