Hieno ele Lapin keskussairaaloilta hoitohenkilökunnalle. Joululahjaksi 100e työhyvinvointiin, virkistykseen ja Lpks:n suorastaan 100e koronalisä. Onhan se tyhjää parempi!
Tietenkään kaikkia tämäkään ei miellytä, vaan pitäisi saada 1000-2000e pelkkää rahaa..
Vertailun vuoksi, jossakin Etelä-Suomen sairaalassa oli hoitohenkilökunta palkittu paketilla teetä..ja kahdella suklaairtomakeisella...
LKS:n ja Lpks:n joululahjat hoitohlökunnalle- 100e hyvinvointiin!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Montakohan koronapotilasta ovat hoitaneet? Ja kuinka monelle ovat koronan tartuttaneet?
- Anonyymi
vittuko ei saanu bon bon karkkeja
- Anonyymi
Rovaniemen kaupunki vei loputkin
Tyky - Anonyymi
”Mäkijärvi on jopa väittänyt, että vuosilomien perumisesta on sovittu henkilöstön kanssa korvaukset. Ihan lööperiä puhuu Mäkijärvi. Työnantaja ei ole tällaiseen suostunut”, hän jatkaa.
Myös Tehyn edunvalvontajohtaja Else-Mai Kirvesniemi tviittaa, että ”nyt puhuu johtajaylilääkäri Mäkijärvi muunneltua totuutta”.
”Vuosiloman perumisesta ei ole sovittu korvauksia. Hoitajat ovat valmiita sopimaan kannustavammista hälytys- ja lisävuorokorvauksista. Pitäisikö HUS palata neuvottelupöytään?”
Myös HUSin toimitusjohtaja Juha Tuominen viittasi aiemmin Twitter-keskustelussa järjestöjen kanssa tehtyihin sopimuksiin korvauksista. Tehyn edustajat tyrmäsivät tällöinkin asian ja totesivat, että näissä sopimuksissa kyse on aiemminkin käytössä olleista tavanomaisista joulunajan järjestelyistä.
”En usko, että tämä riittää vielä kannustimeksi. Tulkitsen, että olet samaa mieltä, koska haluat valmiuslakia avuksi. Suosittelisin hankkimaan tietoa muiden sairaanhoitopiirien sopimuksista ja korvaustasoista. Autamme mielellämme”, Kirvesniemi vastasi Tuomiselle.
Uusi Suomi tavoitteli Markku Mäkijärveä kommentoimaan asiaa, mutta ei heti perjantaina aamupäivällä tavoittanut häntä.
ote US- Anonyymi
Ei taida olla Mäkijärvellä osaa eikä arpaa Lapin sairaanhoitopiirien asioihin. Tuolla toki on sellaisia hoitajia jotka ovat oikeasti koronapotilaita hoitaneetkin..
Hoitokunta ollu tossi kilti 😘
- Anonyymi
Minä olen saanut helmikuusta saakka korona lisää 600 €/kk ja mittavat palkalliset hyvinvointi lomat joita saan alkaa pitämään vasta kun corona on selätetty. Tosin en työskentele sairaaloissa vaan työnantajani on maailman laajuinen vientialan yritys jolle minun työpanos on erityisen tärkeä.
- Anonyymi
Oliskohan kuuluisa Attendo, jossa vanhustenhoidossa ollut huonoa sanottavaa...
- Anonyymi
oho
mieluimmin Sipilä alentamaan kk palkkoja 500e-suomi on hädässä ja hoitajat liian kova palkka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433454Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182688Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3972675Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821807- 861435
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541340SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711046- 771015
- 73876
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28839