Moi. Mulla on 2pv päästä inssi ja meinaa jännittää nyt jo paljon. Ajan sen omalla autolla koska olen opetusluvilla. Oisko jotain vinkkejä läpi pääsyn auttamiseksi? Olen ajanut paljon ja tiedän osaavani mutta silti jännittää😬. Eniten kuumottaa millainen inssin pitäjä on, ajattaako se inssi yhtään edes sielläpäin missä olen harjoitellut, millainen liikenne on 8 aamulla. Kiitoksia vastauksista nyt jo. 👍🏻
Inssi jännittää
18
401
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on ens viikolla D:
- Anonyymi
Juu no mulla nyt perjantaina D: Kunnon kuumotukset perkele. Ei se auta ku mennä ja koittaa parhaansa vaikka jalka väpättää. Tsemppiä sulle ensviikkoo🤟🏻 T: ap
No kuis ketjun aloittajalle kävi?
Jos läpäisit ajokokeen, niin muista, että saatu kortti ei tosiaankaan ole tae siitä, että osaat ajaa.
Se on vain viranomaisen antama dokumentti siitä, että hallitset jotkut perusasiat ja että nyt saat liikenteessä jatkaa harjoittelua. Harjoittelua onkin syytä jatkaa, etteivät taidot ruostu.
Tervetuloa liikenteeseen!- Anonyymi
vasta huomenna klo 8. On inssi. Tulen ilmoittamaan mitä kävi. t: ap
- Anonyymi
Tuohon sanoisin neuvoksi sellaisen seitinohuen päiväkännin auttavan kummasti.
Ei jännitä lähellekkään niin paljon.- Anonyymi
tuota en ehkä kehtaa kuitenkaan plus olen 17v. T:ap
- Anonyymi
Jos se inssi säätelee penkkejä. peilejä ym. säädät ne kohdalleen, ja sen jälkeen
kuuntelet vaan inssiä ja ajat sinne mihin se käskee liikennesääntöjä noudattaen. Simppeli homma.- Anonyymi
Jep. Noin simppeliä se onkin mutta joku siinä silti jännittää. Ei oo montaa tuntii enää ni alkaa voi perkele. Toivotaa parasta, tänks.
- Anonyymi
Mitä vinkkejä sait Rtk ajotunneista
- Anonyymi
Sellaisia sain, että kun ajaa inssissä kuten Hamilton formuloissa, niin läpi menee, että heilahtaa!! 😂😅
- Anonyymi
Sain vähän jokaiseen juttuun vinkkiä rtk kurssilta. Rtk kurssin pitäjä kertoi myös mitkä virheet eivät ole syy inssin hylkäämiselle esim auton sammuminen tai väärään suuntaan ajo. t: ap
- Anonyymi
Moroo. Läpi meni ilman isompaa virhettä! T: ap
- Anonyymi
Onnittelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut.
Kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos
Onnittelut tulevalle yleisien teidemme hamiltonille! 🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut tulevalle yleisien teidemme hamiltonille! 🤣😂
Kovimpa ala-arvoisia kirjoittelet uudelle tieliikenteeseen tulevalle kuskille.
Jokainen meistä on ollut varsin "vihreä" liikenteessä liikumistaan aloitellessaan.
Käyttämäsi stereotypiöihin viittaava kommentointi, kirjoitustensa mukaan varsin tasapainoiselle juuri kortin saaneelle nuorukaiselle, ei todellakaan täytä hyvän maun vaatimusta.
Edelleen onnea kortin saaneelle uudelle kuskille ja tervetuloa liikenteeseen mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovimpa ala-arvoisia kirjoittelet uudelle tieliikenteeseen tulevalle kuskille.
Jokainen meistä on ollut varsin "vihreä" liikenteessä liikumistaan aloitellessaan.
Käyttämäsi stereotypiöihin viittaava kommentointi, kirjoitustensa mukaan varsin tasapainoiselle juuri kortin saaneelle nuorukaiselle, ei todellakaan täytä hyvän maun vaatimusta.
Edelleen onnea kortin saaneelle uudelle kuskille ja tervetuloa liikenteeseen mukaan.Joo varovaisesti oon aluks ajellu vaikka liikennesäännöt yms on hallussa. Kiitos vielä tästä on hyvä jatkaa harjoittelua.
- Anonyymi
Heleppo juttu. Verä kuus keskikaljaa, ota poskeen inssiltä, se om siinä. Ei tartte ees ajaa.
Köyliön kulliope
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1393557Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2753020Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2291903- 661876
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641798- 701601
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901346Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781282Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3361224Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391092