Hei ! Olen 12 vuotias tyttö uudeltamaalta ja oon jo jonkin aikaa halunnut aloittaa taitoluistelun.Olen harrastanut noin vuoden telinevoimistelua. Olen etsinyt paljon tietoa eri seuroista mutta, mistään ei tahdo löytyä minun ikäisille aloittelijoille sopivaa ryhmää. Ja lisäksi nyt korona aikana Keravan jäähalli on suljettu joten en pääse edes kokeilemaan :(
jos tää on mahdollista niin voisitteko pliis kertoo vinkkejä ja et missä uudella maalla olis luistelu jäitä olisin tosi kiitollinen :)
haluaisin aloittaa taitoluistelun mutta olen jo 12. Onko liian myöhäistä !
3
202
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon että luet tämän! Tiedän ton tunteen. Mulla on kans koko ajan ongelmia iän kanssa ja tuntuu että mistään ei löydy. (13w, kilpailutavoitteita ja olen harrastanut luistelua vasta vuoden (korona tuli tielle muuten 2w)) Keravalta en tiedä seuroja mutta sinulle on varmasti jossain sopiva kehitysryhmä (jos haluat joskus kilpailla) tai harrasteryhmä. Älä välitä ikäarvioista. Jonnekkin seuraan kannattaa soittaa ja kysellä sopivaa ryhmää! Onnea etsintään!!!!
- Anonyymi
Moikka! Mäkin aloitin 12.vuotiaana ja treenaan luistelua paljon ja laitoin päiviä enemmän niin kehittyisi nopeammin:)) toivottavasti löydät hyvän joukkueen:))!
- Anonyymi
moi mä aloitin taitoluistelun 11 vuotiaana ja asun keravalla mä ainakin harrastan keravan luisteluseurassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020