LKS:n ja Lpks:n joululahjat hoitohlökunnalle- 100e hyvinvointiin!

Anonyymi

Hieno ele Lapin keskussairaaloilta hoitohenkilökunnalle. Joululahjaksi 100e työhyvinvointiin, virkistykseen ja Lpks:n suorastaan 100e koronalisä. Onhan se tyhjää parempi!
Tietenkään kaikkia tämäkään ei miellytä, vaan pitäisi saada 1000-2000e pelkkää rahaa..
Vertailun vuoksi, jossakin Etelä-Suomen sairaalassa oli hoitohenkilökunta palkittu paketilla teetä..ja kahdella suklaairtomakeisella...

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montakohan koronapotilasta ovat hoitaneet? Ja kuinka monelle ovat koronan tartuttaneet?

• Anonyymi

vittuko ei saanu bon bon karkkeja

• Anonyymi

Rovaniemen kaupunki vei loputkin

Tyky

• Anonyymi

”Mäkijärvi on jopa väittänyt, että vuosilomien perumisesta on sovittu henkilöstön kanssa korvaukset. Ihan lööperiä puhuu Mäkijärvi. Työnantaja ei ole tällaiseen suostunut”, hän jatkaa.

Myös Tehyn edunvalvontajohtaja Else-Mai Kirvesniemi tviittaa, että ”nyt puhuu johtajaylilääkäri Mäkijärvi muunneltua totuutta”.

”Vuosiloman perumisesta ei ole sovittu korvauksia. Hoitajat ovat valmiita sopimaan kannustavammista hälytys- ja lisävuorokorvauksista. Pitäisikö ⁦⁦HUS palata neuvottelupöytään?”

Myös HUSin toimitusjohtaja Juha Tuominen viittasi aiemmin Twitter-keskustelussa järjestöjen kanssa tehtyihin sopimuksiin korvauksista. Tehyn edustajat tyrmäsivät tällöinkin asian ja totesivat, että näissä sopimuksissa kyse on aiemminkin käytössä olleista tavanomaisista joulunajan järjestelyistä.

”En usko, että tämä riittää vielä kannustimeksi. Tulkitsen, että olet samaa mieltä, koska haluat valmiuslakia avuksi. Suosittelisin hankkimaan tietoa muiden sairaanhoitopiirien sopimuksista ja korvaustasoista. Autamme mielellämme”, Kirvesniemi vastasi Tuomiselle.

Uusi Suomi tavoitteli Markku Mäkijärveä kommentoimaan asiaa, mutta ei heti perjantaina aamupäivällä tavoittanut häntä.

ote US

• Anonyymi

Ei taida olla Mäkijärvellä osaa eikä arpaa Lapin sairaanhoitopiirien asioihin. Tuolla toki on sellaisia hoitajia jotka ovat oikeasti koronapotilaita hoitaneetkin..

• Hoitokunta ollu tossi kilti 😘

• Anonyymi

Minä olen saanut helmikuusta saakka korona lisää 600 €/kk ja mittavat palkalliset hyvinvointi lomat joita saan alkaa pitämään vasta kun corona on selätetty. Tosin en työskentele sairaaloissa vaan työnantajani on maailman laajuinen vientialan yritys jolle minun työpanos on erityisen tärkeä.

• Anonyymi

Oliskohan kuuluisa Attendo, jossa vanhustenhoidossa ollut huonoa sanottavaa...

• Anonyymi

oho

mieluimmin Sipilä alentamaan kk palkkoja 500e-suomi on hädässä ja hoitajat liian kova palkka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3434
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2642
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      382
      2588
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1767
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1415
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      1005
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      965
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      799
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      744
    Aihe