Palstapersoonasi vs todellinen luonteesi

Miten hyvin palstapersoonasi vastaa todellista luonnettasi? Korostuuko jotkut tietyt piirteet tai esitätkö kenties jotakin mitä et ole?

Tätä kysymystä aloin tänään miettimään omalla kohdallani. Mietin, että palstalla minun luonteestani saa kovin yksipuolisen kuvan. Olen oikeassakin elämässä vastavirtaan kulkija, mutta oikeasti olen aika asiallinen, kohtelias ja toiset huomioon ottava. Minua voisi olla siis sangen vaikea tunnistaa samaksi ihmiseksi kuin nimimerkkini. Minulla on kyllä ilkikurinen puoleni ja osaan antaa nasevia kommentteja, mutta sitä pehmittää nuo edellä mainitsemani piirteet. Palstalla tulee siis herkemmin lauottua juttua ja trollattua ajattelematta niin paljon toisten tunteita; soveliaisuuden raja hämärtyy, kun ei ole konkreettista kosketusta toiseen ihmiseen.

100

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minussa tapaa livessäkin samanlaisen sarkastisen mulkun mitä täällä. En kirjoita nettiin mitään, mitä en uskalla sanoa suoraan myös livenä.

    • Hmm, mulla vähän samaa vikaa. Irl olen ehkä hissukampi ja en noteeraa asioita kuten palstalla. Ts. en evääni väräytä.

      Perusluonne on silti samanlainen, tykkään huumorista mikä voi tosin olla liian rajua joillekin. Tykkään keskustella ja pohtia yksin ja yhdessä elämää. Ja joo olen romantikko, tykkään söpöstellä, halailla ja flirttailla.

      Yleensä kai aika mukava tyyppi enemmän kun päinvastoin, jos irl palautteeseen luotan.

      • Anonyymi

        Voin kertoa miksi niin. Livessä sinua ei kukaan noteeraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa miksi niin. Livessä sinua ei kukaan noteeraa.

        Mikä on hyvä asia.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Mikä on hyvä asia.

        Ja täytät sen noteeraamisen tarpeen täällä senkin edestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja täytät sen noteeraamisen tarpeen täällä senkin edestä.

        Kenties pääsen oikeuksiini täällä. Ja muutamat kokee jäävänsä varjooni. Too bad.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Kenties pääsen oikeuksiini täällä. Ja muutamat kokee jäävänsä varjooni. Too bad.

        Heh, sinä jäät ainoastaan itsesi varjoon. Eikä kukaan täällä jää sinun varjoon.

        No ok, Disse on eri mieltä tästä, mutta enpä usko että kovinkaan moni muu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, sinä jäät ainoastaan itsesi varjoon. Eikä kukaan täällä jää sinun varjoon.

        No ok, Disse on eri mieltä tästä, mutta enpä usko että kovinkaan moni muu.

        Et nyt ala vänkäämään turhia tässä aiheessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, sinä jäät ainoastaan itsesi varjoon. Eikä kukaan täällä jää sinun varjoon.

        No ok, Disse on eri mieltä tästä, mutta enpä usko että kovinkaan moni muu.

        No siltä se vaikuttaa, että muutama jää. Sinä mukaan lukien nariset jatkuvasti jostain minussa.

        Minulle se kertoo, että jäät jotenkin varjooni sietämättömällä tavalla, muutenhan et siinä kärkkyisi ja narisisi yhtenään.


      • Pummi kirjoitti:

        Et nyt ala vänkäämään turhia tässä aiheessa.

        Kyllä Gänkkä aina känisee. Se on sen huomionhakua.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No siltä se vaikuttaa, että muutama jää. Sinä mukaan lukien nariset jatkuvasti jostain minussa.

        Minulle se kertoo, että jäät jotenkin varjooni sietämättömällä tavalla, muutenhan et siinä kärkkyisi ja narisisi yhtenään.

        Siis oikeestikin. Mieti ny ihan sillä vähäisellä järjellä mitä sulla on.

        Jos minä haluaisin olla huomion keskipisteenä, enkö rekisteröisi itselle nimimerkkiä? Signeeraisi jokaista viestiä?

        Et ole kovin välkky.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeestikin. Mieti ny ihan sillä vähäisellä järjellä mitä sulla on.

        Jos minä haluaisin olla huomion keskipisteenä, enkö rekisteröisi itselle nimimerkkiä? Signeeraisi jokaista viestiä?

        Et ole kovin välkky.

        Ethän sinä sitä tee, kun ennen teit. Noinhan sä saat huomiota enemmän, kun nimimerkillä koskaan sait. Sun tunnistettavuus kun aiheutti sitä, että päädyit epäsuosioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeestikin. Mieti ny ihan sillä vähäisellä järjellä mitä sulla on.

        Jos minä haluaisin olla huomion keskipisteenä, enkö rekisteröisi itselle nimimerkkiä? Signeeraisi jokaista viestiä?

        Et ole kovin välkky.

        Mutta kerro miksi? Motiiviasi en ole koskaan oikein tajunnut.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ethän sinä sitä tee, kun ennen teit. Noinhan sä saat huomiota enemmän, kun nimimerkillä koskaan sait. Sun tunnistettavuus kun aiheutti sitä, että päädyit epäsuosioon.

        Mä olin tunnistettava jo ennen nimimerkkiä. Ja nimenomaan sen sisällön takia. Ja siihen et ole sinä eikä kukaan muu pystynyt. Nimimerkin mukana saitte vaan personoitua minut. Ja maalitaulun, "genio sitä, genio tätä. genio siellä, genio täällä"... Ja se sama jatkuu edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin tunnistettava jo ennen nimimerkkiä. Ja nimenomaan sen sisällön takia. Ja siihen et ole sinä eikä kukaan muu pystynyt. Nimimerkin mukana saitte vaan personoitua minut. Ja maalitaulun, "genio sitä, genio tätä. genio siellä, genio täällä"... Ja se sama jatkuu edelleen.

        No mä valitettavasti tunnistan sinut aika poikkeuksetta, kun tunnen sun tyylisi ja tapasi.

        Mutta harvemmin minä sinua maalitan, kyllä se sinä olet joka minua enemmän maalittaa. Miksi, kun et kerran pidä minusta? Etkö osaa olla noteeraamatta?


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No mä valitettavasti tunnistan sinut aika poikkeuksetta, kun tunnen sun tyylisi ja tapasi.

        Mutta harvemmin minä sinua maalitan, kyllä se sinä olet joka minua enemmän maalittaa. Miksi, kun et kerran pidä minusta? Etkö osaa olla noteeraamatta?

        Tätä minäkin ihan aidosti ihmettelen.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        No mä valitettavasti tunnistan sinut aika poikkeuksetta, kun tunnen sun tyylisi ja tapasi.

        Mutta harvemmin minä sinua maalitan, kyllä se sinä olet joka minua enemmän maalittaa. Miksi, kun et kerran pidä minusta? Etkö osaa olla noteeraamatta?

        Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että kuka tämä Gempsu on? Ihan nevö hööd.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että kuka tämä Gempsu on? Ihan nevö hööd.

        Oletkin nöösi.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No mä valitettavasti tunnistan sinut aika poikkeuksetta, kun tunnen sun tyylisi ja tapasi.

        Mutta harvemmin minä sinua maalitan, kyllä se sinä olet joka minua enemmän maalittaa. Miksi, kun et kerran pidä minusta? Etkö osaa olla noteeraamatta?

        Se tilannetaju. Se sinulta puuttuu. Et tiedä milloin on hyvä olla hiljaa ja milloin ei. Jos sinulla olisi sellainen, en vittuilisi sulle ollenkaan. Saattaisin jopa keskustellakin sun kanssa. Mutta kun ei ole tähänkään asti vielä ilmaantunut tilannetajua, niin tuskin tulee koskaan ilmaantumaankaan.


      • Pummi kirjoitti:

        Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että kuka tämä Gempsu on? Ihan nevö hööd.

        Sulla ei taida olla yhtä pitkää historiaa Gempsun kanssa, kun mulla. Siihen mahtuu monenlaista mutkaa ja maneeria. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin nöösi.

        Minä ole Periksen jälkeen vanhin sinkut palstalainen. Sinä olet jotain uudemman polven trolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kerro miksi? Motiiviasi en ole koskaan oikein tajunnut.

        Miksi pitäis? Navettamatami tunnistaa mut aina ilmankin :D Joskus tosin se tunnistaminen on vähän niin ja näin. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tilannetaju. Se sinulta puuttuu. Et tiedä milloin on hyvä olla hiljaa ja milloin ei. Jos sinulla olisi sellainen, en vittuilisi sulle ollenkaan. Saattaisin jopa keskustellakin sun kanssa. Mutta kun ei ole tähänkään asti vielä ilmaantunut tilannetajua, niin tuskin tulee koskaan ilmaantumaankaan.

        Heh, me molemmat tiedetään että tilannetajuni ei ole syy. Syy jääköön salaisuudeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäis? Navettamatami tunnistaa mut aina ilmankin :D Joskus tosin se tunnistaminen on vähän niin ja näin. :D

        Naisista tulee navettamatameja, kun Don Juan ei tee vaikutusta. ;)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Heh, me molemmat tiedetään että tilannetajuni ei ole syy. Syy jääköön salaisuudeksi.

        Nimenomaan se. Roikut mun perseessä jo ennen nimimerkin rekisteröimistä.

        Eli suomeksi: Olet stalkannut minkä olet ehtinyt. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan se. Roikut mun perseessä jo ennen nimimerkin rekisteröimistä.

        Eli suomeksi: Olet stalkannut minkä olet ehtinyt. :D

        Nöyp. Käänsit osat taas väärin päin. :)

        Mutta ehkä emme halua käydä sitä keskustelua tässä tänään.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Heh, me molemmat tiedetään että tilannetajuni ei ole syy. Syy jääköön salaisuudeksi.

        Niin ja jos sinulla olisi se tilannetaju. Mutta kun sulla ei ole muuta kuin tilannetajuttomuus. Ja se johti siihen, että kun et hyvällä saanut mun huomiota, otit sitten pahalla tunkemalla pottunokkas kaikkiin keskusteluihin, mistä minut bongasit, vaikka kohteliaalla käytöksellä yritin ilmaista, ettei kiinnosta.

        Nyt niität sitä, mitä olet kylvännyt.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Minä ole Periksen jälkeen vanhin sinkut palstalainen. Sinä olet jotain uudemman polven trolleja.

        Ai mää vai? Minä olen vanhan liiton väkeä. Jos ei Gepsua tiedä, on nöösi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jos sinulla olisi se tilannetaju. Mutta kun sulla ei ole muuta kuin tilannetajuttomuus. Ja se johti siihen, että kun et hyvällä saanut mun huomiota, otit sitten pahalla tunkemalla pottunokkas kaikkiin keskusteluihin, mistä minut bongasit, vaikka kohteliaalla käytöksellä yritin ilmaista, ettei kiinnosta.

        Nyt niität sitä, mitä olet kylvännyt.

        Yym, niinhän sä asian esität. Muuten sullakin on pottunokka. Mutta mulla on komeempi parta. Ähä ähä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai mää vai? Minä olen vanhan liiton väkeä. Jos ei Gepsua tiedä, on nöösi.

        Te olette siirtolaisia jostain muualta. Minä olen alkuperäinen palstalainen. Teemu Milto oli oikea trolli. Gempsu on joku surkea jäljitelmä.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Te olette siirtolaisia jostain muualta. Minä olen alkuperäinen palstalainen. Teemu Milto oli oikea trolli. Gempsu on joku surkea jäljitelmä.

        Niin munkin mielestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäis? Navettamatami tunnistaa mut aina ilmankin :D Joskus tosin se tunnistaminen on vähän niin ja näin. :D

        Navettamatami tunnistaa ja se riittää???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Navettamatami tunnistaa ja se riittää???

        Yym, mun huomiosta se on kipee ja sen puutteesta oireilukin aikoinaan alkoi. Kyllä ja totta. 👍

        Hyvä kun joku muukin näkee faktan.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Yym, mun huomiosta se on kipee ja sen puutteesta oireilukin aikoinaan alkoi. Kyllä ja totta. 👍

        Hyvä kun joku muukin näkee faktan.

        Ja pikkuhiljaa kaikki ne joiden kanssa mulla synkkaa muuttuu hänestä jotenkin ala-arvoisiksi ja tyhmiksi. Paitsi, jos jaksaa hivellä hänen itsetuntoaan ego boostilla.

        Päällisin puolin siis olevinaan vahva egoltaan, mutta todellisuudessa heikko eikä kestä häviämistä yhdellekään, josta ei ole jotain hyötyä hänen egolleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin tunnistettava jo ennen nimimerkkiä. Ja nimenomaan sen sisällön takia. Ja siihen et ole sinä eikä kukaan muu pystynyt. Nimimerkin mukana saitte vaan personoitua minut. Ja maalitaulun, "genio sitä, genio tätä. genio siellä, genio täällä"... Ja se sama jatkuu edelleen.

        Miksi sä uhriudut?

        "Nimimerkin mukana saitte vaan personoitua minut. Ja maalitaulun, "genio sitä, genio tätä. genio siellä, genio täällä"... Ja se sama jatkuu edelleen."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan se. Roikut mun perseessä jo ennen nimimerkin rekisteröimistä.

        Eli suomeksi: Olet stalkannut minkä olet ehtinyt. :D

        Tilannetajunpuute on oikeasti sitä, etten tajunnut tarttua suhun kun tilaisuus oli. Myönnä pois. Sinä se olet stalkannut mua jo useamman vuoden. Välillä lämpöä ja välillä jäätä. Se on sun perisyntisi, ettet osaa tykätä ihmisestä ihmisen vuoksi vaan itsesi vuoksi.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ja pikkuhiljaa kaikki ne joiden kanssa mulla synkkaa muuttuu hänestä jotenkin ala-arvoisiksi ja tyhmiksi. Paitsi, jos jaksaa hivellä hänen itsetuntoaan ego boostilla.

        Päällisin puolin siis olevinaan vahva egoltaan, mutta todellisuudessa heikko eikä kestä häviämistä yhdellekään, josta ei ole jotain hyötyä hänen egolleen.

        Ja se hyötykin voi olla ihan vaan sitäkin, että saa kaveerata jonkun sellaisen kanssa, josta näyttää olevan hyötyä hänellekin. Eli jolla näyttää olevan vahva ego ja suojamuuri. Toisen vahvalta näyttävän seurassa hengailu niin ikään vahvistaa hänenkin haurasta egoaan.

        Paitsi, jos ei vahvistakkaan ja olekkaan hyötyä, siitä tulee vastus, josta pitä päästä eroon. Seuratkaapa vaan hepun heilumista.


        Joo voin olla pahis kaiken tämän sanottuani, mutta tulipahan sanottua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tilannetaju. Se sinulta puuttuu. Et tiedä milloin on hyvä olla hiljaa ja milloin ei. Jos sinulla olisi sellainen, en vittuilisi sulle ollenkaan. Saattaisin jopa keskustellakin sun kanssa. Mutta kun ei ole tähänkään asti vielä ilmaantunut tilannetajua, niin tuskin tulee koskaan ilmaantumaankaan.

        Ja Gempsu, miksi mä en sanonut sulle eilen enempää, niin ihan vaan siksi että saat loistaa edes yhden illan wannabe nerokkaana ja viimeisen sanan saaneena. Ole hyvä, ei tarvitse kiittää. :)

        Mulla on nääs sitä tilannetajua ja empatiaa kuitenkin sen verran, että ymmärrän koska pitää antaa haavoittuvammalle osapuolelle tilaa olla ihan vaan ihminen, vikoineen päivineen.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ja Gempsu, miksi mä en sanonut sulle eilen enempää, niin ihan vaan siksi että saat loistaa edes yhden illan wannabe nerokkaana ja viimeisen sanan saaneena. Ole hyvä, ei tarvitse kiittää. :)

        Mulla on nääs sitä tilannetajua ja empatiaa kuitenkin sen verran, että ymmärrän koska pitää antaa haavoittuvammalle osapuolelle tilaa olla ihan vaan ihminen, vikoineen päivineen.

        Tais mennä yöunet... :D

        Mut ei se mitään. Jatka vaan. Mä käyn just koisiin. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais mennä yöunet... :D

        Mut ei se mitään. Jatka vaan. Mä käyn just koisiin. :D

        Ei menny. Kyllä mä nukun yöt kun sika. :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ei menny. Kyllä mä nukun yöt kun sika. :)

        Samapa se, aika monta ja pitkää sepustusta oot heti aamusta tänne rustannut. :D

        Mutta fuck should I care? Jatka vaan samalla linjalla ja toivo, ettei kukaaan huomaa... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samapa se, aika monta ja pitkää sepustusta oot heti aamusta tänne rustannut. :D

        Mutta fuck should I care? Jatka vaan samalla linjalla ja toivo, ettei kukaaan huomaa... :D

        No helvetti, kaikki mitä mieleen tuli. :D

        Niin jatkankin, eikä hävetä yhtään. Häpeä on niille, jotka ei oo sinut ittensä kanssa. Hävetköön vaan.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No helvetti, kaikki mitä mieleen tuli. :D

        Niin jatkankin, eikä hävetä yhtään. Häpeä on niille, jotka ei oo sinut ittensä kanssa. Hävetköön vaan.

        Lässynlässyn


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lässynlässyn

        Lässyn lässyn mee nyt nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais mennä yöunet... :D

        Mut ei se mitään. Jatka vaan. Mä käyn just koisiin. :D

        Mä pidän susta 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pidän susta 👍

        Mä pidän Fuckerista ... :D


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Kenties pääsen oikeuksiini täällä. Ja muutamat kokee jäävänsä varjooni. Too bad.

        Miten yhdestä saa noin monta pelle kuvien taa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten yhdestä saa noin monta pelle kuvien taa?

        Mietippä sitä.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Mikä on hyvä asia.

        Miksi niin?
        Erittäin komean näköinen mies jos tuo kuva on oma kuvasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin?
        Erittäin komean näköinen mies jos tuo kuva on oma kuvasi.

        Ai, onko? No kiitos. :)


    • Anonyymi

      Hmm, mitenhän tän nyt muotoilisi..😄

      Mulla on oikeastikin hyvin määrätietoinen puoli. Erilaisia puolia on tolkuttoman paljon, joten varmasti täällä on muitakin vilahdellut.

      Töissä tietyn porukan kesken on ollut aina erittäin karkeaa huumoria, joka varmasti ulkopuolisesta ja ymmärtämättömästä kuulostaa aivan muulta kuin huumorilta tai yhteen hitsautumiselta.

      xLiner

    • Vaikea itse sanoa?

      Mutta pohdin täällä ihan samoja asioita ääneen mitä kohtaa irl elämässänikin.

      En varmaan kaikkia mietteitä osaa niin hyvin sanoittaa täällä, että kaikki ymmärtäisivät ne oikein. Jotkut vaan ymmärtää, jotkut ei. 🤷‍♂️

      Kuitenkin kaikki täällä kirjoitetut ajatukseni kestää päivänvalon. Joten kai tää Disse on ihan realistinen hahmo. 😊

      • Anonyymi

        Mä luulen että jotkut vaan haluaa ymmärtää väärin.

        Tossa kiusaamiskeskustelussakin kun puhuttiin palstasta, vedettiin heti koulukiusaaminen sun kommentteihisi.

        Sellaista trollaamista.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että jotkut vaan haluaa ymmärtää väärin.

        Tossa kiusaamiskeskustelussakin kun puhuttiin palstasta, vedettiin heti koulukiusaaminen sun kommentteihisi.

        Sellaista trollaamista.

        xLiner

        No vaikea sanoa motiiveja, mutta minusta kuvitellaan tietyn aineksen puolesta, että olen täällä iskemässä naisia tms. 😂
        Sitten iskee jumalaton tarve vääntää mun juttuja muuksi. Pitää kinistä siellä ja täällä pitkin palstaa, että Disse on sitä ja tätä.... yhyy yhyy. 😂

        No onhan se välillä jopa hauskaa. 😬 En kiellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että jotkut vaan haluaa ymmärtää väärin.

        Tossa kiusaamiskeskustelussakin kun puhuttiin palstasta, vedettiin heti koulukiusaaminen sun kommentteihisi.

        Sellaista trollaamista.

        xLiner

        Jotkut ehkä, mutta ei läheskään kaikki. Onhan tämä keskustelupalsta. Kyllä pitää voida myös kritisoida kirjoituksia (asiallisesti toki).


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No vaikea sanoa motiiveja, mutta minusta kuvitellaan tietyn aineksen puolesta, että olen täällä iskemässä naisia tms. 😂
        Sitten iskee jumalaton tarve vääntää mun juttuja muuksi. Pitää kinistä siellä ja täällä pitkin palstaa, että Disse on sitä ja tätä.... yhyy yhyy. 😂

        No onhan se välillä jopa hauskaa. 😬 En kiellä...

        "mutta minusta kuvitellaan tietyn aineksen puolesta, että olen täällä iskemässä naisia tms. 😂"

        Muuten vaan jos ei hyvällä niin väsytystaistelulla pyrit tapaamaan palstanaisia. Montakos niitä on jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mutta minusta kuvitellaan tietyn aineksen puolesta, että olen täällä iskemässä naisia tms. 😂"

        Muuten vaan jos ei hyvällä niin väsytystaistelulla pyrit tapaamaan palstanaisia. Montakos niitä on jo?

        4 :0


    • Oliko tuo nyt yritys pyytää anteeksi?

      • En ymmärrä mistä puhut.


      • Pummi kirjoitti:

        En ymmärrä mistä puhut.

        Siinä tapauksessa.. morjens.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siinä tapauksessa.. morjens.

        Nähdään.


    • Anonyymi

      Suomalaisvenäläinenluonne on sitä. Ettei kuten navalnyin kohdalla tehtäisi kerran väärin ja toisella oikein. Johtuen tietenkin suomalaisvenäläisestäluonteesta kumminpäin. Tai sitten toisinpäin johtuen suomalaisvenäläisistäluonteista. Kahtaalle horjuminen on pahin asia ihmiselle.

    • Irl olen enempi hiljainen hissukka, joka märehtii asioita omassa yksinäisyydessä niistä muille juuri puhumatta. Enkä tarkota mitään deeppiä ahdistavaa, vaan jopa esim. useamman läheisen kanssa tavatessa mieluummin olen hiljaa kuunnellen toisten puheita heittäen väliin jotain mielipiteitä, ja painan mieleeni keskusteluissa kuulemiani asioita joita mietin ja pohdiskelen omassa rauhassa.

      Inhoan olla keskipisteenä, ja se on yksi syy miksi mieluummin olen kuuntelijan roolissa. Toinen syy, mikä edelleenkin pätee ja miksi mieluummin kirjoitan kuin puhun on se, että pari säännöllisesti käyttämään lääkettä aiheutti sanojen unohtelua, änkyttämistä, sanoissa sekaisin menoa, joten sillä mieluummin olen hiljaa kuunnellen kuin koko ajan äänessä.

      Muutoin olen sekä täällä että irl oma itseni, paitsi se että täällä enemmän kerron ajatuksia mitä oikeessa elämässä. Pitkäkestoinen muisti mulla on ollu aina lähes valokuvan tarkka, ja muun muassa porukat onkin jo vuosikymmeniä sanoneet että mun kanssa on turha ruveta kinamaan asioista mitkä ovat tapahtuneet menneisyydessä, kun minä muistan ne parhaiten.

      Tarinaa tulee aina pitkästi, joten koittakaa kestää.

      • Pummi

        Ai sinäkin olet vielä palstalla :). Luulin sinun jo luovuttaneen meidän suhteen.

        Minäkin tykkään olla hiljaa toisten seurassa. Toki osaan keskustella, mutta olen tällainen introvertti, joka tykkää enemmän seurailla tapahtumia sivusta.


      • Pummi kirjoitti:

        Ai sinäkin olet vielä palstalla :). Luulin sinun jo luovuttaneen meidän suhteen.

        Minäkin tykkään olla hiljaa toisten seurassa. Toki osaan keskustella, mutta olen tällainen introvertti, joka tykkää enemmän seurailla tapahtumia sivusta.

        Olen mä täällä vielä enkä oo luovuttanut, mut oon ollu perjantaista lähtien aika puhki illalla. Käyn päivittäin vanhempieni luona muutaman tunnin heitä auttamassa, kun äitini oli perjantaina silmäleikkauksessa, eikä kaikkia asioita voi tehdä.

        Mulla on hänen autonsa lainassa, joten aamulla lähden heille, ja tulen kotiin iltapäivällä. Muru vaatii mun kaiken huomion, ja sen kanssa pitää lähteä ulos tarpeille, niin joutuu ylimääräistä liikkumaan. Siihen päälle omat kivut, niin olo on aika puhki näin illansuussa.

        Siellä ei oikein oo kunnolla kuuluvuutta, niin en oikein siellä ollessa käy palstalla niin paljon mitä kotona ollessa. Illat pelaan ja välillä katselen mitä tänne kuuluu.

        Introverttihän minäkin olen, tosin sen tajusin vasta kevään ja kesän aikana. Mitä enemmän luen siitä millainen introvertti on, sitä enemmän tunnistan omia piirteitä. Esim. todellakin inhoon puhua puhelimessa, saati livenä rupattelutyyliin. Vain kahden kanssa pystyn juttelemaan luontevasti puhelimessa -äitini ja tätini kanssa, ja käytännön kyllä suuna päänä kahden kesken, tai parin kolmen ihmisen kanssa.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Olen mä täällä vielä enkä oo luovuttanut, mut oon ollu perjantaista lähtien aika puhki illalla. Käyn päivittäin vanhempieni luona muutaman tunnin heitä auttamassa, kun äitini oli perjantaina silmäleikkauksessa, eikä kaikkia asioita voi tehdä.

        Mulla on hänen autonsa lainassa, joten aamulla lähden heille, ja tulen kotiin iltapäivällä. Muru vaatii mun kaiken huomion, ja sen kanssa pitää lähteä ulos tarpeille, niin joutuu ylimääräistä liikkumaan. Siihen päälle omat kivut, niin olo on aika puhki näin illansuussa.

        Siellä ei oikein oo kunnolla kuuluvuutta, niin en oikein siellä ollessa käy palstalla niin paljon mitä kotona ollessa. Illat pelaan ja välillä katselen mitä tänne kuuluu.

        Introverttihän minäkin olen, tosin sen tajusin vasta kevään ja kesän aikana. Mitä enemmän luen siitä millainen introvertti on, sitä enemmän tunnistan omia piirteitä. Esim. todellakin inhoon puhua puhelimessa, saati livenä rupattelutyyliin. Vain kahden kanssa pystyn juttelemaan luontevasti puhelimessa -äitini ja tätini kanssa, ja käytännön kyllä suuna päänä kahden kesken, tai parin kolmen ihmisen kanssa.

        Mitä pelaat? Videopelejä vai? Minä olen entinen videopelaaja. Nykyään ei jaksa enää pelata, kun tuntuu että kaikki on nähty. Tykkään kuitenkin katsoa youtubesta parhaita paloja, missä muut pelaavat.


      • Pummi kirjoitti:

        Mitä pelaat? Videopelejä vai? Minä olen entinen videopelaaja. Nykyään ei jaksa enää pelata, kun tuntuu että kaikki on nähty. Tykkään kuitenkin katsoa youtubesta parhaita paloja, missä muut pelaavat.

        Tällä hetkellä codin infinite warfarea pleikkarilla.
        Mulla hajos vanha ps2 pari kolme vuotta sitten, jota käytin loppu aikana dvd-soittimena. Kun syksyllä totesin että vointini on muuttunut jopa huonommaksi, ja voin joutua olemaan pitkään neljän seinän sisällä, päätin hankkia uuden pleikkarin ajankuluksi ja ajatusten muualle saamiseksi. Tiesin että vitonen on tulossa, mutta ollen sen verran tyyliä ettei mulla ole siihen vielä varaa, ostin ps4:n

        En oo aiemmin tykännyt räiskintäpeleistä, kun en oikeista aseistakaan oo koskaan pitäny, mut ostin codin ww2:n kun olen kiinnostunut toisesta maailmansodasta ja sen tapahtumista. Reilu viikko meni siihen et pelasin kampanjan läpi, ja jäin koukkuun. Nyt multa löytyy peräti 7 Call of Dutyn peliä, joista oon kahdesti pelannu modern warfare 1 ja 2 remastered kampanjat läpi, ja paria en oo vielä pelannu ollenkaan. 😂

        Maksullista plussaa en oo vielä hankkinut, et pääsis pelaan verkossa, ja hyödyntään pelien muita osioita. Aattelin et treenaan pelaamista ensin yksin, ja kun pärjään ihan ok, hankin sen plussan. Täytyy vaan hankkia ensin kunnon peli kuulokkeet.

        Mikäli ei lasketa mukaan Nintendon sorsanmetsästystä 90-luvun vaihteessa, niin ekaa kertaa elämässäni pelasin räiskintää 29.9. Siitä asti oon pelannu joka päivä.

        Mitä pelejä pelasit itse?


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Tällä hetkellä codin infinite warfarea pleikkarilla.
        Mulla hajos vanha ps2 pari kolme vuotta sitten, jota käytin loppu aikana dvd-soittimena. Kun syksyllä totesin että vointini on muuttunut jopa huonommaksi, ja voin joutua olemaan pitkään neljän seinän sisällä, päätin hankkia uuden pleikkarin ajankuluksi ja ajatusten muualle saamiseksi. Tiesin että vitonen on tulossa, mutta ollen sen verran tyyliä ettei mulla ole siihen vielä varaa, ostin ps4:n

        En oo aiemmin tykännyt räiskintäpeleistä, kun en oikeista aseistakaan oo koskaan pitäny, mut ostin codin ww2:n kun olen kiinnostunut toisesta maailmansodasta ja sen tapahtumista. Reilu viikko meni siihen et pelasin kampanjan läpi, ja jäin koukkuun. Nyt multa löytyy peräti 7 Call of Dutyn peliä, joista oon kahdesti pelannu modern warfare 1 ja 2 remastered kampanjat läpi, ja paria en oo vielä pelannu ollenkaan. 😂

        Maksullista plussaa en oo vielä hankkinut, et pääsis pelaan verkossa, ja hyödyntään pelien muita osioita. Aattelin et treenaan pelaamista ensin yksin, ja kun pärjään ihan ok, hankin sen plussan. Täytyy vaan hankkia ensin kunnon peli kuulokkeet.

        Mikäli ei lasketa mukaan Nintendon sorsanmetsästystä 90-luvun vaihteessa, niin ekaa kertaa elämässäni pelasin räiskintää 29.9. Siitä asti oon pelannu joka päivä.

        Mitä pelejä pelasit itse?

        Pelasin kaikkea mahdollista erilaista, paitsi oikeastaan moninpelejä. Niin ja kauhupelit oli liian jännittäviä minulle. Sitten iski tosiaan kyllästyminen. Minusta pelaamisen kulta-aika oli ensimmäisen pleikkarin aikoihin.

        Toisaalta olen haaveillut, että uppoutuisin taas johonkin peliin ihan täysillä. Olisi kiva kokeilla jotain MMO-peliä tai myös Rust houkuttelisi. Tosiasiassa minulla ei ole tähän nykyisin mahdollisuutta, kun on muuta elämää ja velvoitteita. Eniten odotan tällä hetkellä Elden Ringiä.


    • Olen täällä kuin normi elämässä samanlainen. Johtuen täysin rehellisyydestä, lojaalisuudesta, tunne velvollisuudesta myös hyvyydestä.

    • Anonyymi

      Ihan oma itteni olen. Sanon suoraan ja rehellisesti asiat juuri niin kuin ne ovat.

      • Se että asian voin kertoa tai olla kertomatta.🤔
        Vakavuuden harkitseminen on hyvästä, onko toinen tarvinnut kuulla totuuden hänen edun mukaista vai ei.
        Ihminen ei muutu, jos ei kerro totuutta mutta minusta ihminen on helpompi johdattaa totuuden ymmärtämiseen mitä läheisempi on sitä helpommin sinua ymmärtää.


    • Anonyymi

      Minä varmasti vaikutan suoraan sanoen mulkulta täällä ja hempee lempee on sellaista, mitä en tänne trolli- ja nettikiusaamisfoorumille tuhlaa. Ajoittain sitä tuntee tarvetta selittää miksi näin, mutta kun katsoo tätä ilkeyttä ja kommentointia ympärillään niin, nääh.

    • Anonyymi

      Olen aikalailla samanlainen, mutta yleistetty versio itsestäni. Yleistän monia asioita laajemmin, etten kerro liiaksi yksityiskohtia itsestäni. Siinä on riski, että ihmiset päättelee omiaan eikä kysy suoraan tarkennusta, mutta samaan aikaa turvallisempi niin. En turvaudu valehtelemiseen.

      Hmh. Kiinnostaa tietää... Et siis tosi elämässä hu*rittele ja kutsu ihmisiä h*oriksi samalla tapaa kuin palstalla? Huomasin, että taisi olla viimeisin raja minkä ylitit palstailussa. Ainakin se jäi mieleen.

      • En todellakaan. Olen asunut prostituoidun naapurina. Usein juteltiin. Kaikin puolin mukava nainen. Kävin hänen luonaan kylässäkin.

        Ja jos joku haluaa harrastaa irtosuhteita, niin siinäpähän harrastaa. En arvosta sellaista toimintaa, mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan ääneen sanoa.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        En todellakaan. Olen asunut prostituoidun naapurina. Usein juteltiin. Kaikin puolin mukava nainen. Kävin hänen luonaan kylässäkin.

        Ja jos joku haluaa harrastaa irtosuhteita, niin siinäpähän harrastaa. En arvosta sellaista toimintaa, mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan ääneen sanoa.

        "Kävin hänen luonaan kylässäkin."

        Oliko taitava koko rahan edestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kävin hänen luonaan kylässäkin."

        Oliko taitava koko rahan edestä?

        Emme koskaan edes jutelleet hänen töistään. Kunhan kahviteltiin ja turistiin niitä näitä.


    • Anonyymi

      Olin joskus iloinen. Täällä ja muualla maailmassa.

      • Anonyymi

        Se iloinen puoli oli hyvin totta.


      • Miksi et ole enää iloinen? Voisitko vielä joskus tulla iloiseksi?


    • Anonyymi

      Kyllä se aika hyvin varmaan, toki mielipiteet ja arvot ehkä hieman kärjekkäämmin täällä tulee mutta ihan samoja asioita arvostan irl mitä täälläkin. Toisten tunteet koetan kyllä ottaa huomioon myös täällä palstalla, niin etten käy henkilöhyökkäyksiin ihan ilkeyttäni jos ei minua vastaan ole hyökätty. Toisinaan toki joskus tulee kiusaus tölväistä jotakuta mutta ne ovat samalla myös arvostuksenosoitusta sillä tavalla että koen sen tölväistyn myös sen kestävän. Ihan oikeaa mielipahaa en kenellekään tahdo aiheuttaa, sitten jos sitä joku tuntee mielipahaa minun yleisen tason lausunnoista voi katsoa kyllä peiliin koska on silloin ihan aiheetta ottanut itseensä siitä.

      -harmiseikirj-

    • En oikein osaa kuvitella, millaisena "palstapersoonani"ilmenee. Tai mitkä piirteet korostuvat.

      Olen kai aika pitkälti kirjoitusteni oloinen, mutta täällä saatan enempi tiivistää rivejä tai jättää asiaa/-oita mainitsematta. Ei mun tarvitse tuoda sitä täydellisen tunnistettavaa kuvaa itsestäni, jos en sitä halua. Sisälsipä se valkoisen valheen tai ei. Mutta se on kirjoittajan oma henkilökohtainen lupa itselleen.

      • Anonyymi

        Mä peesaan tätä, jos sallit.

        Luulen olevani suht samanlainen, mutta vaikea mieltää miten mut mielletään. Se tosin koskee live-elämäänikin. Olen harvasanainen, joten ihmiset saattaa nähdä musta vaan jonkun tietyn puolen.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä peesaan tätä, jos sallit.

        Luulen olevani suht samanlainen, mutta vaikea mieltää miten mut mielletään. Se tosin koskee live-elämäänikin. Olen harvasanainen, joten ihmiset saattaa nähdä musta vaan jonkun tietyn puolen.

        -flowersreally-

        Toki.

        Miten minä olen sinut nähnyt.... (jos sallit että esitän näkemykseni)

        Pidättyvä. En osaa nimetä susta juuri mitään tunnistettavuutta tai tiedä yksityisestä elämästäsi kai mitään. Jotain olet joskus maininnut, mistä olen päätellyt/arvellut sun olleen joskus hankalien ihmisten tai tapahtumien mukana.

        Älykäs. Mietit asioita paljon ja katsot laajempia kokonaisuuksia. Sulla on ollut loistavia piikkejä. Joskus ne piikit on olleet pisteliäitäkin - ei mukavalla tavalla. Mutta on sulla herkkyyttäkin.

        Mun käsitykseni mukaan sulla on myös hyvä huumorintaju, jota kaipaan enemmän kommenteissasi. Tilannekomiikkaan osallistumista.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Toki.

        Miten minä olen sinut nähnyt.... (jos sallit että esitän näkemykseni)

        Pidättyvä. En osaa nimetä susta juuri mitään tunnistettavuutta tai tiedä yksityisestä elämästäsi kai mitään. Jotain olet joskus maininnut, mistä olen päätellyt/arvellut sun olleen joskus hankalien ihmisten tai tapahtumien mukana.

        Älykäs. Mietit asioita paljon ja katsot laajempia kokonaisuuksia. Sulla on ollut loistavia piikkejä. Joskus ne piikit on olleet pisteliäitäkin - ei mukavalla tavalla. Mutta on sulla herkkyyttäkin.

        Mun käsitykseni mukaan sulla on myös hyvä huumorintaju, jota kaipaan enemmän kommenteissasi. Tilannekomiikkaan osallistumista.

        Ihana, äidillinen Elisa. Hyvää yötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, äidillinen Elisa. Hyvää yötä.

        En pidä itseäni kovinkaan äidillisenä. Mutta tälläinen mamma mie vaan oon :)

        Kiitos. Ja kauniita unia -


    • Anonyymi

      Olen rauhallinen ja en pidä riitelystä, mutta jos voin huonosti ja minun tarvitsee saada ääneni kuuluville, niin silloin olen ärhäkkäämpi sanomaan asioista joita en ymmärrä, tai jota en hyväksy jatkuvasti tapahtuvaksi, koska se vie liikaa energiaa pois itsestä.

      • Anonyymi

        Sama itselläni. Jokaisella on tietty raja. Itse olen myös hvyin suorapuheinen usein ja tarvittaessa, varsinkin kun pinna palaa.


    • Anonyymi

      Olen sama ihminen palstalla ja palstan ulkopuolella. Totuus on usein tarua ihmeellisempää, vaikka ei minun elämässä mitään ihmeellistä ole, ei ainakaan tällä hetkellä. En näe mitään järkeä siinä, että pitäisi esiintyä jonakin muuna kuin itsenä palstalla ja vedättää.

    • No ensinnäkin pitää muistaa, että nettiin on helpompi laukoa totuuksia nimimerkin takaa, ja ruotia arkoja ja ikäviäkin asioita jne. Eli eipä ole tullut kaverien tai sukulaisten seurassa täräytettyä että arvostan esim. moottoripyöräjengikulttuuria tai Putinia, tai että valtaosa miehistä on tietämättään tavalla tai toisella aisureita.

      Mutta en mä usko, että persoonani loppujen lopuksi kauheasti eroaa palstalla ja oikeassa elämässä. Tai noh, pakosti kai jotenkin, kun oikeassa elämässä ihmiset yleensä pitävät musta tai suhtautuvat neutraalisti muhun tai tekemisiini. Palstalla olen kai jonkinlainen profeetta väärällä maalla 😅

      Jokainen tietty muodostaa käsityksensä kunkin kirjoittajan persoonasta tämän kirjoitusten perusteella, ja ainakin omalta osaltani voin sanoa että olen kirjoittanut tänne aina 100% tositapahtumia ja omia näkemyksiä / ratkaisuja asioihin liittyen.

      Olin jo lähettämässä viestiä kun luin sen läpi mahdollisten kirjoitus virheiden varalta, niin huomasin itsekin että tuossa ekassa kappaleessa mainitut asiat kai joko suoraan tai epäsuorasti heijastuvat jotenkin persoonaani. En vain kykene kunnioittamaan ns. heikkoja miehiä johtajina, noi prätkäjutut kai symboloi jonkinlaista vapautta ja samalla syvää veljeyttä ja ystävyyttä, omat kasvot pitää aina säilyttää parhaansa mukaan jne.

      • Anonyymi

        Millainen mies sinusta on "heikko"? Millainen "vahva"? Entä millainen nainen on heikko ja vahva? Mitä väliä sillä jos ajattelet jonkun miehen "aisurina"? Koko nimitys on loukkaava.

        Olet itse luonut moottoripyöräjengeistä käsityksesi niiden "vapaudesta/veljeydestä/ystävyydestä". Oikeasti nuo jengit toimittavat kaikkea muuta kuin vapautta. Niissä on tiukka hierarkia ja jokaisella ylen tiukka arvoasema, jotka perustuvat enemmän pelkoon kuin ystävyyteen ja veljeyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mies sinusta on "heikko"? Millainen "vahva"? Entä millainen nainen on heikko ja vahva? Mitä väliä sillä jos ajattelet jonkun miehen "aisurina"? Koko nimitys on loukkaava.

        Olet itse luonut moottoripyöräjengeistä käsityksesi niiden "vapaudesta/veljeydestä/ystävyydestä". Oikeasti nuo jengit toimittavat kaikkea muuta kuin vapautta. Niissä on tiukka hierarkia ja jokaisella ylen tiukka arvoasema, jotka perustuvat enemmän pelkoon kuin ystävyyteen ja veljeyteen.

        Miksei aisuria saisi kutsua aisuriksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mies sinusta on "heikko"? Millainen "vahva"? Entä millainen nainen on heikko ja vahva? Mitä väliä sillä jos ajattelet jonkun miehen "aisurina"? Koko nimitys on loukkaava.

        Olet itse luonut moottoripyöräjengeistä käsityksesi niiden "vapaudesta/veljeydestä/ystävyydestä". Oikeasti nuo jengit toimittavat kaikkea muuta kuin vapautta. Niissä on tiukka hierarkia ja jokaisella ylen tiukka arvoasema, jotka perustuvat enemmän pelkoon kuin ystävyyteen ja veljeyteen.

        Otin kantaa aiheeseen kykenenkö arvostamaan heikkoja miehiä johtajina/korkeassa asemassa.

        Mielestäni esimerkiksi Pekka Haavisto ei yksinkertaisesti olisi sopiva henkilö Suomen Tasavallan presidentiksi, kun taas Niinistö mielestäni on oikea mies siihen virkaan tällä hetkellä. Heikko mies on mun silmissä liian kiltti, poliittisesti korrekti, ylipäätään sellainen vässykkä ja pehmo. Vahva mies/johtaja on autoritäärinen, itsevarma, osaa luoda ihmisiin uskoa ja luottamusta, kertoo mielipiteensä asioista suoraan jne.

        Vaikea kuvailla naisia vastaavalla tavalla, en mieti asiaa niiden kohdalla samalla tavalla.

        No aisuri tarkoittaa alunperin sitä, että jonkun miehen vaimo on käynyt vieraissa. Mutta maailma muuttuu ja kieli sen mukana. Mielestäni aisuri on ensisijaisesti sellainen mies joka ryhtyy virallisesti isäpuoleksi jonkun toisen miehen lapselle. Tai siinä tapauksessa jos kotitalouden kustannuksista iso osa lankeaa miehen maksettavaksi, siinä missä vaimo voi käyttää säästämänsä summan omiin juttuihinsa jne. Tai jos puhutaan vakavasta parisuhteesta tai avioliitosta, niin faktahan on että aika monessa tapauksessa mies on puolisoaan kokemattomampi. Riittäähän noita esimerkkejä ja tilanteita mihin tuota termiä voi soveltaa.

        Ja tuo on ihan totta, että moottoripyöräkerhoja on niin monenlaisia. Suomen suurin jengi tällä hetkellä on kaiketi UB, mutta tuskinpa niiden kerhotalolla rassaillaan ajankulukseen pyöriä tai pelataan bilistä. Että joo, enpä kyllä itsekään haluaisi kuulua sellaiseen porukkaan tai porukan tuttavapiiriin missä keskinäinen pelko on isommassa osassa kuin luottamus ja ystävyys.


    • Multa puuttuu särmät kun palstailen. Olen jotenkin neutraalimpi ja hissukampi täällä kuin irl. Sellainen "yleisblondi". Se johtuu jotenkin siitä, että täällä olen kuin olisin keskellä torilla, tuntemattomien ihmisten ympäröimänä. Ei silloinkaan tee mieli laukoa mitä tahansa tai olla edes täysin oma itsensä. Vaan miettiä keskusteluissa yleisesti, mitä mieltä jostain on ja mikä olisi ratkaisu kuhunkin aloituksen ongelmaan. Koska olen aikanaan tehnyt opetustyötä (18v. ja vanhemmille), mulle on varmaan jäänyt sellainen kevyesti "virallinen linja" tällaisille keskustelupalstoille. Toisaalta en ole kovin virallinen opettaessakaan, joten se "rento virallisuus"-tyyli sitten jatkuu täälläkin.

      Kun aloittelin palstailuani olin varmaan aidoimmillani. Kun en ollut omaksunut vielä mitään linjaa, vaan vasta kokeilin, mitä tämä on. Sitten aloin noin vuoden kuluttua nähdä mielessäni, että joku opiskelija lueskelee, että mitä se opettajablondi tuolla sekoilee... Onneksi on muut areenat, missä voi irrotella ihan riittämiin:) Eikä haittaa, vaikka sen tekee omalla nimellään ja naamallaan.

      • Anonyymi

        Kun tulee äidiksi, alkaa ns.nössöytyä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun tulee äidiksi, alkaa ns.nössöytyä :)

        Sekin vielä siihen päälle, äitiys.

        Kaikkein ärhäköin olen ollut (miespuolisten työ)kavereideni mukaan silloin kun olin 24v. tiukkapipoinen vanhapiika (heidän sanavalintansa). Silloin mua sai kuulemma oikein pelätä :D


    • Olen netissä paljon mukavampi, sosiaalisempi ja kiltimpi kuin siviilissä. Mulle ei ruveta, mutta verkon yli ei ole mitään väliä.

    • Anonyymi

      Eri palstoilla voi sanoa suoraan sen mitä ajattelee, normaalielämässä ei voi kun pitää olla poliittisesti korrekti ettei saa töistä potkuja tai herätä muuten pahennusta

    • Palstapersoona on aikalailla mun työpersoona.
      Sivun kun avaa niin otsikot on kuin palaverin asialista. Siinä silmäillessä tulee jo käsitys mihin kohtaan voisi olla asiaa. Asiaa kun siinä silmäilee niin kommentoi jos on omasta mielestä jotakin uutta näkökulmaa tai lisäarvoa pystyy tuomaan.

      Siviilissä olen oikeastaan vielä harmaampi ja arkisempi. Ei varmaan ihan sattumaa että joukkuepeleissä aina halunnut olla maalivahti.

    • Olen noin 100% aito itseni. En ole niin taitava ja viitseliäs, että feikkaisin mitään muuta ja mulla on huono muisti, en muistaisi sepiteltyjä tarinoita. Ei mun kannata edes yrittää.
      Me, myself and I. Näin on parasta. :)

    • Anonyymi

      Todellinen luonteeni on miten sen sanoisi, elävämpi kuin palstapersoonani... Täällä ylikorostuu asiallisuus. Enkä myöskään avaudu asioista yhtä paljon kuin esim. ystäville kahden kesken tai pienessä ryhmässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe