Te muualta tulleita vihaavat inisijät...Tehkää jotain että asiat menee toivomallanne tavalla.Mutta ette te mitään tee,räksytätte ku rakkikoirat.Ette oo mitään.Höpöhöpösakkia.Te olette alinta kastia,ei mamut.Enkä näe niissä mitään vikaa.Teissä taas näen,ja paljon..Te syötte tätä kaupunkia ja koko yhteiskuntaa.
TURVAT TUKKOON!
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teen töitä ,en halua nostaa työkkäristä enkä sossusta eurokaan enkä nosta,maksan vuokrani ja ruokani työtä tehden ja välillä käyn ulkolaisten tekemiä ruokia syömässä koska ne on hyviä ruokia ja palvelu on ystävällistä.
- Anonyymi
Jos sinulla on varaa elätellä mamuja siitä vaan. Normaali isänmaallinen suomalainen ajattelee ensin oman maan vanhuksia, nuoria ja lapsia ym. Vähempiosaisia.
- Anonyymi
Siellä joku purkaa pahaa oloaan. Toivon että saat apua ahdinkoosi.
- Anonyymi
Ihan ku tässä maassa ei välitettäis vanhuksista ja lapsista...Ootko sitä mieltä että muualta tulleet vie sossurahat heiltä?Lapsellista länkytystä.Ne ei saa sossusta yhtään enempää ku tyypillinen Rovislainen laiska tyhmä saamaton nuorehko mies joka juo kaiken ylimääräsen rahan.Muualta tulleet ei pistä rahoja alkoholiin.Siksi niillä on aina enemmän rahaa ku tyhmällä laiskalla saamattomalla.
- Anonyymi
Ota selvää asioista, oikeasti!! Onko työttömillä ja sairailla varaa merkkivaatteisiin ym. Mitä nuo surkeat käyttää näyttääkseen muka joltakin. Tuskin. En ole ainakaan minä nähnyt.
Jimmy rajasta kaikki ihminen yhta paljon!
- Anonyymi
Kaverini vaimo hoitaa työkseen maahanmuuttajien raha-asioita ja tietää tasan tarkkaan ettei ne sen enempää saa ku sinäkään.Kaikenlaisia höpötarinoita kuinka ne saa sitä ja tätä koska uskonto on mikä on jne jne kuulee joka puolella Suomea ja kaikki täyttä ..skapuhetta.Katkerat idiootit uskoo ne jutut.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Älä hyvä ihminen usko kaikkea mitä sulle puhutaan. Ja vaitiolovelvollisuus on varmaan kaverisi vaimollakin??? Ei kovin ammattimaista. Joka puhuu asiakkaista, en luottaisi sellaiseen.
- Anonyymi
Väännä ja käännä ja usko mitä haluat.Mamut voi paremmin ku samalla rahalla elävät Suomalaiset koska he käyttävät rahansa eri asioihin ku me täkäläiset.He eivät ostele tuoppeja eikä tölkkejä,harva myös polttaa heistä.Vihaan Arabimuslimeita ja rankasti, ja mulla on siihen syyt.Mulla on perusteet miksi heitä vihaan. Syytä miksi heitä inhoan en jaksa kumminkaan ruveta kertoon.He ovat silti murto-osa mamuista,ei heidän toiminta ja ajattelumaailma saa kaikkien mainetta loata.
- Anonyymi
Joista 50% on työttömiä. Saavutus sekin.
- Anonyymi
Ai eivät osta tuoppeja...muuta olen kyllä baarissa nähnyt😆
- Anonyymi
Hyvä on muistaa myös se että moni ei halua heitä firmaansa töihin.
- Anonyymi
ottaisitko ite irakin poikaa raksalle seisomaan?
- Anonyymi
puntisali tiena kun vie kelaraho sine
- Anonyymi
Nuo erot on pienet ja on otettava huomioon se että mamut tulee aivan aivan eri maailmasta ja kaikilla olosuhteet kotimaassaan huonommmat.Siitä huolimatta(on hyvä ottaa tämä huomioon)mielestäni yllättävän moni yrittää ja haluaa tehdä töitä että olisi kunnon kansalainen. Arabit taas on asia erikseen.En pidä niitä inhimillisinä olentoina.
- Anonyymi
Ja huom:Jos ja kun joku mamu toimii täällä Suomessa vastoin tapojamme,TEHKÄÄ JOTAIN älkäääkä inisko ku ämmät ...tana.Se on meidän tehtävä.Jos joku toimii tavalla mikä on meille vierasta TUOKAA SEN ILMI HEILLE SAMANTIEN.Toimikaa näin. Minä toimin niin.TOIMIKAA ÄLKÄÄKÄ PIIPITTÄKÖ,ISOT MIEHET!
- Anonyymi
Mihin ne mamuvastaiset katos ? Kommentoikaa ..skahousut edes jotain.
- Anonyymi
pita rakasta lahimaine kovasti,mina rakasta kalkana.
- Anonyymi
Mihin mamuja vihaavat saamattomat sekakäyttäjät hävis?!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433524Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4392983Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222811Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831887- 871507
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 1021213
- 1021172
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721123Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31940