Kuinkakohan monen lapsi on
Tehnyt pentagrammin lattiaa ja palvonut saatanaa tunnilla, käsi ylös?
🤚🏻
Tunnustan tunnusta kyllä alkoi kuulustelu lapselle ja huomioiminen
Mitä meidän perheestä antaa vaikutelman eikä edes yhtään tuollaisia katsonut TV:stä ikinä, saati kotona kuullut.
Siellä ne opettajat supisee
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
Lapset ovat viattomia aikuisten tekoihin on erittäin väärin että jotkut hirviöt ovat niin ylistettyjä mutta sitten niitten viattomia lapsia kiusataan ja koulut ovat niitä pahimpia paikkoja sen takia opettajien ei kuulu mitään muuta tietoa saada lapsista kuin etu nimi. Ja jos minä tietäisin että jotain lasta kiusataan mä puolustan keinoja kaihtamatta.
En yhtään ymmärtänyt. Kuulustelu on kyllä pitää heti aloittaa mistä tuollaisia nyt keksi taas kun on hyvien tapojen vastaista tuollaista tehdä tunnilla vaikka kuinka tylsää olisi.
Eihän sille koskaa voi antaa ohjelmia katsottavaksi ei ainakaan aikuisten jota ei ole vieläkään katsonut, jos saa erittäin vähästä vaikutteita. Sanoinkin siitä 18 vuoteen astiin katsella sateenkaari mylilttle poneja jos tuo muiden huomion hakeminen pitää tehdä ihan väärässä kohtaan.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En yhtään ymmärtänyt. Kuulustelu on kyllä pitää heti aloittaa mistä tuollaisia nyt keksi taas kun on hyvien tapojen vastaista tuollaista tehdä tunnilla vaikka kuinka tylsää olisi.
Eihän sille koskaa voi antaa ohjelmia katsottavaksi ei ainakaan aikuisten jota ei ole vieläkään katsonut, jos saa erittäin vähästä vaikutteita. Sanoinkin siitä 18 vuoteen astiin katsella sateenkaari mylilttle poneja jos tuo muiden huomion hakeminen pitää tehdä ihan väärässä kohtaan.Älä syytä lasta tai mä tapan ne wejberit. Ja saat nii päähän jos olet niitten puolella. Sun pitää olla tytön puolella ja inhota niitä webereitö.
valtakunta kirjoitti:
Eihän sille koskaa voi antaa ohjelmia katsottavaksi ei ainakaan aikuisten jota ei ole vieläkään katsonut, jos saa erittäin vähästä vaikutteita. Sanoinkin siitä 18 vuoteen astiin katsella sateenkaari mylilttle poneja jos tuo muiden huomion hakeminen pitää tehdä ihan väärässä kohtaan.” wejberit” mitä ihmettä oikein puhut? ?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
” wejberit” mitä ihmettä oikein puhut? ?
Ne on sellaisia korona sikoja joita ei voi edes navetta ottaa vastaan joten ne täytyy viedä teurastamo ja syöttää sioille joilla ei ole korona.
Anonyymi kirjoitti:
Ne on sellaisia korona sikoja joita ei voi edes navetta ottaa vastaan joten ne täytyy viedä teurastamo ja syöttää sioille joilla ei ole korona.
En ymmärrä mitään.🙄 miten sellaiset tähän liittyikään. Lapsi kyllä lupasi käyttäytyä paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377