Missä NAISTEN moraali?

Timo

Nykyään joka toinen liitto (onkohan avoliittoja laskettu edes mukaan) päätyy eroon. Yllättävää oli, että suurin osa on naisen aloitteesta. Näistäkin suurimmalla osalla oli jo toinen mies valmiina ennen liiton päättymistä. Siis häh?

Onko naisilla jokin etsikkoaika päällä nyt kun ollaan niin tasa-arvoisia, että on ihan OK vetää perskännit, käyttää väkivaltaa ja edetä uralla.

Uralla eteneminen on ihan OK, mutta nuo muut, niitä en soisi miehillekkään. Siis mikä jumalaton kiire, on mennä yhteen, tehdä lapsia ja sitten vain häipyä taas uuden mielenkiintoisen miehen matkaan?

Aluksi on jännää, kun on ihan uusi rakastaja, saahan vielä siltä entiseltä elareita ja ilmaisen lapsenhoitopaikan...

Noh, arkihan se tulee väistämättä eteen, ei muuta kuin kertakäyttömies taas vaihtoon, jännää! Helvetti, minkälaisen kuvan annatte lapsillenne?

Joo, nyt moni on jo veti herneet ja kiljuu: "Osaavat ne miehetkin!" Osataan joo, mutta kuten totesin, suurin osa eroista on naisten hakemia.

"MUTTA KUN SE X OLI TÄYS PASKA!" Ahaa, millä lailla? Suomalaisista miehistäkö puolet on täysin kykenemättömiä parisuhteeseen? Mikäli näin on, kannattaisi äkkiä, muuttaa lakia jossa sallittaisiin moniavioisuus.

Silloin edes tämä "hyvä puoli", voisi ottaa 2 naista ja turvattaisiin suomen kansan populaatio tulevaisuudessakin. Ehkäpä sitten tulevaisuudessa olisi vain hyviä miehiä, kun huonot geenit jotka toisesta puolesta paskoja teki, eivät periytyisi.

Katsokaapa naiset peiliin ja syvälle silmiin itseänne. Mitä näette?

25

4637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dynamentti

      Ja kun katsoo ja seuraa nykynuorten(siis tyttöjen) käyttäytymistä ja kuuntelee heidän juttujaan ja lukee heidän kirjoituksiaan huomaa selvästi että tuo feminismisyöpä on jo levittänyt etäpesäkkeitään uuteen sukupolveen.Nuorista tytöistä/naisista on tulossa karmea ryhmä aikuisena.Jo nyt tyttöjen tupakointi,juominen,henkiset vaikeudet jne. on lisääntynyt huolestuttavasti.Tytöt laukkaavat irtosuhteesta toiseen eikä kumppanin ikää edes paljoa kysellä.Väärillä papereilla mennään raflaan vetämään perseet ja hakemaan aikuista munaa.Se on niin COOL kun on saanut monelta.Ja isoa pitää tietysti olla!Jo 16-vuotiaat huutelee väh. 18cm mulkun perään...Mistähän sekin on kuultu ja opittu?!?Ja nuoret pimut tyrkyttävät itseään etelän miehille aivan kuten äitinsäkin.
      NAISET/ÄIDIT HÄVETKÄÄ!!!

    • kommentti

      Itsekin olen - sukupuolestani huolimata! - ihmetellyt näitäkin palstoja lukiessani naisen todellista(?) luonnetta.

      Jos nainen tilittää parisuhteen huonoutta, esim. miehen uskottomuutta, niin nainen on heti kommentoimassa, kuinka "rupsahtanut" vaimo itkee turhaan, kun ei ole muistanut jumpata kuin Tiia Piili, opetellut sekstailemaan kuin alan ammattilainen ja sitä rataa. Nainen syyttää naista tapahtuipa suhteessa mitä tahansa.

      Ihmetyttää myöskin se, että jokainen nainen, joka on nk. "kakkonen" katsoo olevansa täysin syytön avioliiton ulkopuolisen suhteen aiheuttamiin ongelmiin; vaimonhan se pitää peiliin katsoa! Mutta, voiko mies olla uskoton ilman sitä kolmatta pyörää?

      Naiset ovat kautta aikojen perään kuuluttaneet henkisyyttä ja kommunikointia suhteessa; tärkeää on naiselle kunnioitus, hellyys ja luotettavuus. Siitä huolimatta kolmansina pyörinä on enemmän naisia kuin miehiä? Ovatko naiset siis sittenkin kaksinaamaisempia? Taitavampia valehtelijoita ja suoraan sanottuna läpnsä kieroja?

      Ihminen luultavammin erottaa oikean ja väärän. Tekosyitä ladellaan toiminnalle, jota ei itse hyväksy. Miehille nostan hattua siinä, että koskaan ette hyökkää kanssaveljenne kimppuun esim. uskottomuutta käsittelevissä kommenteissa. Eipä ole missään kehotettu petettyä miestä katsomaan peiliin, muokkaamaan kroppaa sylvester lookiin, hommaamalla Brad Pitin naamataulua tai implanttia elimeensä. Tällainen sairas ulkomuotoon tai luonteen kausaalistaminen on naisten yksin oikeus(?).

      Minulle oli yllätys tuo, että naiset lähtevät liitoista suoraan seuraaviin suhteisiin. Onko siis se "erosta toipuminen vaatii aikaa" taas naisten tekopyhää höpinää "kuinka elämää tulisi elää".

      Että kyllä soisin itseeni hieman enemmän sovinistisia piirteitä. Miehet, olette sittenkin suoraselkäisempiä ja rehellisempiä kuin naiset.

      • Hellagood

        Mä olen itse lähtenyt suhteista tasan pettämisen JA hakkaamisen vuoksi (molemmat yhtäaikaa tapahtuneet, samalla viikolla ainakin). Ehkä minä sitten olen huono nainen, kun en siedä mieheltä väkivaltaa, pettämistä, haukkumista, alistamista ja muottiin tunkemista? Poltan tupakkaa kuin korsteeni (vähentänyt pariin tupakkaan raskauden myötä), olen masentunut koulukiusaamisesta ja odotan lasta, jonka isä ei ole tukena siksi, että karkasi yksinhuoltajaäidin perään. Mihin mä voin paeta? Mihin mä edes haluaisin paeta?
        On totta että nykynaisista osalla olisi syytä hävetä. Etsitään roppakaupalla miehiä kun ei yhtä jakseta katsoa. Mä siedän itse pitkälle paskaa, mutta pettäminen alkaa olla sietämätöntä. Haluan vain tasapainoisen miehen, jolla on mielessä muutakin kuin muut naiset. Mä en hae huumaa, mä haen parisuhdetta. Tosin en nyt sitäkään vähään aikaan. Vikansa kaikissa, mutta miehet myös osaa tosiaankin pettää. En puhu kaikista nyt.


      • qwertyxxxxx
        Hellagood kirjoitti:

        Mä olen itse lähtenyt suhteista tasan pettämisen JA hakkaamisen vuoksi (molemmat yhtäaikaa tapahtuneet, samalla viikolla ainakin). Ehkä minä sitten olen huono nainen, kun en siedä mieheltä väkivaltaa, pettämistä, haukkumista, alistamista ja muottiin tunkemista? Poltan tupakkaa kuin korsteeni (vähentänyt pariin tupakkaan raskauden myötä), olen masentunut koulukiusaamisesta ja odotan lasta, jonka isä ei ole tukena siksi, että karkasi yksinhuoltajaäidin perään. Mihin mä voin paeta? Mihin mä edes haluaisin paeta?
        On totta että nykynaisista osalla olisi syytä hävetä. Etsitään roppakaupalla miehiä kun ei yhtä jakseta katsoa. Mä siedän itse pitkälle paskaa, mutta pettäminen alkaa olla sietämätöntä. Haluan vain tasapainoisen miehen, jolla on mielessä muutakin kuin muut naiset. Mä en hae huumaa, mä haen parisuhdetta. Tosin en nyt sitäkään vähään aikaan. Vikansa kaikissa, mutta miehet myös osaa tosiaankin pettää. En puhu kaikista nyt.

        "...(vähentänyt pariin tupakkaan raskauden myötä)..."

        Tässä taas malliesimerkki nykynaisten vastuuntunnottomuudesta ja välinpitämättömyydestä (jopa omia syntymättömiä lapsiaan kohtaan). Kun ollaan raskaana, silloin ei käytetä OLLENKAAN viinaa, tupakkaa, eikä muitakaan huumausaineita. Luulisi sen yhdeksän kuukautta kestävän ilmankin, kun kyseessä on sentään oman lapsen koko tuleva elämä. Mutta oma napa taitaa olla se ainoa, josta vähääkään välitetään.

        Siksi toisekseen miesten väkivaltaisuudesta ja pettämisestä on ihan turha itkeä. Tässä maassa on vapaana pilvin pimein rehtejä, raittiita, urheilullisia, väkivallattomia, uskollisia miehiä, mutta hehän eivät tietenkään naista sytytä (pois lukien ne valitettavan harvalukuiset fiksut naiset). Kyllä miehestä huomaa taipumukset väkivaltaisuuteen ja epärehellisyyteen (mitä uskottomuuskin on), jos vaivautuu yhtään katselemaan ilman ruusunpunaisia laseja ja pitempään kuin parin viikon ajan. Tosin tuon parin viikon ruusunpunaisten lasien läpi katselemisen jälkeen suuri osa nykynaisista tuntuu jo olevan valmiita hommaamaan lapsiakin näiden väkivaltaisten ja pettävien "alfaurosten" kanssa. Ja sitten vielä ihmetellään, mikseivät yh:t kiinnosta kunnollisia miehiä. Kuka nyt tuollaisen tuulella käyvän tolvanan haluaisi?


      • Hellagood
        qwertyxxxxx kirjoitti:

        "...(vähentänyt pariin tupakkaan raskauden myötä)..."

        Tässä taas malliesimerkki nykynaisten vastuuntunnottomuudesta ja välinpitämättömyydestä (jopa omia syntymättömiä lapsiaan kohtaan). Kun ollaan raskaana, silloin ei käytetä OLLENKAAN viinaa, tupakkaa, eikä muitakaan huumausaineita. Luulisi sen yhdeksän kuukautta kestävän ilmankin, kun kyseessä on sentään oman lapsen koko tuleva elämä. Mutta oma napa taitaa olla se ainoa, josta vähääkään välitetään.

        Siksi toisekseen miesten väkivaltaisuudesta ja pettämisestä on ihan turha itkeä. Tässä maassa on vapaana pilvin pimein rehtejä, raittiita, urheilullisia, väkivallattomia, uskollisia miehiä, mutta hehän eivät tietenkään naista sytytä (pois lukien ne valitettavan harvalukuiset fiksut naiset). Kyllä miehestä huomaa taipumukset väkivaltaisuuteen ja epärehellisyyteen (mitä uskottomuuskin on), jos vaivautuu yhtään katselemaan ilman ruusunpunaisia laseja ja pitempään kuin parin viikon ajan. Tosin tuon parin viikon ruusunpunaisten lasien läpi katselemisen jälkeen suuri osa nykynaisista tuntuu jo olevan valmiita hommaamaan lapsiakin näiden väkivaltaisten ja pettävien "alfaurosten" kanssa. Ja sitten vielä ihmetellään, mikseivät yh:t kiinnosta kunnollisia miehiä. Kuka nyt tuollaisen tuulella käyvän tolvanan haluaisi?

        Mieluummin mä vedän pari tupakkaa päivässä kun kestän jatkuvia loukkauksia ihmisiltä ja saan niiden takia keskenmenon (kahdesti ollut sen vaara stressin takia). Että menepä sinä vaikka muualle moralisoimaan ja tuu sit takas kun vedän litran kossua, kilon amfetamiinia ja kartongin röökiä päivässä. Kiitos :)


      • never kakkonen

        Mies voi sanoa 3. pyörälle että enää ei tavata..


      • eukko
        qwertyxxxxx kirjoitti:

        "...(vähentänyt pariin tupakkaan raskauden myötä)..."

        Tässä taas malliesimerkki nykynaisten vastuuntunnottomuudesta ja välinpitämättömyydestä (jopa omia syntymättömiä lapsiaan kohtaan). Kun ollaan raskaana, silloin ei käytetä OLLENKAAN viinaa, tupakkaa, eikä muitakaan huumausaineita. Luulisi sen yhdeksän kuukautta kestävän ilmankin, kun kyseessä on sentään oman lapsen koko tuleva elämä. Mutta oma napa taitaa olla se ainoa, josta vähääkään välitetään.

        Siksi toisekseen miesten väkivaltaisuudesta ja pettämisestä on ihan turha itkeä. Tässä maassa on vapaana pilvin pimein rehtejä, raittiita, urheilullisia, väkivallattomia, uskollisia miehiä, mutta hehän eivät tietenkään naista sytytä (pois lukien ne valitettavan harvalukuiset fiksut naiset). Kyllä miehestä huomaa taipumukset väkivaltaisuuteen ja epärehellisyyteen (mitä uskottomuuskin on), jos vaivautuu yhtään katselemaan ilman ruusunpunaisia laseja ja pitempään kuin parin viikon ajan. Tosin tuon parin viikon ruusunpunaisten lasien läpi katselemisen jälkeen suuri osa nykynaisista tuntuu jo olevan valmiita hommaamaan lapsiakin näiden väkivaltaisten ja pettävien "alfaurosten" kanssa. Ja sitten vielä ihmetellään, mikseivät yh:t kiinnosta kunnollisia miehiä. Kuka nyt tuollaisen tuulella käyvän tolvanan haluaisi?

        Et kai tosiaan halua syyttää uhria tapahtuneesta rikoksesta? Jos elämä olisi niin helppoa, että huonon yksilön (kuten pilaantuneen omenan) näkee heti päällepäin, jäisi kaikki perheväkivaltatapaukset ym näkemättä. Olisi hienoa ja helppoa se!

        Ja oikein hel...tin musta-valkoista.

        Kukaan niistä mainitsemistasi rehdeistä, reippaista, urheilullisista ja työssäkäyvistä miehistä ei ole täydellinen. Joku heistä voi jopa olla -hui- perheväkivaltaan syyllistyvä mies. Joten älä tule kertomaan, että rikos on uhrin vika. Se on täysin kestämätön väite missä tahansa valossa tarkasteltuna.


      • Rikos kenen vika?
        eukko kirjoitti:

        Et kai tosiaan halua syyttää uhria tapahtuneesta rikoksesta? Jos elämä olisi niin helppoa, että huonon yksilön (kuten pilaantuneen omenan) näkee heti päällepäin, jäisi kaikki perheväkivaltatapaukset ym näkemättä. Olisi hienoa ja helppoa se!

        Ja oikein hel...tin musta-valkoista.

        Kukaan niistä mainitsemistasi rehdeistä, reippaista, urheilullisista ja työssäkäyvistä miehistä ei ole täydellinen. Joku heistä voi jopa olla -hui- perheväkivaltaan syyllistyvä mies. Joten älä tule kertomaan, että rikos on uhrin vika. Se on täysin kestämätön väite missä tahansa valossa tarkasteltuna.

        Siis jos tupakoit ja otat viinaa, huumeetkaan eivät ole sinulle vieraita niin se tarkoittaa että liikut sellaisissa piireissä että olet vaarassa joutua rikoksen uhriksi.

        Kyllä itse voi elää siten että rikoksen uhriksi joutuminen on mahdollisimman pieni.

        Naiset jotka joutuvat väkivallan kohteeksi monessa perättäisessä parisuhteessa ovat henkisesti kestämättömiä tai sitten heillä on taipumus hakeutua väkivaltaisten tyyppien seuraan.


      • Anonyymi

        Miesten suoruus johtuu jo aivojen rakenteesta. Putkiaivot ei pysty samaan kuin tippa-aivot. Mies on suoraan kusipää, mutta kusipäiset naiset verhoaa oman kusipäisyytensä tekosyiden alle. Naisten kusipäisyys näyttäytyy kauniiden ja rohkeiden tyylisenä sekoiluna, jossa yksi asia vaikuttaa toiseen ja ajaa käyttäytymään väärällä tavalla. Nainen syyttää huonosta käytöksestään tilannetta, jotain ihmistä jne. Mies tuumaa vain olevansa viettiensä ohjailema sika.

        Nainen tarvii vakaan miehen, joka on tuki ja turva kaikkina aikoina, hyvinä ja huonoina päivinä. Jos tämä pönkkä on heikko, niin nainen etsii itsestään maskuliinisemman puolen. Siksi meillä on paljon maskuliinisia naisia, jotka hoitaa miesten työt. Kun maskuliininen nainen johtaa parisuhdetta, niin molemmat on onnettomia. Mies ei saa olla maskuliini ja nainen joutuu ottamaan liikaa vastuuta. Naisen feminiinisyys katoaa, kun sitä ei vaalita. Parisuhteen väliin ei pitäisi ikinä päästää yhteiskunnan vaatimuksia. Parisuhteen vaaliminen unohdetaan usein heti alkuunsa, vaikka hyvinvoiva parisuhde on kauneinta maailmassa.


    • hyvä ajatus

      Kannatan tuota moniavioisuuslakia.

      Naisille pitäis olla lupa ottaa kaksi miestä. Toinen ois se seksuaalisesti sytyttävä paskaäijä ja toinen se jonka kanssa vois keskustella ja istua kainalossa ja tehdä arjen töitä, yhdessä.

      Se seksipaskaäijämies vois asua vaikka pihanperällä. Siellä kävis vaan naimassa, kun panettaa ja muuten se sais elää omaa elämäänsä.

      • Timo

        Sopisi mulle. Ei tarvitsisi edes tiskaamassa käydä siellä pihanperällä, kun syön vain mikropitsoja. Eipä olisi ämmät nalkuttamassa ja häiritsemässä kaljanjuontia sekä biliksenpeluuta kavereiden kanssa.

        Se hyvä mies voisi sitten istuttaa pari omenapuuta. Niiden väliin voisi sitten kännipäissään solmia riippukeinun ja kaljaa juoden katsella, kun se leikkaa nurmikkoa ja tekee vaimolleen kivikkopenkkejä.


      • aivomies

        kummalta mieheltä kuppaisit rahat???


      • Wo-man
        Timo kirjoitti:

        Sopisi mulle. Ei tarvitsisi edes tiskaamassa käydä siellä pihanperällä, kun syön vain mikropitsoja. Eipä olisi ämmät nalkuttamassa ja häiritsemässä kaljanjuontia sekä biliksenpeluuta kavereiden kanssa.

        Se hyvä mies voisi sitten istuttaa pari omenapuuta. Niiden väliin voisi sitten kännipäissään solmia riippukeinun ja kaljaa juoden katsella, kun se leikkaa nurmikkoa ja tekee vaimolleen kivikkopenkkejä.

        Naisella pitäisi olla yksi hellä rakastajamies, yksi raju rakastajamies, yksi filosofinen keskustelija-pohdiskelijamies, yksi lastenhoitoon panostava kotityömies, yksi rahaa tuova uramies ja yksi renttu, jota voi hoitaa.

        Mielellään nämä kaikki ei näköisinä ja kokoisina, ettei nainen kyllästy.

        Miehille tietenkin useampia naisia, jotka hoitavat jokainen omat tehtävänsä.
        Mutta ei liian renttumaista naista. :)


      • hyvä ajatus
        aivomies kirjoitti:

        kummalta mieheltä kuppaisit rahat???

        Mitkä rahat?

        Ei minua vastaan vielä ole tullut miestä, joka raaskisi luopua rahoistaan. Useimmilla ei edes ole, vaan pyrkivät minun kukkarolleni.

        Siis itse olen itseni elättänyt tähänkin asti. Ei tässä osaa edes unelmoida miehestä, joka helpottais mun elämää rahoillaan.


      • aivomies
        hyvä ajatus kirjoitti:

        Mitkä rahat?

        Ei minua vastaan vielä ole tullut miestä, joka raaskisi luopua rahoistaan. Useimmilla ei edes ole, vaan pyrkivät minun kukkarolleni.

        Siis itse olen itseni elättänyt tähänkin asti. Ei tässä osaa edes unelmoida miehestä, joka helpottais mun elämää rahoillaan.

        Minä en taas ole törmännyt yhteenkään naiseen joka ajattelisi noin.Jo treffiasteella miehen pitäisi tarjota kaikki.Kysyn vaan: MIKSI???Ja siinä vaiheessa jos päästään oikean suhteen asteelle alkaa varsinainen kuppaus.Avioliitto on jo yleensä täyttä iilimatomeininkiä.
        usein aviovaimo on vain papin siunaama huora.Miltä ei kuitenkaan saa seksuaalisia palveluksia vaikka maksais mitä... >:/


      • Hellagood
        aivomies kirjoitti:

        Minä en taas ole törmännyt yhteenkään naiseen joka ajattelisi noin.Jo treffiasteella miehen pitäisi tarjota kaikki.Kysyn vaan: MIKSI???Ja siinä vaiheessa jos päästään oikean suhteen asteelle alkaa varsinainen kuppaus.Avioliitto on jo yleensä täyttä iilimatomeininkiä.
        usein aviovaimo on vain papin siunaama huora.Miltä ei kuitenkaan saa seksuaalisia palveluksia vaikka maksais mitä... >:/

        Naiselle monta miestä, todellakin! :D Mulla se menis näin:
        Yksi tois leivän taloon ja kustantais mun menot.
        Toinen tekisi taloustyöt ja siivoisi mun puolesta.
        Kolmas tekisi rempat ja muut sähellykset ilmaiseksi.
        Neljäs olisi filosofinen keskustelupartneri.
        Viides roudaisi kukkia joka päivä kotiin kera suklaarasian.
        Kuudes olisi hieroja.
        Seitsemännen kanssa vain panisin.


      • Poikakani

        Sitoisko se yksiavioisuus sitä seksuaalisesti sytyttävää paskaläjää? Vai saako se toimittaa sitä kyseistä virkaa myös muiden naisten kanssa?


      • hyvä ajatus
        Poikakani kirjoitti:

        Sitoisko se yksiavioisuus sitä seksuaalisesti sytyttävää paskaläjää? Vai saako se toimittaa sitä kyseistä virkaa myös muiden naisten kanssa?

        Kyllä se saa tyydyttää halujaan mielin määrin kenen kanssa vaan. En minä kuitenkaan jaksaisi joka päivä harrastaa.
        Ja mikä niitä renttuja pitelee. Menevät kumminkin.

        Mielummin laittelen niitä kukkapenkkejä yhdessä sen kiltin kans.

        Sitä minä olen koko ajan kaivannut mun parisuhteessa, yhdessä tekemistä, mutta ei tunnu onnistuvan. Aina päättyy riitaan. Mies hermostuu heti ja alkaa huutamaan, jos pientäkin ongelmaa tulee. Ja minä lähden kävelemään.


      • Anonyymi
        Wo-man kirjoitti:

        Naisella pitäisi olla yksi hellä rakastajamies, yksi raju rakastajamies, yksi filosofinen keskustelija-pohdiskelijamies, yksi lastenhoitoon panostava kotityömies, yksi rahaa tuova uramies ja yksi renttu, jota voi hoitaa.

        Mielellään nämä kaikki ei näköisinä ja kokoisina, ettei nainen kyllästy.

        Miehille tietenkin useampia naisia, jotka hoitavat jokainen omat tehtävänsä.
        Mutta ei liian renttumaista naista. :)

        Itse tarvin vaim yhden kunnollisen, joka on valmis kohtaamaan elämän kaikki puolet. Tarpeeksi vahva keskustelemaan vaikeistakin asioista, ja halukas kasvamaan ihmisenä. Tällaisen ihmisen kanssa muutoskin on mahdollista.


    • on niin

      että jos naisella on toinen, hän jossain vaiheessa tekee valinnan miesten välillä. Mies taas voi hyvinkin pitää rakastajatarta ja vaimoa samanaikaisesti.

      Minulle läheinen ihminen (mies) petti vaimoaan eri naisten kanssa 20 vuotta ja lopulta vaimo otti eron. En usko että nainen tekisi näin. Nainen herkemmin lähtee rakastajansa matkaan.

      Jokatapauksessa minusta pettämiseen suhtaudutaan liian kevyesti... monesti se lähtee jo ihan pienestä flirtistä.

      Kyllä minusta tässä saa ihan jokainen itseään peiliin katsoa ja miettiä onko se tosiaan sen arvoista!

    • Jaakko-Ernesti

      tää koko yhteiskunta on ihan läpensä mätä. Mikähän tässä maassa saa ihmiset voimaan huonosti? Kyllä se on kuningas alkoholi, tai paremminkin se ettei sitä saada käyttää oikein. Alkoholin alaisena petetään, jätetään, hakataan, tapetaan, kuollaan.
      Ja silti sitä ihmistä joka ei juo tai juo kohtuudella, pidetään outona. Itselläni on monesti hauskaa ilman viinaakin, ja silti meitä pidetään monesti tiukkapipoisina moralisteina. Meitä painostetaan juomaan ja uskon että tähän vaikuttaa tämä meidän hyysäyspolitiikka joka näennäisesti huolehtii meistä, mutta oikeasti se lakaisee ongelmat vaan matonalle ja näkymättömiin.
      Toinen vika on tasa-arvo ja perheiden yhtenäisyyden haihtuminen. Miksei naisten anneta olla naisia ja miesten miehiä? Miksei ihmisten anneta olla yksilöitä vaan kaikki ajetaan samaan muottiin?
      Kolmas asia on se, että meille annetaan ihan liikaa mahdollisuuksia. Se ei vaan sovi kaikille. Miksi esim mitä suurempi kaupunki sitä enemmän irtosuhteita ja sitä vähemmän aviopareja ja lapsia. Isossa kaupungissa on niin paljon mahdollisuuksia, että se pistää monelta pään sekasin. Mitä sitä turhaan parisuhteen kautta naimisiin mennä, kun voi joka viikonloppu vaihtaa uuteen. Ei siinä mitään, mutta tämä meno johtaa sukupuuttoon ja väestön ikääntymiseen. Elämän perusasiat unohtuu kiireessä ja huveissa.
      Miks sit tulee niin paljon eroja. Syynä on se että ihmiset haluaa päästä etsimään Nemoa.

    • eroa hakenut nainen

      Omalta osaltani voin kertoa että halusin eron pitkästä liitosta ainoastaan siitä syystä, että
      riitaa riidan jälkeen...
      Avioliittoneuvolassakin käytiin yrittämässä.
      Miehillä hyvä olla jos tulevat ja menevät ja pitävät mykkäkoulua :(, but ei sitä jaksa.
      Tähän vielä sen verran , että vaikka meillä ei mitään väkivaltaa eikä muuta kummempaa ollut - niin lapsetkin ovat sitä mieltä että nyt on kivempi ja helpompi hengittää kuin siinä ahdistavassa ilmapiirissä..
      Eli ....... nyt muutama vuosi eron jälkeen, tiedän tosiaan tehneeni oikean ratkaisun.
      Ja eihän sitä vielä tiedä jos se uusi rakkauskin jostain kävelisi vastaan, ja sehän ois mukavaa se.

    • NEITO32

      En halua ikinä naimisiin. Ihan juuri siitä syystä, että en halua tulla osaksi tilastoja. Minusta parisuhteessa voi olla muutoinkin ja vieläpä sitoutuneesti, mutta naimisiin en halua. Ällöttääkin jo pelkästään se häähössötys, joka näillä naimisiin menevillä eukoilla on päällä. En voisi kuvitella itteeni häämekko päällä papin edessä.

    • bolroos

      eroni jälkeisenä aikana ilmaantui runsas joukko ystäviä, sekä miehiä että naisia, joiden suhteissa oli ongelmia. Olikohan häpeällistä todeta ettei itse ole kyennyt selvittämään ja luulivat olevansa ainoaita koko maailmassa? Kaikilla taitaa mennä hyvin, enkä halua olla toisten vastakohta?

      Vaikka tuttaviani ovat yhtä paljon miehiä kuin naisia, on aina naiset pääosissa suhteen päättämisellä, n. 90%. Miehet jotka ovat syynä eroon ovat ns. perinteisiä pettäjiä, naistenmiehiä. Flirttiä joka suuntaan ja nainen hyvin kiltti, ymmärtäväinen, naiivi. Naispettäjät taas "kunnollisia perheenäitejä" jotka pidemmän ajan käyneet prosessin läpi omin päin, tulleet siihen tulokseen että oma kunnollinen mies ei enää kiinnosta koska hän on NIIN turvallinen ja huolehtivainen-ei koskaan luulisi hänen edes katsovan vieraisiin naisiin.

      Jos minun pitäisi luottaa tekemiini havantoihin (n.35) minun pitäisi lopettaa lapsistani huolehtiminen ja ruveta flirttikoneeksi. Mieluiten jatkaa flirttiä rajamailla asti, tapella ja tällä tavalla osoittaa olevani luotettava koska kaikkien tapaamani naisten kokemuksella valitsen AINA omani?? En muuttuisi tylsäksi vaan naiseni saisi aina tapella ja kuulla olevansa se voittava osapuoli kaikkien tapaamani naisten seassa...

      Jos en koe olevani tämä mies vaan olen (muiden ystävieni tavoin) luotettava, en missään tilanteessa panisi suhteeni koetukselle tiedän että nainen kyllästyisi ja ilmoittaisi että valitsi jo toisen jonka kanssa tietää että kamppailun takia on numero yksi.

      Tulee vain mielen paviaaneiden paritusleikki, ehkä perheeseen sitoutuminen onkin väärä tapa-ehkä naisten pitäisi yksinään valtion kustannuksella saattaa lapsia maailmaan ja antaa don juan-tyyppien päästä pukille??

    • Avioliiton kestävyys ei ole moraalinen asia. On suorastaan idioottimainen ajatus, että pitäisi olla yhdessä MORAALISISTA syistä vielä silloinkin, kun yhdessäolo ei suju. Mitä järkeä siinä olisi? 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe