Miksi (mies) avopuoliso ei kiinnostu minusta?

Anonyymi

Otsikossa siis kysymys. Olemme kummatkit lähemmäs 30v. Olemme olleet yhdessä teininä aijemmin ja olimme toistemme ensirakkauksia, ajauduimme eri teille ja löysimme toisemme uudelleen aikuisina. Olemme olleet yhdessä nyt 1,5v ja asuneet yhdessä vuoden. Aluksi oli paljon seksiä ja läheisyyttä ja koin itseni tärkeäksi, nyt tuntuu miestä kiinnostavan enemmän pelaaminen kuin minä. Seksiä ei ole ollut puoleen vuoteen kuin kerran 2 kk minun "ruinaamisellani" mies ei halua aloitetta tehdä. Sanoo kyllä että rakastaa ja tahtoo naimisiin kanssani joskus. Olen mielestäni hyvä avopuoliso sillä tuen miestäni kaikessa, annan hänen pelata pelejä ja tykkään itsekkin pelata pleikalla ja pelaammekin joskus yhdessä. Hän saa käydä kavereiden kanssa ulkona ja juhlimassa aina kun tahtoo ja olen jopa kannustanut että olisi hyvä nähdä kavereita enemmän. Olen hoikka ja sievä, en mikään malli mutta viettiä on ollut paljon kun olen sinkkuna ollut. Silti kalvaa tämä miksi mies ei enää tahdo viettää aikaa kanssani saati harrastaa seksiä? Halailee kyllä ja antaa hyvän yön pusut. Onko tullut arki vastaan tai voiko olla että pelaaminen koneella on vain yksinkertaisesti mielekkäämpää kuin minun seurani? Apuja kaipaillaan ja asiallisia kommentteja.

1

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Emme siis juuri vietä aikaa keskenään. Samassa huoneessa kyllä ollaan mutta mies viettää aikansa koneella eli ei ole henkisesti läsnä tai keskustele. Emme ole riidelleet kertaakaan ja tunnumme olevan samaa mieltä asioista sekä samalla aaltopituudella. Silti minusta tuli vuoden seurustelun jälkeen enemmän kämppis kuis kumppani.

AP

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      29
      3848
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2792
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      56
      2330
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      218
      2321
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1304
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1235
    Aihe